"Un camino hacía el destino": Izabrani protagonisti


Producentica Nathalie Lartilleux u završnoj je fazi pretprodukcije svojeg nadolazećeg projekta, remakea aztecine "La Hija del Jardinero", koja nosi naziv "Un camino hacía el destino". Za protagonisticu izabrana je 24-godišnja Paulina Goto, koju je publika donedavno mogla gledati kao jedno od sedmero djece Jorgea Salinasa u hit-telenoveli "Mi corazón es tuyo". Partnera će joj igrati Horacio Pancheri.





Posljednjih dana, prema nekim izvorima, vladala je velika zbrka u produkcijskom timu, jer navodno je Daniel Arenas, kojega je producentica Lartilleux označila za protagonista i prije nego što je uopće pronašla i odabrala priču, odbio poziv producentice jer ga je kontaktirala druga producentica, Angelli Nesma Medina, koja ga želi kao jednog od trojice protagonista njezine obrade "Ljubavnih veza"(orig. Lazos de amor), kojoj će biti pridodana "Yesenia". Zbog toga je hitno organiziran kasting za glavnu ulogu, koja je na kraju povjerena zgodnom, 32-godišnjem Argentincu.

Glavnu negativku, zločestu tetu protagonistice, igrat će 37-godišnja Lisette Morelos, koja se ovom ulogom vraća na Televisu. Osim njih, u telenoveli će glumiti Jorge Aravena, koji je, izgleda, dobio ulogu starijeg protagonista. Spominje se i sudjelovanje Rocio Banquells.

"Un camino hacía el destino" s prikazivanjem kreće 25. siječnja, i to u terminu od 18:15 h, kojim je producentica Lartilleux nagrađena zbog iznimne uspješnosti svoja prethodna dva projekta, "Divlja u srcu"(orig. Corazon Indomable) i "Divlja mačka"(orig. La Gata).

Broj komentara: 10:

  1. Nisam sigurna, ali Nathalie je dobila taj termin zato što se ovaj termin u 16 sati navodno ukida.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da se ne ukida, jer Pedro Damian navodno priprema "Pobre Pablo" s Chavezom u glavnoj ulozi.

      Izbriši
    2. I ja mislim da se ukida, a Pobre Pablo će se snimati pa će ga staviti u neki termin, ali još se ne zna u koji.

      Izbriši
    3. Ali mi to, iskreno, nema logike. Upravo je taj termin od 16 h termin koji je, čini mi se najviše hitova posljednjih godina iznjedrio. Corona, Gata i bomba kakva je bila Corazon Indomable. Ako već moraju srezati broj termina, bolje bi im onda bilo ukinuti npr. onaj od 18 h.

      Izbriši
    4. ali u par zadnjih taj termin je oko 10-11% tako da ce vjerojatno iste te hitove raditi za 18h pa ce im biti bolja gledanost, jer da su te nabrojane serije isle kasnije automatski bi im gledanost bila koji postotak veca pa vjerojatno zato idu sa Nathalie kasnije jer njene splačine ocito u zadnje najbolje prolaze...

      kakav vam je Pasion & Poder, ja sam odustao nakon 20 epka jer je uzasno dosadna?

      Izbriši
    5. Pobre Pablo ide u 21 jer je komicna

      Izbriši
  2. Da Pedro Damian priprema Pobre Pablo a Nahalie je dobila taj termin jer ju je televisa odlučila nagraditi zbog uspjeha u 16 sati

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ne gledam Pasion y poder planirala sam ali odustala sam jer svi koji je gledaju govore da je dosadna pa sam se onda ipak odlučila za A que no me dejas i nisam pogriješila jer serija je odlična

    OdgovoriIzbriši
  4. Divlja macka od ponedjeljka u 9:50 taman kad počinju još gore i dosad nije epizode :)
    Mislim da bi jedino pomoglo oko gledanosti A que no me dejas. Ili neke starije sto su bile dobre.

    OdgovoriIzbriši
  5. A que no me dejas fenomenalna telenovela.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.