Katastrofalan početak "A que no me dejas"


Telenovela "A que no me dejas", u koju Televisa polaže velike nade, vrlo loše je započela. Naime, u ponedjeljak, 27. srpnja, u svojoj premijeri zabilježila je nevjerojatnih 12.8% gledanosti, ušavši tako u povijest kao jedna od najgorih premijera ikada u povijesti Televise(nevažno o kojem se terminu radi). No, dobar znak može biti kontinuirani porast gledanosti, pa je tako u četvrtak, "A que no me dejas" zabilježila 14.5%. Na čelu produkcije stoji Carlos Moreno Laguillo, tvorac "Prkosne ljubavi", "Kad zavolim, vrijeme stane" i "U ime ljubavi". Protagoniste igraju Osvaldo Benavides i Camila Sodi. No, prema brojnim komentarima i mišljenjima, svu pozornost na sebe prvog tjedna emitiranja svratile su glavne negativke: Laura Carmine i ponajviše - Alejandra Barros.

Broj komentara: 16:

  1. Pa nije se baš puno povećala gledanost, jos je ispod 15 %,tek 14.5 %, pa ovo je puno gore nego glavna telenovela Lo imperdonable, koja isto nema bas sjajnu gledanost

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih se složila. "Lo Imperdonable" je u puno gorem položaju od "A que no me dejas". Kao prvo, da bi zadovoljila, fali joj još gotovo 10% gledanosti više, dok "A que no me dejas" nedostaje nekih 4-5%. I druga stvar, AQNMD ulazi u tek drugi tjedan emitiranja, a LI je neka dva-tri mjeseca pred kraj, prošlo je 80-ak epizoda(mislim), a gledanost samo stagnira. Podigne se koji dan na 18%, sutradan je već opet na 16% u zadnje vrijeme. A i treća stvar, u LI je uloženo mnogo više, i zbog toga što je u glavnom terminu, a i zbog producenta Mejie, koji uvijek dobiva vrlo izdašni budžet. Moreno je s "Quiero amarte" pokazao koliki budžet dobiva.

      Izbriši
    2. Da,prošlo je 80 epizoda telenovele Lo imperdonable i 80 epizoda je bila odlična,Veronica i Martin su napokon saznali da su Virginia i Demetrio bili ljubavnici i super mi je bilo što su ju raskrinkali na vjenčanju pred svima su rekli i pokazali kakva je osoba,a drago mi je bilo i što je Emiliano otkazao vjenčanje

      Izbriši
  2. serija je odlična, zaista... Da loše je počela ali velik utjecaj tu ima katastrofalna que te perdone dios... Kao što si i rekla Fan već se popela na 14.5 u četvrtak, a to je dobar znak....

    OdgovoriIzbriši
  3. da loš početak ali gledanost polako raste od početni 12.8% a 30 . 7 , zabilježila je 14.5% zanima koliko je gledanost imala 31 . 7 . ako bude rasla serija će biti uspjeh odlična glumačka postava i odličan producent povratak Camila Sodi nakon 10 godina i priliku je dobio Osvaldo Benavides zaslužno

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma podići će se to još više za koji dan, problem je u tome što kaže Anonimni Anonimni - QTPD je ostavila katastrofalnu gledanost.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je i dalje bolja Lo imperdonable,ali moram priznati da su mi jako slatki Paulina (Camila Sodi) i Adrian (Osvaldo Benavides),a i Alejandra Barros odlično glumi psihički bolesnu i nestabilnu osobu,jedino mi je čudna ona frizura koju nosi Ines (Leticia Calderon),frizura joj izgleda kao da je prste stavila u utičnicu pa ju je stresla struja,mogli su tu frizuru malo bolje napraviti.Jedno pitanje,onaj mali što glumi malog Mauricija,je li to onaj isti klinac koji je glumio malog Miguelita (sina Lucije i Miguela) u posljednjim epizodama Corazon indomable,jer mi je taj dječak jako poznat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, to je Miguelito, a također je glumio i Mauricija u Mi Corazon es Tuyo. :D

      Izbriši
  6. Fan na što misliš kad kažeš Moreno je s "Quiero amarte" pokazao koliki budžet dobiva?

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je isto bolja Lo imperdonable najviše zato što ima puno bolji glavni par.A que no me dejas je odlična serija ali glavni par mi je očajan zbog Osvalda Benavidesa.Šteta što Moreno nije izabrao Brandona Penichea on bi bio puno bolji u paru sa Camilom a Alejandra Barros je odlična najviše zbog nje gledam ovu seriju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lo imperdonable je meni sve zanimljivija sad kako se bliži kraj, jedino me živcira što Martin jos uvijek ne zna zbog koga se Demetrio ubio, a na pocetku serije je u svakoj epizodi spominjao svoju osvetu zbog brata i Veronica jos ne zna zašto se Martin ozenio s njom, a Demetrija vise niti ne spominju, a vec je skoro 80 epizoda prošlo, Veronica je upoznala roditelje, a ovo ostalo oko odnosa Virginije i Demetrija se jos nista nije razotkrilo, a trebalo bi uskoro jer je kraj sve bliže.

    OdgovoriIzbriši
  9. Gledanost svih telenovela za 31.07.2015 je bila katastrofalna, ispod 15 %;evo gledanosti za taj datum:Lo imperdonable-14,8 %,Amores con trampa-13,2 %, La vecina-12,8 %,Amor de barrio-11,6 % y A que no me dejas-11,5 %,jedva malo vise od 10 % gledanosti

    OdgovoriIzbriši
  10. Kad će Lo Imperdonable ući u novu etapu

    OdgovoriIzbriši
  11. Negdje sam pročitala da su napisali da nova etapa LI počinje u ponedjeljak (ali ne znam da li se to odnosilo na ovaj ponedjeljak 10.8,jučer ili će to biti sljedeći ponedjeljak),nisu naveli koji samo su rekli da nova etapa kreće u ponedjeljak.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kada će krenuti druga etapa seria A Que no me dejas .. Znači kada će Paulina i adrian se pomiriti i na kraju umrijeti , tako da poćne nova etapa telenovele s mladim i izvanrednim glumcima...tu drugu etapu jedva čekam i nadam se da će biti zanimljivija od ove prve...Hvala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne zna se sa sigurnošću, no pretpostavlja se negdje između 60. i 70. epizode. To krvavo vjenčanje već je snimljeno.

      Izbriši

Pokreće Blogger.