Nova TV otkupila "¿Quién eres tú"


Prema pisanju EMDT foruma, Nova TV otkupila je prava na prikazivanje telenovele "¿Quien eres tú?". Radi se o preradi televisinog klasika "Otimačica"(orig. La Usurpadora), a nastavala je između 2012. i 2013. godine, u koprodukciji R.T.I.-a, Televise i Univisiona, dok se snimala na lokacijama u Kolumbiji. 

Ulogu dviju blizanki(ovaj put 'Veronica' i 'Natalia') ponijela je Portkorikanka Laura Carmine, dok je protagonista zaigrao Julián Gil, inače nama dosta dobro poznat dvojac. Od relativno nepoznatog ostatka glumačke postave, jedino se ističe ime Marisol del Olmo. Telenovela broji 120 epizoda, a datum početka još uvijek nije poznat. "¿Quien eres tú?" prikazivat će se na Domi TV.

Broj komentara: 50:

  1. Ako je to istina,to bi onda stvarno bilo super! Sve u vezi te serije je dosta odlično.

    OdgovoriIzbriši
  2. da ovo je točno jer ovako piše na Doma tv wiki Telenovelas[edit]
    Airing currently[edit]
    Salome (Salome)
    Porque el amor manda (Kad srce kaže da)
    Balika Vadhu (Mala nevjesta)
    Coming soon[edit]
    * Divlja mačka
    * ¿Quién Eres Tú?
    i ja bih voljela da okupe prava na ; Un Refugio para el Amor , Mentir para vivir La sombra del pasado Lo imperdonable

    OdgovoriIzbriši
  3. Lo imperdonable je otkazana u Panami i Portoriku zbog velikog neuspjeha u Meksiku,a sad,hoće li ju Doma TV otkupiti,vidjeti ćemo,ali bi je mogli i bilo bi super kada bi ju otkupili i prikazali jer su dosad prikazali sve telenovele u kojim je glumila Ana Brenda Contreras pa ne vidim razlog zašto ne bi prikazali i najnoviju njezinu telenovelu,meni je Lo imperdonable sasvim ok serija,nije toliko loša koliko se priča

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Ova serija nije odlična. Dapače, jako daleko od "odlična".

      Izbriši
  5. Tako je,#Nika.Ali,u zadnje vrijeme serija #Lo_imperdonable ima itekako bolju gledanost a i često je na prvome mjestu po postocima gledanosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,znam,vidjela sam i to mi se sviđa

      Izbriši
    2. Vidjela sam da se telenoveli Lo imperdonable povećala gledanost,iako su glavni glumci na twitter-u rekli da telenovela završava u 10.mjesecu sa 121 epizodom,sad se oglasio i producent Salvador Mejia i rekao je da se Lo imperdonable produžuje do 11.mjeseca i da bi trebala imati čak 150 epizoda

      Izbriši
  6. Pa baš super da im se toliko povećala gledanost,nisam znala da su glumci to rekli, to što se oglasio i što je rekao producent #Salvador_Mejia sam i ja pročitala na jednom portalu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Da,to sam našla na jednoj stranici,citat;"#LoImperdonable contará con un total de 121 capítulos,finalizando en el próximo mes de Octubre. @IvanSanchezz_ @AnaBrendaC",a sad ovo što priča producent Salavdor Mejia da se telenovela produžava do 11.mjeseca i da bi mogla imati 150 epizoda,za to sam čula da je bila neka objava,producentova želja...E sad što je od svega toga točno,koliko epizoda će imati Lo imperdonable,završava li ipak u 10-om ili 11.mjesecu,vidjeti ćemo,iako meni bi bilo draže da bude 121 epizoda kako su rekli Ana Brenda i Ivan Sanchez

    OdgovoriIzbriši
  8. Ah,tako a to što se tiče Salvadora Mejie to je istina izgleda.To da,ali ja bih ipak voljela da ima 150 epizoda tako da priča bude potpuna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni bi bilo draže da Lo imperdonable ima 150 epizoda jer mi je serija dobra,kada mi je neka serija dobra onda mi je draže da ima više epizoda a ako mi je serija dosadna onda mi je i 50 epizoda previše.Ne vjerujem da će nova serija početi već u listopadu kada se još ne zna ni koji producent će naslijediti glavni termin a pogotovo tko će glumiti a snimanja počinju dva mjeseca unaprijed stoga vjerujem da će imati 150 epizoda

    OdgovoriIzbriši
  10. Neće biti baš 150,ali sam pročitala na jednoj da bi mogla imati oko 140 epizoda

    OdgovoriIzbriši
  11. Tko zna,#Nika,tko zna!Ali pošto se još nisu odlučili za nasljednicu,prije bih rekla da će biti 150 epizoda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da će biti 140-150 epizoda otprilike ali čudno mi je da se još nisu odlučili za nasljednicu s obzirom da Lo Imperdonable ima lošu gledanost

      Izbriši
    2. da slažem se s tobom i to je i meni čudno makar se spominje Angelli Nesma Medina s obradom Lazos de amor a za glavu ulogu žensku se spominje Angelique Boyer i Michelle Renaud a za glavnu mušku se spominju Soto Zepeda de la Fuente a onda se spominje Roberto Gómez Fernández spominje s obradom Gran Hotel a za žensku ulogu se spominje Angelique Boyer u paru s Erick Elías i na kraju José Alberto Castro s obradom “PASIÓN Y PODER” a za glavu ulogu se spominje Victoria Ruffo a za glavnu mušku se spominje Fernando Colunga y Jorge Salinas a iskreno ne mogu zamisliti ni Colunga a ni Salinas u paru s Ruffo

      Izbriši
    3. Za Lazos de amor sam nešto bila pročitala da je navodno glavna glumica (Lucero) otkupila prava na tu seriju i dsa dok je ona živa,nema šanse da se snima remake telenovele Lazos de amor,ali tko zna,možda je to samo trač,možda i snime remake iako bi bilo bolje da napokon snime još koju originalnu telenovelu jer su u posljednje vrijeme snimili već previše remake-ova starih telenovela

      Izbriši
    4. Meni je César Évora jedini partner koji savršeno odgovara Victoriji Ruffo i eventualno Osvaldo Ríos je ok,može proči kao njezin partner,ali ne znam,ne vidim nikoga drugoga tko bi bio toliko dobar s njom u paru kao ovo dvoje (César i Osvaldo),Ne znam kakav par su bili V.Ruffo i Christian Meier u La malqueridi,kakvu su imali kemiju jer nisam gledala telenovelu,ali po slikama koje sam vidjela,nisu mi bili baš neki par

      Izbriši
  12. Moguće, pa i Muchacha italiana viene a casarse koja je tek završila nije baš imala bajnu gledanost pa je ipak dogurala do čak 176 epizoda

    OdgovoriIzbriši
  13. Istina, a nekad su i prije početka prikazivanja neke telenovele već znali koja će ju telenovela zamijeniti, pa mi je čudno da sad ne znaju koja ce telenovela naslijediti Lo imperdonable

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znaju samo što ne žele objaviti.

      Izbriši
  14. I ja mislim da će biti toliko,Antoneta.Ali,shvati ta serija nema izuzetno lošu gledanost!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bi serija u 21h bila uspješna, mora imati više od 25% gledanosti. To LI nema.

      Izbriši
  15. Da da.Ali,#Anonimno,najveća je vjerojatnost da će je naslijediti #Jose_Alberto_Castro sa svojom novom verzijom serije #Pasion_y_poder.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ljudi,jeste primijetili da je #Maite_Perroni zauzela sve termine na #Canal_de_las_Estrellas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona je jedina glumica čije su se telenovele prikazivale u svim terminima u kojem se prikazuju telenovele:

      Izbriši
  17. Točno tako!Točno tako!A valjda žele da ta obavijest nama bude malo slatko iznenađenje!

    OdgovoriIzbriši
  18. Upravo to,#Nika.A zadnji termin koji je preuzela je onaj u 20:25.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odakle ti to,#Anonimno,da toliko mora imati taj termin?Daj mi neki link od Televise gdje to piše pa ću ti vjerovati!Ali serija ima solidnu gledanost,često je na prvom mjestu a bude ponekad i na drugom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je objašnjeno jedno deset puta na ovoj stranici i to upravo tebi. -_- Al' dobro, vjeruj svojim "izvorima" nego ovoj curi koja uređuje stranicu.

      Izbriši
    2. Ma najbolje ju je ignorirati, jer ovo stvarno već prelazi granicu zdravog razuma. Hvala Vama na ukazanom povjerenju :)

      Izbriši
  20. A što ćeš,#Anonimno!Željeli su nam malo zagolicati znatiželju i čekanje!Ali,#Televisa je već potvrdila.U terminu umjesto serije #Lo_imperdonable će kao glavni producent ići #Jose_Alberto_Castro sa svojom novom verzijom serije #Pasion_y_poder.Protagonisti su #Victoria_Ruffo i #Jorge_Salinas.Za ostale uloge se kasting upravo održava,ali su i još neki dobili uloge.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jel znaju kad počinje ta nova serija,odnosno kad završava Lo imperdonable ili se to još uvijek nisu dogovrili?Victoria Ruffo i Jorge Salinas,ajme meni,ne vidim baš njih dvoje kao par,ali ovo mi je nevjerojatno,puno ime i prezime Victorije Ruffo:Maria Victoria Eugenia Guadalupe Martínez del Río Moreno Ruffo,ona ima 4 imena,pa oni stavrno nisu normalni kad djeci biraju imena,ne jedno ime i prezime,nego moraju imati 5 imena i pet prezimena

      Izbriši
  21. Ma to su sigurno tračevi!Po meni,podjednako su dobre i originalne priče i adaptirane priče ali ako se s ukusom napišu i napravu!

    OdgovoriIzbriši
  22. #Nika,kombinacije parova ti ovise i o vrstama priča u serijama!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja mislim da nije još 100 posto sigurno da će nova verzija Pasion i poder nakon lo imperdonable zasad su samo nagađanja koliko ja znam televisa nije još ništa potvrdila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lo imperdonable završava u 11.mjesecu što je potvrđeno od strane producenta i glavnih glumaca i do tada se svašta može promijeniti

      Izbriši
  24. Zasad su samo nagađanja što će biti nakon Lo imperdonable jer koliko ja znam televisa nije još ništa potvrdila

    OdgovoriIzbriši
  25. Po čemu vi to bolje od Televise znate koja je zadovoljna očito gledanošću te serije!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nije zadovoljna!!! Zato i plasiraju lažne priče u TVyNotas samo da podignu gledanost!!!

      Izbriši
  26. Zašto bi me se ignoriralo?Po čemu sam prešla zdrav razum,Fan?

    OdgovoriIzbriši
  27. Ne zna se još,kastinzi su tek počeli.A nikad ne znaš kakav će oni par biti,sve to ovisi o cijelovitoj priči same serije.Članak o tome imaš na #Svet_telenovel.A svašta.Tih imena i prezimena kao u priči!Imaš pravo,#Nika.

    OdgovoriIzbriši
  28. Antoneta,nisu nagađanja jer piše na tom slovenskom portalu da je na Televisi već potvrđeno.

    OdgovoriIzbriši
  29. Lo imperdonable završava u 11.mjesecu što je potvrđeno od strane producenta i glavnih glumaca pa do tada se može svašta još promijeniti

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.