"Antes muerta que Lichita" predstavljena na Upfrontu


Nadolazeća telenovela producentice Rosy Ocampo, komična "Antes muerta que Lichita", predstavljena je na Univisionovome ovogodišnjem Upfrontu. U vrlo kratkom video-zapisu, vidimo protagoniste telenovele: Maite Perroni i Aratha de la Torrea.


Za glavne, večernje termine, najavljene su:
  • "Lo Imperdonable", koja počinje već 18. svibnja
  • "A que no me dejes, corazón", nova telenovela producenta Morena
  • "Antes muerta que Lichita", koja ide po završetku "Amores con trampa"
  • "El Color de la Pasión"
Suprotno svim očekivanjima, telenovela "Yo no creo en los hombres" nije predstavljena.

Ažuriranje: Mini trailer

4 komentara:

  1. Ne sviđa mi se Maite Perroni sa ovim izgledom,čudna mi je,a moram priznati pomalo i smiješna

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne sviđa mi se Maite Perroni sa ovim izgledom,čudna mi je,a moram priznati pomalo i smiješna

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa biti će jednom i #Yo_no_creo_en_los_hombres kod njih!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.