Rulli i Boyer protagonisti sljedeće Nesmine telenovele?

Fotografija s proslave Angeliqueinog rođendana(4. srpnja)

Prije sat vremena, Televisa je na svoj službeni kanal na Youtubeu postavila snimku reportaže koja je prikazana u emisiji "Hoy", a u kojoj Alejandro Ávila potvrđuje Sebastiana Rullija i Angelique Boyer kao protagoniste nadolazeće telenovele producentice Angelli Nesme Medine.


O Boyer i Rulliju se već duže vrijeme šuška kao protagonistima obrade "Ljubavnih veza"(orig. Lazos de amor), u koju će biti dodana priča iz telenovele "Yesenia". Ukoliko do toga i dođe, ovo će biti već treći put u pet godina da Rulli i Boyer igraju glavne likove jedne telenovele("Teresa, "Vrtlog života"). Osim toga, Ávila je izjavio da će se natjecati za ulogu negativca. Nesmina telenovela trebala bi doći negdje između veljače i travnja 2016. godine na meksičke male ekrane.

34 komentara:

  1. Ne znam za vas al' dosadili brate vise.Voljela bi Boyer s drugim glumcem vidjeti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nigdje veze,ako su zajedno u privatnom zivotu,ne moraju biti zajedno i svaku telenovelu..

      Izbriši
    2. Ne samo da su zajedno u privatnom životu nego očekuju i prvo zajedničko dijete što su zajedno objavili.Ja bi zajedno pred kamerama ponovno voljela vidjeti Barbaru Mori i Sebastiana Rullija koji su mi bili prekrasan par u telenoveli Rubi šteta što na kraju nisu ostali zajedno njih dvoje,puno draži su mi bili njih dvoje nego parovi:Rubi i Alejandro,Maribel i Hector,Maribel i Alejandro na kraju

      Izbriši
  2. de mi samo recite kako je moguće da ta telenovela ide između veljače i travnja.. a telenovela od jose alberta castra ide u 11 mjesecu.. s tim da je carla estrada potvrdila da se vraća telenovelama sljedeće godine,...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Castrova kreće ili u listopadu ili u studenom, neće imati više od 120 epizoda. Gdje je Carla potvrdila da se vraća? Oprostite, ali nigdje nisam naišla na informaciju, odnosno izvor kome se može bezuvjetno vjerovati, jer u tome slučaju, ta vijest bi bila već ovdje napisana. Tračevi su tračevi, i to već šest godina u nizu. A i u samom videu se govori da će kroz par mjeseci krenuti probe(odnosno, kastinzi) i za ovu Nesminu(kada su pričali o Alejandrovom potencijalom liku). Mislite li doista da bi pripremali telenovelu(već praviti reportaže, najavljivati kastinge...) koja ne bi krenula prije negdje tamo listopada 2016.(dakle, godina i 3 mjeseca) pretpostavimo li da se Carla vraća, i da bi ta telenovela imala 120-ak epizoda?

      Izbriši
  3. Baš. Kao da nema drugih glumaca, ali i producenata na toj Televisi da uvijek iste producente vrte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo što se vrte iste ili jako slične priče, još se vrte i isti protagonistički parovi. I onda čuđenje zašto sve redom neuspjesi.

      Izbriši
  4. sve je to u redu.. ja samo kažem da sam pročitao još je rekla da bi htjela adelu noriegu ali do nje već godinama nitko nije došao.. a odakle informacija da bi telenovela jose alberta castra trebala imati samo 120 epizoda.. i da i meni već idu na živce boyer i rulli, stvarno su dosadni, mislim kada netko pretjeruje onda stvarno pretjeruje.. ako je to istina...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa obično ti Televisa kao neku normu ima 120 epizoda, a Castro u zadnje vrijeme ima dosta kratke telenovele. Eto zato 120 epizoda.

      Izbriši
    2. Ja sam za Adelu Noriegu (iako prije dosta vremena) pročitala da navodno ima sina,da se udala,da se preselila i da živi u Kolumbiji,

      Izbriši
    3. Adela Noriega se valjda koliko sam čula preselila iz Meksika u Kolumbiju,dugo je već nema na televiziji (zadnju telenovelu Fuego en la sangre snimila je 2008.godine) i nakon toga je potpuno nestala iz javnog života,možda je istina to o preseljenju iz jedne u drugu državu i da zato više ne snima telenovele.

      Izbriši
  5. J.A.Castro navodno ide u studenom (u glavni televisin termin nakon Lo imperdonable koja je ipak unatoč lošoj gledanosti produžena do studenoga),a sad ovo drugo,remake Lazos de amor,priča se da je Lucero otkupila prava i da se ta serija ne smije snimati dok je ona živa,a možda je to ipak bio samo trač,možda i mogu snimiti remake.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme,baš super!Presretna sam zbog njih troje!Već vidim izuzetno isplativ projekt!

    OdgovoriIzbriši
  7. #Nika,izgleda da je trenutno prvo zajedničko dijete ipak trač,jer se o tome govorilo još pred 6 i pol njeseci,a velikog trbuha odnikuda!Baš su na #Svet_telenovel_Slovenija objavili slike iz kupovanja od nje i Sebastiana i ona uopće nema trudnički trbuh!

    OdgovoriIzbriši
  8. On tada definitivno ide ali #Lo_imperdonable nema lošu nego solidnu gledanost,ako ćemo je uspoređivati sa #Que_te_perdone_Dios, #La_vecina i #Amor_de_barrio,za ovo drugo ne vjerujem da je istina,nego vjerujem da je samo trač.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledanost je katastrofa za svoj termin,to je svima jasno. Nazalost trenutno je takvo stanje sa svim telenovelama,nadam se da ce nam u buducnosti ponuditi nesto kvalitetnije telenovele. Niposto ne zelim remake Lazos de amor,po meni jedne od najboljih telenovela ikad (vrhunska gluma,radnja bez nebuloza kakve danas rade,i samo 100 nastavaka,tako da nije imala kad postati dosadna),steta je oskvrnuti tu pricu. Nek se vec jednom bace na originalne price

      Izbriši
    2. E sa ovom zadnjom rečenicom iz tvog komentara se 100% slažem,stvarno su već previše remake-ova već viđenih telenovela snimili,ali izgleda da nemaju više inspiracije za snimiti originalnu telenovelu,ali nakon do poda telenoveli Boja strasti koja je jedna od rijetkih originalnih telenovela u posljednje vrijeme i koja nije bila nimalo dosadna,od prve do posljednje epizode je bila zanimljiva i napeta,obožavala sam gledati tu telenovelu jer je sve bilo savršeno,i glumci i radnja.

      Izbriši
  9. Ja bi voljela gledati Rullia s nekom drugom glumicom on mi je super za razliku od Boyer koju ne volim ne znam što Nesma vidi u njoj mislim da televisa ima boljih i ljepših glumica od nje

    OdgovoriIzbriši
  10. Njega vidjeti s nekom drugom glumicom-to da.Ali opet tako pregrubo o Boyer govoriti-to ne!

    OdgovoriIzbriši
  11. Samo sam napisala da televisa ima boljih i ljepših glumica od nje.Mislim da to nije pregrubo nisam je vrijeđala ni ništa slično ja nju jednostavno ne volim nije mi draga.

    OdgovoriIzbriši
  12. Nije baš katastrofa,više je minimalno solidna. Ja bih baš voljela remake od ove serije jer će tako ispričati neku sasvim novu priču iz istog područja.Nekad su mi originalne priče manje zanimljivije od adaptacija.

    OdgovoriIzbriši
  13. A ipak to nije lijepo!Zašto je ne voliš i zašto ti nije draga?

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam rekla da je katastrofa kao glumica je solidna ali nije mi lijepa naravno nije to razlog što je ne volim ne znam kako objasniti nemam neki posebni razlog nije mi simpatična nije mi među najdražim glumicama

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je Boyer najdraža mlada glumica i stvarno ima potencijala, za lazos de amor mi je najbolja kadindatkinja, u toj seriji će biti tri muška glavna glumca (za svaku sestru) stoga ni nema veze što će jedan biti Rulli.

    OdgovoriIzbriši
  16. Malo bolje objasni,Antoneta.Pokušaj!

    OdgovoriIzbriši
  17. Tako je,#Anonimno.Samo što će,ako gledamo originalnu priču,sestra antagonistica tragično na kraju završiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je najdraža mlada glumica Michelle Renaud i smatram da ona ima puno više potencijala.Jedno vrijeme se govorilo da Nesma želi nju za glavnu ulogu u Lazos de amor šteta što se to nije ostvarilo

      Izbriši
    2. Michelle Renaud se spominje navodno za ulogu negativke u Pasion i poder

      Izbriši
  18. Zašto bi samo originalne serije bile dobre,a one adaptirane ne bi bile dobre?Ja se slažem da je #Boja_strasti predobra ali svaki put molim dragog Boga da Televisa napravi mnoge adaptacije zbog nekih sasvim novih priča iz istih područja!

    OdgovoriIzbriši
  19. Pa super je ona!Misliš,puno više potencijala od #Angelique_Boyer?A što je-tu je!

    OdgovoriIzbriši
  20. Tko zna hoće li dobiti tu ulogu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da Diana htjela sam reći da mi je Michelle bolja od Angelique.Imaš pravo što je tu je Nesma je izabrala Angelique. Priča od Lazos de amor mi se čini zanimljivom ali mislim da je neću pratiti na internetu ali ako bude na televiziji onda ću sigurno gledati.Planiraš li je ti gledati

      Izbriši
  21. Vjerojatno je u nekim projektima Michelle bolja a u nekim je pak bolja Angelique!A samo sam logično razmišljala.A Nesma je izabrala Angelique jer najviše fizički,očito sliči tim trima likovima.Pa nego što da je!Kao mala sam je gledala.A tko može toliko epizoda pratiti preko interneta!Zar ne?Dobro onda.Ja u svakom slučaju planiram.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.