Telemundo obrađuje "Doña Barbara"!


Veliko iznenađenje na sinoćnjem Upfrontu, priredio je Telemundo! Naime, odlučili su se na obradu svoga hita "Doña Barbara", koja jedva da broji šest godina starosti, otkako je završila krajem svibnja 2009. godine, na telemundovom kanalu. 

Najvjerojatnije ponukani uspjehom kojeg im je Aracely Arambula kao osvetnica iz telenovele "La Patrona" donijela, čelnici Telemunda odlučili su joj dodijeliti glavnu ulogu ovdje, iako je još prije završetka svoje posljednje "Los Miserables", lijepa Chule izjavila da se povlači iz telenovela. Da ta izjava ne drži vodu, postalo je jasno kada je tek par dana po završetku spomenute "Los Miserables", bivša partnerica Sebastiana Rullija, pitala fanove na Twitteru, koji partner(glumac) bi bio idealan za nju u njezinoj sljedećoj telenoveli. Osim toga, Telemundo uskoro gubi prava na književno djelo Romula Gallegasa, pa se žele okušati još jednom s ovom, izrazito tragičnom pričom.


Christian Bach i Aracely Arambula, velike suparnice iz mega-uspješne "La Patrona"
"Doña Barbara", s velikom Edith González, nastajala je između 2008. i 2009. godine, u suradnji između Telemunda i kolumbijskog RTI-a. Brojala je 191 epizodu, a uz Edith, glavne uloge odigrali su Christian Meier i Genesís Rodríguez. Inače, ako niste znali, Doñu Barbaru trebala je odigrati Gabriela Spanic, koja je čak snimila i materijale, no koju je, očito neplanirana trudnoća spriječila da odigra glavnu ulogu. 

Broj komentara: 29:

  1. Meni je ova serija bila pomalo dosadna..ali da je glumila Spanic...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bila odlična, nesvakidašnja... Ma super, sve tamo do onog produženja, e onda je postala prilično dosadnjikava... :( Mislim da je Edith nebrojeno puta bolja glumica od Spanic, tako da bi meni bilo žao da je zapravo Spanic ovdje završila. :)

      Izbriši
    2. daa..ali ja ipak volim ove klasicne haha.Sto se tice Edith nije mi losa extra je,ali mi je Spanic institucija ;)

      Izbriši
  2. Ovo je idiotarija. DB je bila savršena! Upropastit će ju kao i remake PDG.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nade za seriju ima jedino ako je bude Argos radio. Padne li ovo Telemundo Studio-su u ruke, piši propalo. Mada čujem da otvaraju tvrtku u Meksiku, jer im je valjda isplatnije tamo snimati, pa sačekajmo da vidimo kako će ta tvrtka tamo producirati. Mislim da će se čak zvati Telemundo Mexico.

      Izbriši
  3. Baš super!Jedva čekam tu njihovu obradu. Baš mi je drago jer je #Aracely_Arambula dobila glavnu ulogu,ulogu Done Barbare.Baš će joj pasati ta uloga!Nekako je baš u njenom stilu!Drago mi je izuzetno jer na neko vrijeme ipak nije odustala od svijeta telenovela a za njenog partnera bi bilo najbolje da izaberu Jorgea Luisa Pillu ili Manola Cardonu ili Mauricia Ochmanna ili Segunda Cernadasa ili nekog njima sličnog.Ipak bih voljela da #Telemundo nastavi imati prava na književna djela od Romula Gallegasa iako bi ih mogla otkupiti i neka druga kuća,a najbolje je zaključiti priču zvanu Književna djela Romula Gallegasa ovom izrazito tragičnom pričom koja nije klasična tragedija.Protagonistica, vrijeme snimanja i televizijske kuće od te serije su dosta odlični.Količina epizoda je dosta odlična a i protagonist i ko- protagonistica su također dosta odlični pogotovo kao ljubavni partneri koji na kraju završavaju zajedno!I #Gabriela_Spanic bi također bila dosta odlična kao #Dona_Barbara a i materijali su joj dosta odlični!A spriječenost od te serije joj je bila najljepša u životu zbog njene najdraže obaveze u životu-njenog malenog sinčića Gabriela de Jesusa!Baš me izuzetno zanima koja će žena glumiti Aracelynu kćer,ko- ptotagonisticu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti analiziras svaku napisanu riječ u tekstu...

      Izbriši
  4. O,#any,svašta!Pa serija ima što za pokazati ali što možeš kad #Gabriela_Spanic nije glumila a za to slobodno možeš okriviti malenog Gabriela de Jesusa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao sto rekoh nije moj stil gledanja,ali ipak sam je odgledala cijelu ja mislim.Ma Gabi je najjaca (nije sto je nasa) :)

      Izbriši
  5. Fan,donekle se slažem s tobom.To da je serija bila odlična,nesvakidašnja,to da.Da je bila super,to da,ali da je do tamo nekog produžetka postala prilično dosadnjikava,to ne.Da je Edith nebrojeno puta bolja glumica od Spanic,to ne jer su podjednako dobre glumice a i meni ne bi uopće bilo žao da je zapravo Spanic ovdje završila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa svime što si napisala Diana.Meni je Dona Barbara bila super od početka do kraja obožavala sam tu seriju a sigurno ću i novu verziju pogotovo zato što će glumiti Aracely jedna od meni najdražih glumica

      Izbriši
  6. #Anonimno,zašto bi bila idiotarija?Znam da je #D_B bila savršena.Ali ne znači da će je upropastiti novom verzijom,možda čak i nova verzija bude bolja od starije.Ima mnogo super remakeova!Koja je to serija P_d_g?

    OdgovoriIzbriši
  7. Fan,zašto ima nade samo ako seriju bude pripremala kuća #Argos?Što imaš protiv Telemunda?Ne znači da će serija propasti ako bude Telemundo radio ovaj remake! Malo vjere,hej! Odakle ti ta informacija da se otvara Telemundo u Meksiku?Čak i da je istina da se tvrtka otvara u Meksiku a to ne znači da se otvara tamo otvara jer se tamo više isplati snimati,nego samo zato jer žele proširiti svoje poslovne vidike!Pa #Telemundo_Mexico bi bio zaista odličan naziv!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako mislite "proširiti poslovne vidike"? Ako mislite na emitiranje telenovela, Televisa ih kupuje za meksičko tržište, te ih prikaziva na Gala TV-u. Nemaju tu oni što tražiti u tom smislu.

      Izbriši
    2. Telemundo već ima svoj studio u Meksiku jer znam da se tamo snimala telenovela El juramento (2008),jedan od remake-ova telenovele La mentira (1998)

      Izbriši
  8. Tako je,Antoaneta!A biti će baš zanimljivo vidjeti Aracely u poluzločestoj ulozi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Da,#Anonimno,analiziram!Enchante!

    OdgovoriIzbriši
  10. #any,jeli na klasične telenovele misliš kao na dramske telenovele?A za ove dvije se slažem iako su meni podjednako kvalitetno dobre glumice!

    OdgovoriIzbriši
  11. #any,ti imaš pravo na svoje mišljenje,ali svako poštovanje tebi jer si je cijelu odgledala!Slažem se za Gaby.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno ja cu pogledati seriju cijelu pa onda komentieati..inace ne sudim po ambalazi :)pa gaby najjaca..a sto se tice klasicnih mislim na televisu koja mi je bolja od drugih,ali to ne znaci da ne volim pogledati i konkurencije :)

      Izbriši
  12. Pod time mislim na proširenje tvrtke van Kolumbije i Sjedinjenih Američkih Država.Ne, ne mislim uopće na emitiranje telenovela i nisam baš znala da Televisa njihove telenovele prikazuje na tom kanalu.Kako nemaju što tražiti u tom smislu?

    OdgovoriIzbriši
  13. Diana ti nista neznas zato prestani se pravit pametna,ja sam veliki fan telenovela i znam sve ali bas sveeee a ti pises takve gluposti da nemogu vise citat,ne pravi se ko da sve znas jer nemas blage veze!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno umara sa tim pisanim glupostima... vidi koliko zna da ni ne zna da se na Gala tv vrti telemundo.

      Izbriši
  14. Meni je ova telenovela bila tako-tako,bila je jako duga (191 epizoda) i u nekim trenutcima pomalo dosadna,ali očito koliko vidim da Telemundo kao i Televisa nema više inspiracije da snimi originalnu telenovelu pa su se i oni okrenuli remake-ovima (izuzetak Rosy Ocampo koja ja mislim jedina na Televisi trenutno snima originalne telenovele i telenovela Boja strasti koja je isto ako se ne varam originalna telenovela)

    OdgovoriIzbriši
  15. Odakle ti da ja ništa ne znam i da se pravim pametna,zašto bi baš ti bio veliki fan telenovela i zašto baš nitko drugi osim tebe ne bi bio veliki fan telenovela i kako baš ti znaš sve ali baš sve a kako ja pišem takve gluposti da ih više ne možeš čitati,zašto bih baš ja se pravila kao da sve znam i odakle ti da se ja pravim kao da sve znam i odakle ti da nemam blage veze?Daj,čovjeće,skuliraj se i ne budi previše ljubomoran na svakoga tko nešto predobro zna!

    OdgovoriIzbriši
  16. Zašto bih umarala sa tim navodnim pisanim glupostima?Ako ne znam jednu sitnicu, automatski sam skroz na skroz neznalica? Pa kakav si ti to idiot?

    OdgovoriIzbriši
  17. To za #Telemundo sam mogla i pretpostaviti, Nika.

    OdgovoriIzbriši
  18. Nika,što ti je u toj telenoveli bilo tako-tako, zašto je bitno jeli bila duga (191epizoda) i kojim je trenucima ponekad dosadna,ali pa što onda ako Telemundo baš kao i #Televisa navodno nema više inspiracije da napravi originalnu telenovelu pa su se i oni okrenuli remakeovima (izuzet dotičnim osobama)?Na kraju krajeva remakeovi pričaju neke sasvim nove priče i udahnjuju nove živote u televizijski svijet!Ja ih previše volim i ama baš uvijek maštam o njima!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.