Ana Brenda Contreras i Iván Sánchez potvrdili da su u vezi


Jedan od protagonističkih parova, koji je tijekom 2015. godine privlačio najviše pažnje i obožavatelja, svakako je bio glavni par televisine estelar telenovele "Lo Imperdonable" - Ana Brenda Contreras i Iván Sánchez. Nakon višemjesečnih nagađanja i pisanja različitih časopisa o njihovoj povezanosti kako tijekom snimanja telenovele, tako i poslije, časopis "TV Notas" prije nekoliko dana izašao je u javnost s fotografijama, koje nitko više nije mogao negirati...


Shvativši da više nema smisla negirati očito, prvi je u javnost izašao Iván, ističući da u ovom odnosu nema ništa loše, budući da su kako on, tako i Ana, slobodni ljudi. No, iako se Iván odvojio od svoje supruge, oni su još uvijek u braku, dok s druge strane, Ana se rastavila od svog supruga Alejandra Amaye (također Španjolac, kao i Sánchez), koji se, usput rečeno, ponovno već oženio i to ovog tjedna.

Javnosti se obratila također i Ivánova supruga, Elia Galera, koju inače pratimo na Novoj TV, u seriji "Principe". Ona i Iván roditelji su dvije djevojčice.


Prevedeno u kratkim crtama, Elia navodi da nakon jedanaest godina završava njezina veza s Ivánom, te moli javnost za privatnost te da ne bude bilo kakvih špekulacija o razlozima prekida, jer pravu istinu poznaju samo strane uključene u nj.

92 komentara:

  1. <3Baš mi je drago!Sretno im bilo! Veseli nam i zdravi bili!<3

    OdgovoriIzbriši
  2. Možeš mislit kako je rastavljen Sanchez ne može bez avantura za vrijeme La tempestada je bio sa Marianom Seoane jel i tad bio rastavljen a što reći o Ana Brendi probila sa tako što se spetljala s dvostruko starijim kolegom Alexsisom Ayalom koji se zbog nje rastao od Paty Diaz sad s oženjenim nadam se da je Meksikanci neće zamrziti kao Susanu Gonzalez iz sličnih razloga

    OdgovoriIzbriši
  3. Antoneta,ali Ella je isto potvrdila da se ona i Ivan rastaju!Osim toga,ne vjeruj svemu što piše protiv Ivana i Brende!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao što sam napisala u predhodnom komentaru za vrijeme La tempestada je bio sa Marianom Seoane a tad nije bio rastavljen a Ana je bila u vezi sa Alexisom koji je također bio oženjen i to nije vjerovanje svemu što piše o Ani i Ivanu nego nešto što je bilo prije i što nije običan trač zbog čega sumnjam da je već neko vrijeme rastavljen kako kaže

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova vijest me jako iznenadila,ali i jako razveselila jer su mi Ana i Ivan bili prekrasan par u LI,čestitam i želim im sve najbolje,a sad što će drugi reći...Jer se još uvijeik sjećam kako su razapeli Ximenu Navarrete zbog Willijama Levy i optužili su ju da je otimačica muževa nakon što su ona i WWilliam bili uhvačeni zajedno u jednom hotelu

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je drago....baš su lijepi i pametni. Iskreno moglo se možda i očekivati nakon savršetka serije.
    Ne vjerujem da će Anu zamrziti kao Susanu..nema tu ništa loše što su skupa....a mislim da će i ovo potrajati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi je drago zbog njih dvoje... bilo je pitanje samo vremena..i lijepi i pametni su.
    I ne slažem se da će Ana završiti kao Susana...slobodni su i nije ništa loše što su skupa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad je slobodan ali da li je bio kad su počeli vezu nisu oni zajedno od jučer ali dobro nije važno Ja u svakom slučaju želim sve najbolje Ani meni je ona jako draga iako iskreno Ivan mi se uopće ne sviđa i ne znam što svi vidite u njemu ali ok njezin izbor

    OdgovoriIzbriši
  9. Nek' joj je sretno..samo da se Ani ne dogodi k'o njegovoj zeni.Znate onu 'ko drugom jamu kopa....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...sam u nju upada. :/ Danas TV Notas piše da je laž da se Iván bio razdvojio od supruge, kada je započela veza s Anom.

      Izbriši
    2. Meni nikako ne pasu jednostavno ne volim ovo ostavljanje supruge i djece radi trece osobe.Em njega i ne volim nesto,ali ako su sretni pa 'ko sam ja da im sudim.

      Izbriši
    3. U svemu se slažem s tobom any i ja ga isto ne volim

      Izbriši
    4. Ja ga isto ne volim ima nesto sto mi se na njemu ne dopada nikako i po mom misnjenju najgori patneru s kojim je glumila po meni ana brenda je bila naljbolja u par s salinesom u zabranjenom zeni

      Izbriši
  10. Antoneta,koji su potkrepljeni izvori?

    OdgovoriIzbriši
  11. Tko kaže da je to tako?I ja im želim,to je normalno!Nije bitan Ivanov fizički izgled nego je bitno ono što Ivan ima iznutra!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odgovori
    1. Diana a odakle ti znaš kakav je Ivan iznutra zar ga poznaješ meni se on jednostavno ne sviđa ja nisam kao ti otkad čitam tvoje komentare tebi su svi super i sve voliš meni se ne mogu svi sviđati nekoga volim a nekoga ne

      Izbriši
  13. Tako je fan ali ovdje su neki toliko zaluđeni s njima da im nije moguće objasniti ja volim Anu i sigurno ne bi ništa izmišljala protiv nje ali ovo su činjenice i ako su Ximenu optužili da je otimačica muževa onda će i Anu znam kakvi su Meksikanci a ovo je isti slučaj Ivan nije ništa bolji od Williama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se s tobom u potpunosti ;)

      Izbriši
    2. Ista stvar je bila i sa Susanom Gonzalez l (jer su i nju optuživali da je razaračica brakova) kad se spetljala sa Eduardom Santamarinom dok je on još bio u braku sa Itatí Cantoral s kojom ima sinove blizance.

      Izbriši
    3. Da,tako je.Ali nisu ni prvi ni zadnji!Sad je Susana Gonzalez samohrana majka dvoje male djece,znam da joj se kći zove Susana Mlađa a sin se zove Santiago ili Santiago Junior, a Eduardo Santamarina je dandanas još u braku sa Mayrin Villanuevom s kojom ima kći Juliu,a meni se čini i da je Itati Cantoral u braku opet i da ima još jedno dijete.

      Izbriši
  14. Antoneta,mnogo pratim Ivanov život pa sam po tome skužila da je taj čovjek baš super!Antoneta, što je tebi Ivan nažao učinio?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi ništa učinio ali kao što je Anonimno rekao da ima nešto što mu se na njemu ne sviđa isto tako je i kod mene tebi je on super meni nije mišljenja su različita

      Izbriši
  15. Draga Fan,sve je to rekli-kazali!

    OdgovoriIzbriši
  16. Da,Any,tako je,i ja joj želim sreću!Ali što,kako i zašto bi joj se dogodilo baš kao i Ivanovoj ili Ayalinoj supruzi?Zašto bi se ona tom uzrećicom vodila?

    OdgovoriIzbriši
  17. Any,tko kaže da je Ivan uopće ostavio suprugu i djecu radi svoje djevojke?Mi članovi ovog portala ne znamo pravu istinu pa nemamo ikakvo pravo ikoga osuđivati ili nazivati ga nevinim dok ne doznamo što se sve događalo!Any,zašto ga ne voliš nešto?Sjetite se samo slučaja Aniston-Pitt-Jolie!

    OdgovoriIzbriši
  18. Anonimno,zašto ga ti ne voliš,u kojem smislu ti je Ivan Brendin najgori glumački partner a Salinas najbolji?Po meni,Jose Ron,Aaron Diaz i Daniel Arenas su u Juro que te amo,Teresa i Corazon indomable njeni izvrsni glumački partneri!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Salinas na pocetku zabranjene zene je bio negativac a ron je bio glavni glumac makar se po mom misnje odmah se vidjela kemija izmedu ane brende i salinasa ron lik u seriji negdje oko polovice poceo gubiti karastike glavnog lika to je castro dobro napravio i ucinio je zabranjenu zenu jos napetiju i kvalitetniju seriju anu brendu i salinasa naljbolji glumcki parom 2011 sto se tice televise a ivan nikako nje mi bio za ulogu martina vise pasao za ulogu jencarlos canela koje bio bio na kastingu za tu ulogu i za vrijeme kastinga sama ana brenda rekla da ocekivala da ce njom biti patner bude jencarlos a ne ivan

      Izbriši
    2. I ja isto mislim da je ana imala bolju kemiju sa Salinasom nego Ronom i od svih glumačkih partnera najbolja mi je bila sa Salinasom jedino mi se nije svidjelo što je Salinas postao od negativca pozitivac ali tako je to kod Castra uvijek i sad u Pasion i Poder Colunga postao pozitivac i La Lamalqueridu je isto uništio a ovo za Jencarlosa se slažem

      Izbriši
    3. U pravu si Anonimno,što se tiče telenovele Zabranjena žena.Anonimno,nije li slična situacija i u telenoveli Antes muerta que Lichita?Lichita je u prvoj etapi dobra a u drugoj zločesta.Meni je Martin dobar u Lo imperdonable.Gledala sam neke isječke i dio epizode na slovenskom kanalu.Što se tiče Jencarlosa Canele,on je sad, očito,opet na Telemundu jer se natječe za protagonističku ulogu u telenoveli La dona, adaptaciji telenovele Dona Barbara.Samo,ne znam hoće li on moći odigrati ulogu of Christiana Meiera.Canela nema tu neku svoju jakost,moć,svoj šarm,svoju drskost,svoj prkos za razliku od Meiera!Što kažeš na to što Ivan Sanchez glumi meksičkog Ezela iz turske telenovele Ezel u Yago,pasion y venganza?Onda,po svemu sudeći,Gabriela de la Garza će biti meksička Eysan.Manuel Ojeda bi mogao biti ujak Ramiz.

      Izbriši
    4. Moje mišljenje je da je Jencarlos premlad za Aracely koja je protagonistica La done a i općenito za Meierovu ulogu mislim da bi David Chocaro bio bolji izbor on se također natječe za tu ulogu ali tko god bude ja ću gledati jer obožavam Aracely a Yago pasion y venganza me uopće ne zanima jer ne volim turske sapunice a pogotovo ne volim Sancheza kao što sam već rekla već mi je dovoljno što sam ga gledala u La tempestad i što ga trenutno gledam u Lo Imperdonable

      Izbriši
    5. ja ne znam što ljudi vide u ivan nije nešto kao glumac antipatičan je nema karizmu ni osobnost za glavne uloge po mom mišljenju televisa ima puno boljih glumaca za glavne uloge koji još nisu dobili priliki ni kod jedno producenta tipa Brandon Peniche , Alex Sirvent , Marcelo Córdoba ,Andrés Mercado

      Izbriši
    6. U potpunosti se slažem s tobom ja bi još dodala na popis i Ricarda franca meni je on baš dobar i mislim da također zaslužuje priliku

      Izbriši
    7. Antoneta,nije on toliko premlad,moje je godište,1988. ili pak 1989.To ti je nekih 10-ak godina razlike,odnosno Canelinih manje nego što je Meier imao kada je pred 9-10 godina snimao Dona Barbara. Ako ćemo gledati razliku u godinama između partnera u telenovelama,pogledaj onda Meiera i Genesis koja je bila mlada protagonistica u Dona Barbara i koja je dobar dio telenovele kao lik bila s njegovim likom.A sjetimo se i da su Meier i Genesis bili skupa i u stvarnom životu.Mi moramo znati koji bi potencijalni protagonist bio dobar ne samo za protagonisticu nego i za mladu protagonisticu u novoj verziji!Antonete,zar te baš nijedna turska telenovela ne zanima?Za meksičkog Ezela,po meni,Ivan je ipak najprimjereniji zbog istog garda kakvog ima Kenan Imirzalioglu.A što se tice uloge osvetnika u preradi od telenovele La mentira,Lo imperdonable,ja smatram da bi takav gard jedan takav protagonist upravo trebao imati,a Canela to nema!To su imali i Ecker i Soler!

      Izbriši
    8. Anonimno,sve zavisi o kakvim se tipovima priča radi!A Ivan je ovakav zaslužio!Da se slučajno radilo o protagonističkoj ulozi u,npr. Antes muerta que Lichita,u ulozi koju ima Arath de la Torre,onda,po meni,već u takvom tipu priče ne bi prošao!Ali tvoj popis potpisujem.A tko je taj Andres Mercado?

      Izbriši
    9. Tako je,Antoneta,u pravu si potpuno.On bi po meni čak bio dobar za jednu od slijedećih prerada telenovele La mentira.

      Izbriši
    10. Da Canela je 1988 a Aracely 1975 znači 13 godina razlike a što se tiče turskih da nijedna me ne zanima pokušala sam gledati samo Silu pa odustala nakon 30 epizoda ne znan zašto ali ne volim turske možda zbog navike gledam meksičke od svoje sedme godine i imam puno omiljenih glumaca dok u turskim ne i tako a ne bi stigla gledati i jedne i druge

      Izbriši
    11. Andres Mercado je glumio u Quiero Amarte bio je mladi protagonist zajedno sa Renatom Notni

      Izbriši
    12. Antonela dobri su i Turci..samo me nekad iznerviraju producenti to je nemoguce -.-

      Izbriši
    13. Antoneta,to i nije neka razlika ako se pak sjetimo Meiera i Genesis među kojima je oko 19 godina razlike!Sila je bila kakva takva.Na top ljestvici od 1 do 10 dala bih joj za sveukupni dojam 7. Između turskih i meksičkih telenovela je razlika što su turske više nesretne,tužne, tragične,ogorčene,bijesne što kroz cijelu telenovelu što u samom kraju telenovele,ali nisu sve takve,dok su meksičke vedrije,veselije,sretnije, ljepše,mirnije,uglavnom većina.

      Izbriši
  19. Antoneta,odakle ti potkrepljeni dokazi da je Brenda Ivanova ljubavnica a ne djevojka i da je Navarrette bila Williamova ljubavnica?Evo,baš su potvrdili da su se Elizabeth i Willi pomirili!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sa Williamom i Ximenom je staro više od godinu dana a sa Elizabeth se pomirio prije mjesec dana uglavnom njihove slike su bile objavljene u novinama nakon što su uhvaćeni u hotelu isto kao sto su objavljene slike od Ane i Ivana i nakon toga je on potvrdio vezu jer nije imao drugog izbora i odjednom se on rastaje a sve ovo vrijeme se nigdje nije spominjala njegova rastava ali ti ne moraš vjerovati ti vjeruj u ono što ti želiš još od onog raspravljanja oko televisine gledanosti sam se uvjerila da se tebi ništa ne može dokazati

      Izbriši
  20. Tako dakle,Antoneta!Ne sviđa ti se fizički ili?A ne bojite li se tračeva Valdez-Pancheri-Goto?

    OdgovoriIzbriši
  21. Da točno postoje tračevi da je Pancheri ostavio Grettell zbog Pauline Goto ali on je to demantirao a s obzirom da on nije uhvačen u nekoj komprometirajućoj situaciji za razliku od nekih drugih ne možemo ništa tvrditi ali vrijeme će pokazati

    OdgovoriIzbriši
  22. Da-toliko je staro,da-tada su se pomirili!Ali jesu li te hotelske slike doista autentične ili su montirane?Ako nisu u javnosti potvrđivali Ivanovu i Brendinu vezu i Ivanov i Ellin razvod u istom periodu ne znači da je došlo do bludničenja nego da samo o tome,razvodu nisu htjeli javno govoriti zbog svoje djece a ne znači da je Brenda kriva za razvod nego da je do prekida između Ivana i Elle došlo par tjedana ili par mjeseci prije Ivanove i Brendine veze!Moramo svaku opciju sagledati!Zar ne?A što se tiče gledanosti Televisinih telenovela,bila sam samo krivo upućena jer me nitko i ništa nije naučio i naučilo!

    OdgovoriIzbriši
  23. Nije li tako,kao kod Horacia, Pauline i Grettell,bilo na početku i kod Ivana,Brende i Elle?A kako objašnjavaš slučaj od Brada Pitta,Angeline Jolie i Jennifer Aniston?

    OdgovoriIzbriši
  24. Vidim da na ovom blogu nisam jedina koja tako misli o slučaju Ivana i Brende dok si ti ovdje jedina koja misli da su zajadno otkad se rastao a ne prije a slučaj Brada Pitta ne bih komentirala jer ne znam puno toga o tome ne pratim baš taj svijet

    OdgovoriIzbriši
  25. Ti vjeruješ samo onomu što se piše i pokaže a da nešto može biti i montaža u to ne vjeruješ? Dobro,ne pratiš!Ali valjda si hotimice čula i vidjela!

    OdgovoriIzbriši
  26. Malo mi je sumnjivo da bi bila montaža u pitanju samo u slučaju Ximene i Williama i Ana Brende i Sancheza koliko su samo mediji nagađali za Liviu i Rona da su u vezi pa nikad nikakvih njihovih slika mogli su i njima neku montažu napraviti a mogli su i Rulliu i Boyer sve ono vrijeme dok nisu htjeli priznat vezu tako da što se montaže tiće može se dogoditi ali u ova dva slučaja čisto sumnjam najlakše je tako optužiti novinare da lažu ti bi sve učinila da ih obraniš

    OdgovoriIzbriši
  27. Diana smirite se..Svatko ima pravo na svoje misljenje.

    OdgovoriIzbriši
  28. Antoneta,ja samo kažem,sve je moguće!Zašto bi baš u svemu novinari bili u pravu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok završimo sa raspravom Diana jesi li ti gledala Lo Imperdonable?

      Izbriši
    2. Ja sam završila!Zar nisi vidjela!Neke isječke i dio na pop tv-u.Mislim,ja imam svoje mišljenje.I samo ovo da kažem. Meni su Brenda i Ivan u Lo imperdonable kao lonac i poklopac.

      Izbriši
    3. Ja nisam u mogućnosti gledati pop tv ali pratim je preko intrneta trenutno sam na 82 epizodi prijevod mi ne treba naučila sam španjolski jer već dugo gledam meksičke sapunice meni su ok kao par ali mi je ipak Ana Brenda imala bolju kemiju sa Salinasom i sa Arenasom

      Izbriši
    4. :-)Antoneta,gdje živiš?Drago mi je zbog tebe,svaka čast!Pa imala je s njima izvrsnu kemiju,to nikako ne mogu poreći!A kakva ti je kemija između Brende i Rona u Juro que te amo i Brende i Aarona u Teresa?

      Izbriši
    5. Možda jednog prekrasnog dana, draga naša Antoneta,budeš poznata meksička Televisina producentica!Jeli bi voljela to?Imaš li takve ambicije?

      Izbriši
    6. Živim u Osijeku odlična mi je kemija između Brende i Rona I Aarona i Brende isto.Producentica? pa ne znam zasad nemam takve ambicije više mi se sviđa gluma Meksičke sapunice jako dugo pratim i jako ih volim dok turske i indijske ne volim njih ne pratim Gdje ti živiš? I koliko dugo ti pratiš sapunice?

      Izbriši
    7. Antoneta pratis li koju sapunicu na internetu

      Izbriši
    8. Antoneta pratis li koju sapunicu na internetu

      Izbriši
    9. :-)Ooooo,Slavonka!Baš super!Ja potpisujem tvoj stav za njenu kemiju sa Ronom i Diazom.Pa bila bi bila dosta izvrsna!Tebe bi se odmah,nakon prve telenovele, skupo platilo!Pa mogla bi i glumiti?Zašto ne?I u tome bi bila dosta izvrsna!Meni se također sviđaju meksičke telenovele.Turske i indijske su mi dosta dobre,ali kako koje.Ja živim u Zagrebu a preko ljetnih praznika i dijelom jesenske sezone sam u Vodicama.Ma pratim ih ja od malena,još dok je Divlja ruža bila,pa dok je Santa Barbara bila,dok je i Stočar bila!Ohoho ih već pratim!

      Izbriši
    10. Anonimno trenutno pratim na internetu Lo Imperdonable A que no me dejas i Pasion y Poder ova zadnja mi se baš i ne sviđa ali kad sam već počela neću odustati zasad pratim samo na internetu čekam da počne Muchaca Italiana jer trenutno ni nema ništa na tv-uLa gata mi je dosadna a turske ne gledam

      Izbriši
    11. Ja sam ih počela pratiti od Esmeralde,Marisol i otimačice ove što si ti nabrojala nisam gledala

      Izbriši
    12. Antoneta,kako bi ove 3 telenovele rangirala?A što ćeš!Imaš pravo.Meni je kako tako dobra,turske su mi dosta dobre.

      Izbriši
    13. Dakle,ti telenovele pratiš tek od 1996.?Ja imam sad 27 i pol godina pa ih zato pamtim. Koliko ti imaš godina?Divlja ruža je meksička Televisina, Santa Barbara je američka a Stočar je brazilska telenovela.

      Izbriši
    14. Ja imam 24 godine da telenovele pratim od 1996 a ove 3 telenovele bi ovako rangirala 1 A que no me dejas ta mi je odlična iako sam tek na prvoj etapi a čitala sam negativne komentare za drugu etapu pa me baš zanima kakva će meni biti 2 Lo Imperdonable nije kao ova prva ali dosta dobra i 3 Pasion y poder ona mi je najgora dosadna je radnja je jako spora ali ipak ne odustajem jer u njoj glumi meni puno dragih glumaca ali mislim da je onako loša gledanost u Meksiku opravdana a za Lo Imperdonable samatram da nije zaslužila tako lošu gledanost kakvu je imala pratiš li ti koju telenovelu na internetu ili tv-u?

      Izbriši
    15. ja imam 23 i pol godine prva mi je sapunica bila Cuando seas mía s sivilom Navarro koja se emitirala na Nova tv trenutno na internetu pratim La otra cara del alma , Flor salvaje , Mentir para vivir

      Izbriši
    16. Svaka ti čast na mladosti!Da mi se vratiti u tvoje godine! Dakle,dobrih 19-20 godina gledaš telenovele,dakle od 3- 4 godine.Kako si ih razumijela sa tako malo godina?Ja sam u rujnu 1996. godine,dakle sa 8 godina krenula u 1. razred osnovne.Baš normalan popis. Slučajnost ili ne,poredala si te telenovele baš po gledanosti!Jesi znala da će se možda snimati 3. sezona od A que no me dejas?A svatko je te telenovele gledao prema svojim obavezama,slobodnim vremenima ili osobnim mišljenjima i stavovima o tim telenovelama! Trenutno na internetu nijednu telenovelu ne pratim ali svakako u budućnosti planiram čak nekoliko njih u istom vremenskom razdoblju pratiti dok na tv-u pratim povremeno Dama pod velom,često Tuđi život i pokatkad Kud puklo da puklo i Mala nevjesta,pošto je sad Divlja mačka dok još spavam nju već neko vrijeme ne pratim.A uskoro ću,nakon Dama pod velom,pratiti Talijanska nevjesta.

      Izbriši
    17. Blago tebi!Pa kad se ta prikazivala na matičnom kanalu od Tv Azteca?Kakva ti je bila? Da,sjećam se da je bila na tom kanalu i to pod imenom Kad budeš moja.Znam i sjećam se da je protagonist bio Sergio Basanez.Dakle,pratiš dvije Tv Aztecine telenovele i jednu Televisinu telenovelu!Kako bi njih rangirala?Na kojim si sad epizodama?

      Izbriši
    18. Ti si također mlada rekla si da imaš 27 i pol godina to je samo malo više od mene.Znam da će se možda snimati 3 sezona A que no me dejas Ja ne pratim tv Aztecine telenovele televisine su mi puno bolje ali gledala sam nekoliko Cuando seas mia,La Duda,Emperatriz i Cielo Rojo i te su mi bile odlične ove novije su mi loše.Osim televisinih volim i telemundove iako ih u zadnje vrijeme baš i ne pratim jer su mi postale loše jedina koja mi je dobra je Senora Acero ali čekam La Donu nju ću sigurno pratiti jer obožavam Aracely

      Izbriši
    19. Da imala sam 3-4 godine vjerovatno baš i nisam razumjela te prve 3 jer kada sam ih gledala ponovno na domi shavatila sam da se gotovo ničega ne sjećam prva koju sam baš dobro razumjela je Siempre te amare La Mentire se isto ne sjećam baš dobro

      Izbriši
    20. Da,jesam i da,tako je.U redu. Da,razumijem,logično,pa dobre su one po onome što se pisalo, a što ćeš kad je tako zadnjih nekoliko godina,čak se i pisalo da se ovu godinu,s prestankom snimanja i prikazivanja Tanto amor, prestaju snimati Tv Aztecine telenovele.A takav je život, bilo bi zanimljivo Senora Acero pratiti,a biti će posebno interesantno vidjeti La dona!

      Izbriši
    21. A takav ti je život,ne možeš sve ne zapamtiti i zapamtiti. Ja se obiju sjećam.

      Izbriši
    22. Super mi je ovaj blog čestitke fan na njemu i super mi je ekipa ovdje

      Izbriši
    23. Draga Antoneta, zadovoljstvo je moje. :) Hvala Vam!

      Izbriši
    24. :-)Draga moja Fan,potpisujem Antonetin tekst.:-)

      Izbriši
    25. Diana, ljepoto, hvala i tebi! :)

      Izbriši
    26. Ma Fan je najjaca :D

      Izbriši
    27. :-)Any,potpisujem tvoje riječi!:-)

      Izbriši
    28. :-)
      F je fantazija!
      A je aura koja obasjava!
      N je navika!

      T je teorija!
      E je elegancija!
      L je lakoća postojanja!
      E je estrada!
      N je nebo!
      O je oblak!
      V je vatromet!
      E je emocija!
      L je lađa koja plovi!
      A je anđeo čuvar!
      :-)

      Izbriši
    29. Ajme, Diana...♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Predivno je! ♥_♥ Hvala ti puno!

      Izbriši
    30. :-)A mašta i zahvalnost radu svašta!Nema na čemu!:-)

      Izbriši

Pokreće Blogger.