"Un camino hacia el destino": Kreće promoviranje


Nova telenovela uspješne producentice Nathalie Lartilleux, "Un camino hacia el destino", započela je sa promoviranjem na Canal de las Estrellas. Sinoć je izašao prvi promo-materijal i to s zakašnjenjem od par dana, budući da Televisa promoviranja svojih telenovela započinje simbolično točno mjesec dana prije početka.


Jednako kao i sa svakim drugim prvim promo-materijalom, on nije donio ničeg novog osim uobičajenog logotipa i one glavne fraze. "Un camino hacia el destino" obrada je velike aztecine uspješnice "La hija del jardinero". Protagoniste igraju Paulina Goto i Horacio Pancheri. Telenovela s prikazivanjem kreće 25. siječnja u terminu od 18:15 h, u kojem se trenutno prikaziva "La Vecina"(Esmeralda Pimentel, Juan Diego Covarrubias).

Broj komentara: 13:

  1. Ja bih voljela ako hrt vrati se mesikancima da stavi yo no creo los hombres ili la vecina ima jedna koja me facebooku pita not sop koja sapunica ide nakon dragocljeng bisera na hrt i da je ona posla ranki horvat koja bira sapunice za hrt i da je rekla da idu mesikanci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih stvarno voljela da se HRT vrati Televisi, ali problem je što Televisa od kraja YNCELH jednostavno nema što za ponuditi. Sve jedna gora od druge, dekadencija totalna.

      Izbriši
  2. Ja imam pitanje kada donna barbara ocekuje s pocetkom snimanja ko se spominje za ulogu santosa i marisele

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za "Donu Barbaru" kao da je vrijeme stalo nakon one prezentacije na Upfrontu. Ne zna se ništa osim da će Aracely igrati glavnu ulogu. Isto tako vrijedi i za Lucerinu "La indomable" - ni traga ni glasa o njoj nakon spomenute prezentacije. Možda "Dona Barbara" bude išla nakon "Quien es quien", koja uskoro kreće na Telemundu.

      Izbriši
  3. Aracey otkad je presla na Telemundo vec 3 glavlna uloga dragom mi zbog nje i voljela ako kojim slucajom rtl vrati sapunicama voljela bih da to bude telemundove sapunice



    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se nadam da će se Hrt vratiti televisi meni je televisa oduvijek super ove trenutne telenovele su mi dobre nisu neko savršenstvo ali daleko od toga da su grozne barem meni

    OdgovoriIzbriši
  5. da slažem se nema loši sapunica nam bih bilo rešenje da se u hrvatskoj pojavi program će emitirati samo latino sapunice nešto tipa što imaju Španjolci njihov program se zove Nova samo se prikazuju latino sapunice

    OdgovoriIzbriši
  6. da a mene još zanima divlja mačka još ima oko 40 epizoda baš me zanima što će napraviti DOMA TV hoće li nas ostaviti bez sapunice ili će saviti neku stariju tipa Rosalinda iz ujutro ili indijska ove sapunice neće da uspije i da uskoro završiš mala nevjesta pa neka nam daju sapunice od 16 :15 17 ; 30 , 18 ; 15 i 19 ; 15 moj odabir bio El Talismán , Pasión prohibida . Siempre tuya Acapulco i Lo imperdonable mislim da ove sapunice uspjele jer su različite produkcijske kuće ali sumljam da ćes to desiti a će oni to staviti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakva su vremena došla, teško je očekivati samo jednu telenovelu, a kamoli tek četiri...

      Izbriši
  7. Došla su takva vremena da sada možemo očekivati 4 turske i nijednu meksičku ne znam što vide u tim turskim dobro je što barem preko interneta mogu gledati što želim

    OdgovoriIzbriši
  8. od petka ide Violetta na RTL Kockici od pon do ned u 18:10 a repriza u 9:20.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa to... Ona neka klasična argentinska teen serijica, not my cup of tea.

      Izbriši

Pokreće Blogger.