Snimaju se promo-materijali "Frente al mismo rostro"


Nadolazeća estelar televisina telenovela, koja je na neki način ostala posljednja nada za spas glavnog televisinog termina, "Frente al mismo rostro" danas je snimala promo-materijale, čiji izlazak možemo očekivati sredinom ožujka.


Kako sigurno već znate, radi se o preradi Estradinih "Ljubavnih veza"(orig. Lazos de Amor), koja je proslavila latinoameričku ikonu Lucero. Njezinu trostruku ulogu u ovoj preradi nasljedila je Angelique Boyer. Glumačka postava grca od poznatih imena, među kojima se izdvajaju Sebastián Rulli, David Zepeda, Pedro Moreno, Mónica Sánchez, Laisha Wilkins, Ramiro Fumazoni, Leticia Perdigón, Susana Dosamantes, Blanca Guerra, Ana Bertha Espín i Erik del Castillo, Glavnu glazbenu temu, prema većini medija, otpjevat će španjolski pjevač, Pablo Alboran. Premijera je najavljena za 11. travnja, u 21:30 h. Producentica je Angelli Nesma Medina, koja već treći put kreće u spašavanje televisinog glavnog termina. Prvi put to je učinila s "Abismo de Pasión", koja je uslijedila nakon dva velika promašaja - Perronkine "Pobjede ljubavi"(orig. Triunfo del amor) te Anahíne "Dos Hogares". Drugi put je spasila termin nakon promašaja Levyjeve "Oluje u srcu"(orig. La Tempestad) i to s telenovelom "Vrtlog života"(orig. Lo que la vida me robó). Hoće li treći put uspjeti s "Frente al mismo rostro" spasiti termin nakon tri promašaja u nizu: "Hasta el fin del mundo"(Marjorie de Sousa, David Zepeda), "Lo imperdonable"(Ana Brenda Contreras, Iván Sánchez) i "Pasión y Poder"(Susana González, Jorge Salinas), koje su kako je jedna išla za drugom gledanost glavnog termina bacale na sve niže i niže grane, ostaje za vidjeti.



















73 komentara:

  1. Dvije riječi:Dosta izvrsno!
    Onda će Lucia ipak biti slijepa a ne šepava kako se na početku govorilo?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

      ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

      Izbriši
  2. Slažem se ovo ne propuštam iako baš i ne volim Boyer i Rullia dobri su mi ali nisam njihov fan ali zato Zepedin jesam njega obožavam i njegovo sudjelovanje u ovom projektu me najviše razveselilo

    OdgovoriIzbriši
  3. Logično da ih ne propuštaš, Antoneta,logično!Zašto ne voliš Angelique Boyer i Sebastiana Rullia?Pa naravno da su dobri,ma oni su čarobni!Ja jesam njihov fan,i privatno i poslovno i javno!Ja sam takoder fan i od Davida Zepede i potpisujem ovaj ostatak za njega koji si rekla!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diana ti voliš izgleda sve glumce recimo da ti da par imena glumca a ti reci koje voliš a koje ne.
      1 Ana Brenda Contreras
      2 Angelique Boyer
      3 Zuria Vega
      4 Livia Brito
      5 Maite Perroni
      6 Ariadne Díaz
      7 Altaír Jarabo
      8Laura Carmine
      9 Dulce María
      10 Claudia Álvarez
      i sada koja ti je najdraža a koju glumicu ne voliš

      Izbriši
    2. Anonimno meni je najdraža Livia Brito ima ih još ali da ne nabrajam sada sve izdvojit ću po jednu a ne volim Zuriu Vegu a koja je tebi najdraža a koju ne voliš

      Izbriši
    3. Ovu ljestvicu sa tvog popisa koju ću napraviti je isključivo prema njihovom dosadašnjem glumačkom radu prema onome što sam ja gledala.

      Izbriši
    4. 1.Ana Brenda Contreras, Angelique Boyer i Maite Perroni.
      2.Livia Brito.
      3.Dulce Maria.
      4.Laura Carmine.
      5.Altair Jarabo.
      6.Zuria Vega.
      7.Claudia Alvarez.
      8.Ariadne Diaz.
      Ovakav popis ne znači da neku volim više a neku manje nego samo koliko su mi prema mom dosadašnjem gledanju i stajalištu radno glumački dobre!

      Izbriši
    5. Antoneta,jeli to sa radno glumačkog stajališta s obzirom koliko si ih do sad gledala?

      Izbriši
    6. Pa da sa glumačkog stajalista ali i što se tiče izgleda meni je fizički izgled jednako važan čak i važniji od glume znam da je to na neki način površno ali radije bi gledala malo lošiju glumu nego ružne glumce a što se tiče tvoje ljestvice uglavnom se slažem s tobom jedino bi ja stavila Claudiu Alvarez i Altair Jarabo na jedno od prva tri mjesta a Dulce Mariu na zadnje

      Izbriši
    7. Najvise volim Adriane Diaz a najmanje Maite Perroni

      Izbriši
    8. Aha.Zašto ti je važan fizički izgled ako on baš i nema neke prevelike veze sa radom odnosno sa glumom?!Zašto ti je bitniji lijep izgled nego dobra gluma?Ja sam ljestvicu sastavljala onako koliko puta sam ih gledala,kakve su bile njihove uloge,kako su se snašle u tim telenovelama,gdje sam ih gledala...Claudiu Alvarez sam jedino tu i tamo gledala u Porque el amor manda a Altair Jarabo sam neko dobro vrijeme gledala u En nombre del amor dok sam Dulce Mariu jedino povremeno gledala u Rebelde.

      Izbriši
    9. Da istina da nema veze s glumom ali ja ne volim ružne glumce a očito tako misli i televisa jer uglavnom uloge daju lijepim glumcima dok oni ružni nemaju prevelike šanse čak je i Salvador Mejia izjavio za vrijeme Lo Imperdonable da je njemu broj 1 da glavni glumci budu lijepi broj 2 da imaju dobru kemiju i na 3 mjestu da dobro glume i ja se s tim slažem u potpunosti baš je takav i moj poredak ajde još u sporednim i mogu proći ružni glumci ali u glavnim nema šanse to je moje mišljenje

      Izbriši
    10. U redu,i to što kažeš!Vjerujem da opet ne misli cijela Televisa tako.Kad već Salvador Mejia Alejandre iznosi takve stavove,zašto mu onda u zadnjih par godina ne ide s telenovelama,koje imaju nešto slabiju ili dosta slabiju gledanost?!Dobro,ti imaš pravo na svoj osobni stav ali fizički izgled ne čini dobru telenovelu,odnosno telenovelu sa dobrom gledanošću!Da je doista tako onda bi uspjela telenovela Hasta el fin del mundo gdje je protagonistica Marjorie de Sousa,Lo imperdonable gdje je protagonistica Ana Brenda Contreras,Pasion y poder gdje je protagonistica Susana Gonzalez,Amor de barrio gdje je protagonistica Renata Notni.I kod sporednih nije toliko bitno kakvi su fizički nego kako glume.

      Izbriši
    11. Anonimno,po kojim kriterijima tako svrstavaš Ariadne Diaz i Maite Perroni?

      Izbriši
    12. Ja ne bi Hasta el fin del mundo stavila u isti koš sa svim ovim serijama istina da nije bila uspješna ali je imala puno veću gledanost od svih ovih serija i u posljednjem tjednu čak i 27 posto ali Mislim da nisu lijepe protagonistice krive što su sve te serije neuspješne a meni su sve te serije super i mislim da su trebale imati veću gledanost sve osim Pasion y poder ta je stvarno preloša a osim toga u posljednje vrijeme su sve protagonistice lijepe ja ne znam nijednu seriju u kojoj protagonistica nije lijepa dobro možda Zuria Vega

      Izbriši
    13. E,ali prosječna sveukupna gledanost od Hasta el fin del mundo je bila 21.7 %!Da,ali ne puno veću.Kad je bilo 27.00 %? Eto ja cijelo vrijeme govorim da fizički izgled nije bitan za te telenovele nego pravilna gluma,pravilna priča,pravilan ili pravilna producent ili producentica,pravilna kemija. Dakle,ti osobno smatraš da Pasion y poder nije uopće zaslužila veću gledanost od ove koju ima sada?Da,tako je. Dakle,osobno ti Zuria Vega uopće nije lijepa?A dali su ti Ariadne Diaz i Dulce Maria lijepe?

      Izbriši
    14. 27 posto je imala u zadnjem tjednu prikazivanja ali prosječna gledanost nije bila dovoljno dobra da bude upješna nažalost meni je ta serija jedna od najdražih.Nisu mi lijepe Ariadne Diaz i Zuria Vega a pogotovo ne Dulce Maria Angelique Boyer mi isto nije neka ljepotica ali od ove tri je lijepša

      Izbriši
    15. Ja sam Pasion y poder trenutno na 34 epizodi i na temelju onoga što sam vidjela dosad smatram da ne zaslužuje veću gledanost.Ja se slažem s tobom da je za jednu telenovelu bitna gluma,priča,kemija ali i fički izgled je bitan barem meni jer volim gledati lijepe glumce a u meksičkim telenovelama ih je uvijek bilo a ne kao u turskim,nemoj me sad krivo shvatiti da ne volim turske samo zbog ružnih glumaca jer puno je razloga

      Izbriši
  4. Pa ne znam to objasniti jednostavno ne mogu biti fan od svih glumaca koji postoje i eto meni nisu čarobni kao tebi i nisam njihov fan ali ok su mi uglavnom glavni razlog zbog kojeg jedva čekam ovu seriju je kao što sam već rekla David

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa to imaš pravo!Nego jeli ih ne voliš glumački ili misliš da je Rulli kriv za raspad njene veze sa Joseom Albertom Castro?Ali inače što se tiče glume svatko ima pravo na svoje mišljenje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne nema to veze s njihovom vezom čak što više mislim da su dobar par i da je za Angelique bolji Rulli nego Jose Alberto Castro on je puno stariji od nje.

      Izbriši
  6. danas su bile blizanke u terminu 12 ; 40 a od sutra idu 13 ; 20 taman kad završi talijanska mlada ko zna možda dođu u termin u 16 : 00 kako su bile sapunice prije išle iskreno onda zadnje što je doma tv otkupljiva nakon La que no podía amar , Amores verdaderos La Tempestad , Corazón Indomable koje su uspjele na Doma tv oni su po meni napravili grešku kada su kupili Porque el amor manda , Lo que la vida me robó , Las Bandidas , i La Gata

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,znam da je danas počela. Nisam znala za promjenu termina te telenovele! Upravo tako.La que no podia amar,Amores verdadores,La tempestad i Corazon indomable su dosta kvalitetne telenovele! Porque el amor manda je solidna telenovela,Lo que la vida me robo je dosta kvalitetna telenovela,Las bandidas je solidna telenovela a La gata je dosta kvalitetna telenovela.

      Izbriši
    2. Ja sam gledala sve te telenovele osim Porque el amor manda jer komedije izbjegavam u širokom luku a od ovih ostalih jedino mi je bila dobra La que no podia amar ove sve ostale su mi bile predosadne po meni je kvalitetna jedino Lo que la vida ne robo iako mi se ni ona nije svidjela

      Izbriši
    3. U redu.Po meni,Porque el amor manda je nekako za dosta preumjetna telenovela.Ali ne samo zato jer je komedija nego zato jer se u toj telenoveli Fernando Colunda ponašao i kretao kao čistokrvni otvoreni homić iako ja nemam ništa protiv te orijentacije.A Blanca Soto se ponašala i kretala kao razmažena bahata diva u toj telenoveli.A zašto inače izbjegavaš komedije?I kakva ti je Mi corazon es tuyo kao komedija i kad bi usporedila obje telenovele od jednog te istog producenta, koja ti je bolja?Meni je La que no podia amar dosta odlična telenovela!A ovisi kako koja je dosadna!Meni je Lo que la vida me robo dosta kvalitetna telenovela,također. Gdje ti je ona kvalitetna a gdje ti se nije svidjela?Koja ti je verzija bolja:Amor real ili Lo que la vida me robo? Jesi li gledala originalnu verziju Bodas de odio?

      Izbriši
    4. Ja nisam pogledala ni minutu od Mi corazon insiste pa ne mogu reći kakva je jer ja sam od komedija odustala davno pogledala sam 10 epizoda Porque el amor mada i odustala meni komedije nisu uopće smiješne ni zanimljive više volim drame.Puno bolja verzija mi je Amor real to mi je najdraža telenovela ikad i Colunga mi je tamo bio najbolji a Bodas de odio nisam gledala jesi li je ti gledala?

      Izbriši
    5. 1 Kad srce kaže da je komedija mene se nije dojmila Fernando Colunga uloga mu nikako ne stoji on komedije nikako on i blanca ko par nisu mi baš nešto jedino pozitivno po meni ostavila pozitivan dojam ostavila María Elisa Camargo
      2 Divlja mačka je po meni loša kopija Divlje u srcu i po meni najlošija uloga maite perroni što sam ja gledala
      3 Amazonke prvi par Fabiola y Alonso on ko par ostavili su dojam ni dobar ni loš osrednji par drugi par Corina y Rodrigo vidi se da je on dosta stariji od nje on njoj nikako ne paše treći par Amparo y Rubén ko par dojam su ostavili solidan Amparo mi je prelijepa najljepša od sestara i ukupan dojam sapunice ima puno stvari koji se meni nisu svidjele i po meni najloši priča o tri sestre koje sam gledala a gledala sam moja voljena i osveta ljubavi
      4 vrtlog života obrada istinske ljubavi meni se iskreno ne sviđa ponavljane para Angelique Boyer y Sebastián Rulli meni je Rulli bio bolji u pravim ljubavima s Eiza González

      Izbriši
    6. Antoneta,ja nisam mislila na telenovelu Mi corazon insiste en Lola Volcan sa Jencarlosom Canelom nego na telenovelu Mi corazon es tuyo sa Silviom Navarro i Jorgeem Salinasom. Jesi li odustala od komedija prije Porque el amor manda ili nakon nje?Da da,razumijem.A i nisu sve komedije iste,kako koje!I ja volim drame,ali opet,meni je najbitnija kvaliteta.Recimo,da je telenovela sa horor žanrom,a jako kvalitetna ipak bih je gledala nego neku dramsku koja je nekvalitetna.Meni je Amor real baš draga telenovela zbog te nježnosti,zbog te strasti, zbog te romantike,zbog te borbenosti,zbog te požrtvovnosti,a i zbog povijesno tradicionalnih značajki.A o kostimografiji i scenografiji da ne govorim!A ista stvar vrijedi i za glavnu pjesmu,šminku i frizuru.Sve to Lo que la vida me robo ima u modernoj verzijiU redu.!Bodas de odio uopće nisam gledala ali znam da je Christian Bach protagonistica te telenovele.I evo jedna zanimljovost.U sve 3 verzije te telenovele protagonistice imaju imena na početno slovo "M"!

      Izbriši
    7. Da imaš pravo ja sam isto mislila na Mi corazon es tuyo sa Silviom Navarro i Salinasom a krivo napisala Mi corazon insiste ta ni nije komedija i da odustala sam prije Porque el amor manda odustala sam nakon La fea mas bella ali sam onda odlučila dati priliku Porque el amor manda ali sam odustala vrlo brzo što se tiče telenovela sa horor žanrom imaš Alguien te mira i La casa de al lado obje su odlične

      Izbriši
    8. Anonimno ako ti se nije svidjelo ponavljanje para Rulli-Boyer u Lo que la vida me robo što kažes onda što će ih sada ponoviti po treći put u frente al mismo rostro ja se slažem s tobom u vezi toga čak sam mislila da neću gledati Frente al mismo rostro ali sam se predomislila jer mislim da će biti dobra serija

      Izbriši
    9. Voli li ovdje itko stariju gardu poput S.Navarro,G.Spanic,Lucero,M.Olmo,L.Calderon itd..Da ne zaboravim i B.Soto i A.Lazcano ;)

      Izbriši
    10. Ja volim S.Navarro,G.Spanic,Lucero,L.Calderon i B.Soto a M.Olmo i A.Lazcano ne baš a zašto si stavila A.Lazcano i B.Soto pod stariju gardu? Nisu li one mlađe od ovih ostalih

      Izbriši
    11. Odvojila sam ih njih sam se kasnije sjetila ahhahah :D

      Izbriši
    12. Evo ovako,Anonimno.Idem po redu.
      1.Ni mene se nije pretjerano dojmila!Slažem se da Fernandu Colungi nije najbolje legla ta uloga.Da mu ne stoju komedije, u to ne želim ulaziti jer ovo mu je jedina uloga u komediji, možda za koju mrvicu je više uloga u komediji,to ne znam, ali treba pričekati da bude u nekoliko komedija da damo realnu ocjenu i odlučimo jeli je za komedije.Na top ljestvici od 1 do 10 to telenoveli dajem ocjenu 6.On i Blanca Soto su mi u toj telenoveli solidan par.Koga Maria Elisa Camargo glumi u toj tdlenoveli?Pitam zato jer znam da je barem sad,možda još uvijek na Telemundu i da je tamo glumila s Gabrielem Porrasom protagonistički par u telenoveli Bajo el mismo cielo.
      2.Na top ljestvici od 1 do 10 dajem telenoveli Divlja mačka ocjenu 8.Da je ona loša kopija od Divlja u srcu,tu se baš i ne bih složila zato jer je Divlja u srcu remake od dviju telenovela Marimar a Divlja mačka je remake od par telenovela La gata,od telenovele Pobre diabla,Por un beso,Muneca trapa...Dok je u Divlja u srcu tema pitanje borba za svoju imovinu,svoje bogatstvo,svoj posao,svoju obitelj i svoj identitet u Divlja mačka je tema pitanje borba za svoju obitelj i svoj identitet.Meni je Maite Perroni uvelike dobra u Divlja mačka.
      3.Amazonke.Fabiola i Alonso su po meni moćan i strastven par i zato su mi dosta ubojito izvrsna kombinacija.Corina i Rodrigo su,po meni,elegantan i romantičan par i zato su dosta mirno nježna kombinacija. Amparo i Ruben su,po meni, zaigran i staložen par i zato su mi dosta smisleno vrckasta kombinacija.Svaki od ta 3 para ima ono nešto što treba imati! Telenovela je po meni bila kakva takva dobra.I ja sam gledala Moja voljena i Osveta ljubavi i obje su mi podjednako drage.
      4.Vrtlog života,obrada od Istinska ljubav.Jeli se tebi ta obrada ne sviđa samo zato jer se jedan te isti protagonistički par ponovio nakon dvije i pol godine sudjelovanja?Meni je ta obrada bila dosta divna.Njih dvoje su mi bili dosta izvrsni u njoj! Meni je Sebastian Rulli bio jednako izvrstan i kao ljubavni partner Eizi Gonzalez u Prave ljubavi!

      Izbriši
    13. Dobro,ti se imaš pravo zabuniti,Antoneta,Bože moj!U redu.A kakva i koja je Mi corazon insiste en Lola Volcan?Znam da je Telemundova i da je protagonist Jencarlos Canela,jedino to!Dakle,još prije Porque el amor manda si odustala od komedija!?Jesi li zbog telenov

      Izbriši
    14. Dobro,ti se imaš pravo zabuniti,Antoneta,Bože moj!U redu.A kakva i koja je Mi corazon insiste en Lola Volcan?Znam da je Telemundova i da je protagonist Jencarlos Canela,jedino to!Dakle,još prije Porque el amor manda si odustala od komedija!?Jesi li zbog telenovele La fea mas bella odustala od komedija ili zbog pak neke druge?Koliko si epizoda od Porque el amor manda pogledala prije nego li si odustala od nje?Koji je točan tvoj razlog odustajanja od nje?Nisam znala da su telenovele sa horor žanrom Alguien te mira i La casa de al lado!U kojem smislu su horor?Hvala najljepša,od srca na preporuci!Obje ću ih vrlo rado pogledati!

      Izbriši
    15. Antoneta,potpisujem tcoj komentar za Sebastiana Rullia, Angelique Boyer,Lo que la vida me robo i Frente al mismo rostro!

      Izbriši
    16. Any,ja ih sve odreda volim!Ali i Angelique Boyer je stara garda jer glumi od ranih ili srednjih 2000-tih a ista stvar vrijedi i za Maite Perroni.

      Izbriši
    17. U redu,Antoneta.Ti,kao i svatko drugi,imaš pravo na svoje mišljenje!Slažem s ovim, tvojim popisom koga voliš.A zašto ne voliš Marisol del Olmo i Alejandru Lazcano?Pa valjda je Any stavila Alejandru Lazcano i Blancu Soto zato jer obje glume preko 10 godina.A i nisu toliko puno mlade kako se čini!Alejandra Lazcano ima cca. 35 godina a Blanca Soto ima cca. 37 godina.Prolazi i njihovo vrijeme polako,kako se kaže! Silvia Navarro i Blanca Soto su čak vršnjakinje

      Izbriši
    18. Pa nisu mi nešto Marisol de olmo i Alejandra Lazcano. Blanca Soto je godinu dana mlađa od Silvie ali imaš pravo vršnjakinje su dok si u vezi Alejandre Lazcano pogriješila ona nema 35 nego 31 godinu ali ok ja mislim da u stariju gardu spadaju ove poput Leticie Calderon,Erike Buenfil koje imaju blizu 50 godina ove mlađe meni ne spadaju u stariju gardu a najmanje ne Angelique Boyer koja ima 27 godina bez obzira koliko dugo glumi

      Izbriši
    19. Da odvojila!Ali po kojim kriterijima?

      Izbriši
    20. Da Maria Elisa Camargo je glumila u Porque el amor manda glumila je Patriciu a sada je na telemundu meni La gata nije loša kopija Divlje u srcu jer su mi oba dvije serije užasne predosadne od La gate sam odustala nakon 60 epizoda i odlučila da više ne gledam serije producentice Nathalie Lartilleux jer su mi njezne serije sve dosadne jedina zanimljiva mi je bila Cuidado con el angel ta serija mi je bila super i slažem se s anonimno da je najlošija Maiteina uloga u La gati

      Izbriši
    21. Alejandra Lazcano ima 31 godinu i ona pripada u mlađu skupinu glumica po meni Blanca Soto tek je debitirala u Eva Luni njoj bila prva uloga sapunicama s 31 godinu Soto je bivša miss Meksiko 1997

      Izbriši
    22. Ma nije poenta tko je mladji,stariji ja sam samo htjela napisati tko je meni drazi.Sto se tice bas mladjih svidja mi se Michelle .R iako mi nije losa ni Nathalia G..A sto se tice opadanja gledanosti.Jedini razlog po mome misljenju jest taj sto kod meksikanaca je radnja uvijek ista nazalost.Ljudima dosadilo.Meni je cudno da stalno pitate zasto nema mex. na tv-u,pa ljudi ne gledaju nikako to (osim nas hahah) .Prvi primjer vam je turska Tudji zivot na novoj koja extra kotira.Da bar mex znaju napraviti tako nesto.Bilo bi ih vise na tv..

      Izbriši
    23. A ona je nju glumila,dakle!Da, to znam.Pa meni su obje dobre, za 8.Tek tada si odustala od njih,čak ne ranije?Ohoho!Pa kako si izdržala?Odmah tebi jadnoj dižem kapu i dajem ti rakiju travaricu!Zašto si od svih telenovela od Nathalie Lartilleux odustala?Hoćeš ipak pokušati gledati njenu najnoviju telenovelu Un camino hacia el destino,preradu od Vrtlareva kći?A Cuidado con el angel je legenda i salivena kao bebina guza!Zar je ova uloga u La gata od Maite Perroni lošija čak od one njene u Cachito de cielo ili od one u Mi pecado?

      Izbriši
    24. To što Alejandra Lazcano ima 31 godinu ne igra nikakvu ulogu zato jer ona već dulje vrijeme igra u telenovelama! Sjetimo se samo kad su Valeria i Zamka snimljene!Ah,tako! Onda je Blanca Soto svježije meso u svijetu telenovela od same Alejandre Lazcano.Baš Miss Meksika ili?

      Izbriši
    25. Marisol del Olmo i Alejandra Lazcano ti glumački nisu baš nešto ili?Pa da,tako je za njih dvije!Sad,vršnjaštvo ne činu jedne te iste godine nego 2,5 ili 3 manje i više.Zato sm za Alejandru Lazcano napisala cca.,jer nisam bila 100 % sigurna!Da,one spadaju,ali nisu bitne fizičke,odnosno rodne godine za staru glumačku gardu nego iskustvo,a njega Angelique,koja ima 27 godina, itekako ima jer glumi već cca. 15 godina baš kao i Maite Perroni.Neki koji su stariji nemaju toliko iskustva u glumi koliko njih dvije!

      Izbriši
    26. Meni je Maite bila odlična u Mi pecado a Cachito de cielo nisam gledala kao ni Antes muerta que lichita a od Lartilleuxinih serija sam odustala jer su dosadne a un camino hacia el destino ne znam još hoću li gledati možda pogledam par epizoda da vidim kakva je problem je što mi se glumaci ne sviđaju jedino zbog koga bi je gledala je Horacio Pancheri on mi je super

      Izbriši
    27. Ja se ne slažem s tim da je loša gledanost u Meksiku zbog istih priča nije baš svaka telenovela ista nije točno da su sve jedno te iste ja mislim da je sve krenulo loše kada je došao na red Mejia Meksikanci njega već godinama bojkotiraju i onda Pasion y poder koja je stvarno preloša,ovih dana se gledanost počela penjati sve osim Pasion y poder za nju nema spasa imaju po 20 posto čak i Simplemente maria i to u 16 sati što je uspjeh za taj termin i sigurna sam da će Nesma i Frente al mismo rostro vratiti staru gledanost

      Izbriši
    28. Kad bi Meksikanci radili serije kao turci ja ih sigurno ne bi gledala što se mene tiče turske mogu imati i 90 posto gledanost i biti ne znam kako uspješne ali mene ne zanimaju mi jedan posto nema načina da mene neko prisili da ih gledam a i vidjet ćemo koliko će se zadržati već je dovoljan pokazatelj što se prikazuju samo na novoj tv koja je postala turska tv a prije su bile i na RTL-u dok su se meksičke kod nas zadržale 20 godina uglavnom ja sam prezadovoljna s Meksičkim telenovelama i obožavam ih kao prvog dana i nikada ih neću zamijeniti s turskim

      Izbriši
    29. Naravno da volim mex.inace ne bih bila tu.Samo ne razumijem jesam nesto krivo napisala? Dobro,ok raste gledanost u Mexicu,ali kod nas sigurno nije.Za turke ti necu kom jer ne gledas..Dobar pokazatelj ili ne sto su samo na novoj turci su gledani,nezz kad je zadnja mex bila u udarnom terminu kod nas? Ne sumnjam da ce ih biti vise kod nas.Ali kazem glavni problem jest sto se radnja od pocetka do kraja zna kod mex,a kod turaka nikad ne znas.Btw imam 20 god i sigurno ne znam kao vi ali..Nadam se da ce mex pronaci put i kod Hrvata :)

      Izbriši
    30. Ne nisi ništa krivo napisala. mislim da kod nas nikada nijedna Meksička nije bila u udarnom terminu da je bila možda bi i bila gledana na novoj sve bude gledano bila je i Farma gledana a u to vrijeme nije bilo nijedne turske tako da mislim da to nije zato što su turske fantastične serije.Kod mex jedino što se zna od početka je da protagonisti ostaju zajedno na kraju i to je normalno za jednu telenovelu turske su više dramske serije i u sezonama su

      Izbriši
  7. Ah,tako.Pa imaš pravo.Iako,ljubav ne pita za godine ako je veza dovoljno kvalitetna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Da se mako ubacim, ja takoder ne volim komicne telenovele, meni su one predosadne,nema tu drame, adrenalina, akcije,cak nema ni sttasti. Ja obozavam drame kao A que no me dejas, la tempestad,MIVAC,lo que vida me robo...., jeste gledali prvu epizidu Talijanske mlade?,moja najdraze glumice; top 3:Laura Carmine, Livia Brito, i Ana Brenda..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni Anonimni,naravno da ti imaš pravo na vlastito mišljenje!Ti ne voliš takve,i eto!A ima li ijedna komedija koju voliš?Volim ja spomenute dramske telenovele iako prvu telenovelu nisam gledala nego samo sam čitala o njoj i gledala sm poneke isječke o njoj.Da,naravno,itekako da sam gledala i veoma mi se dopada!Baš ti je super taj tvoj Top 3!Po kojim kriterijima si ih birala? Rangiraj ih po top ljestvici.

      Izbriši
  9. U potpunosti se slažem jako dobro objašnjenje o tome kakve su komedije.Ja isto obožavam drame,La tempestad mi je bila dosadna lo que la vida me robo mi je bila ok a A que no me dejas trenutno gledam i obožavam tu seriju trenutno sam na 62 epizodi i ne znam hoće li se pokvariti u drugoj etapi ali prva etapa je fantastična gledaš li ti A que no me dejas? Ja sam gledala prvu epizodu Talijanske mlade i Livia Brito je također i moja najdraža glumica moj top 3 su Camila Sodi,Livia Brito i Michelle Renaud

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako koje komedije,draga Antonega,kako koje!Ima u dramama ono nešto!Da,u redu.Meni je La tempestad bila mlaka,Lo que la vida me robo dosta izvrsna a po nekim člancima i ponekim isječcima A que no me dejad mi je izuzetno vrhunska! Dakle,sad si na 62. epizodi i uskoro ulaziš u drugu etapu.Po onome što sam čitala bilo je sito i rešeto!Mislim,tko ju nije gledao?Meni je ta teleno ela dosta draga,romantična, nježna,strastvena,zaigrana. staložena,mirna i ozbiljna. Meni je Livia Brito dosta odlična glumica!Tvoj Top 3 je dosta fantastičan.Po kojim si ih kriterijima birala?Rangiraj ih po top ljestvici.

      Izbriši
    2. Evo ovako bi ih rangirala 1 Camila Sodi (nju sad po prvi put gledam u a que no me dejas i jako mi se svidjela) 2 Livia Brito 3 Michelle Renaud mislim da su kao glumice podjednake jednako dobre tako da je ovo više po dragosti rang lista ali sve tri ih volim

      Izbriši
    3. Tvoj Top 3 je također besprijekoran!

      Izbriši
  10. Jao ovo dvoje iskace iz pastete.Ajme..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da Any misli na Angelique Boyer i Sebastiana Rullia pošto će glumiti treći put zajedno iako nisu jedini Pablo Lyle i Thelma Madrigal također glume u Corazon que miente po treći put glumili su par i u Por siempre mi amor i La sombra del pasado meni je to bez veze ok mi je da dva puta bude jedan te isti par ako ima dobru kemiju ali tri puta je stvarno previše

      Izbriši
    2. Tako je Antonela.Na njih mislim.Smorili vise..

      Izbriši
    3. Vjerojatno to i misli.Ali možda u Frente al mismo rostro budu bolji protagonistički par nego neki par koji glumi protagonistički par po prvi put!Razlika kod Pabla Lylea i Thelme Madrigal je da oni ne ne glume protagonistički par po treći pur,nego po prvi put. U Corazon que miente su protagonistički par,u Por siempre mi amor su mlađi protagonistički par a u La sombra del pasado on je protagonist a ona je antagonistica.Tako da u toj situaciji to nije bezveze jer kod Lylea i Thelme nema priče o protagonističkom paru po 3. put!

      Izbriši
    4. Da istina prvi put glume protagonsticki par,sječam se da su na forumu i facebooku komentirali da je previse da budu par po treći put a nitko nije uzeo u obzir to što dosad nisu bili protagonisti

      Izbriši
  11. Slazem se s any, njih dvoje su predosadni vise.. I nisam planirao gledati FAMR,ali gledat cu je samo zbog anquelique boyer(Ane leticije) to me jako zanima i zbog toga sto nece glumiti samo s rulijem, jer ini kao par po meni nemaju vise sto pokazati,vec sve znamo napamet. Ali glumit ce i s Zepedom, i Morenom i to ce mi biti interensantno. A sto se tice PYP stvarno losa telenovela. Ja ne znam kako jose alberto moze stajati prekrizenih ruku i ne napraviti nista da se nesto promijeni. Sjecam se kada sam citao oko 40 epizode
    A da se spremaju velike promjene dana danas je proslo 108 epizoda, nema nikakkvih promjen ali nikakvih. I jos jedna stvar koja mi je fascinatna tu. Marlene Favel je kao glavna negativka jel tako? Ja tu ne vidim nikakvu negativku, ona je 0 od negativke. Sta je ona napravila Nina da se moze reci da je villana principal. Apsolutno nista. Gkavne prave negativke serija su Nuria Murat (Laura Carmine) Ivana Dorantes, ( Gabriela Spanic) Kendra Fereti (Marjorie de Sousa) Mariana Seoane, Virginia Prado Castelo.. To je moje misljenje..

    OdgovoriIzbriši
  12. I s Zepedom je već glumila u Abismu tako da nije ni to nešto novo jedino s Morenom nije glumila a za Pasion y poder se slažem ta serija ne zaslužuje ni tih 18 posto ja sam tek na 35 epizodi neću odustati samo zbog Michelle Renaud,Susane Gonzalez i još par glumaca i zato što ne volim prekidati kad nešto počnem gledati a ove negativke što si nabrojao su sve super za razliku od Nine posebno Nuria.Jesi li gledao A que no me dejas?

    OdgovoriIzbriši
  13. Naravno najbolja telenovela u posljednje vrijeme a Laura Maestralna. Obozavam je....;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Da,upravo tako.I s njim je već glumila.A s Morenom nije.Zbog čega sve Pasion y poder ne zaslužuje takvu gledanost?Dakle, gledaš do kraja?Zašto samo zbog njih ne odustaješ od te telenovele?Da,tako je.Čemu to!? Pričate o negativkama iz Padion y poder?Dali je ovako u više epizoda A que no me dejas isplativa za gledati?

    OdgovoriIzbriši
  15. Gledam do kraja jer ne želim odustati iako sam tek 35 epizoda pogledala ali izdržat ću pričamo o Nini negativki iz Pasion y poder koja nije nikakva negativka i pričamo o negativkama iz različitih serija koje su bile puno bolje od nje a A que no me dejas je u potpunosti isplativa za gledati kao što je anonimni anonimni rekao najbolja telenovela u posljednje vrijeme ja sam još uvijek na prvoj etapi ali ne vjerujem da će se drastično promijeniti tako da svakako preporučujem

    OdgovoriIzbriši
  16. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.