Gledanost 14.-20. ožujka: Meksiko (HR Media*)


Corazón que Miente 19.5
Un Camino Hacia el Destino 18.7
Simplemente María 18.1
Pasión y Poder 17.9
Sueño de amor 17.3
________________
*gledanost na području Ciudad de Méxica

Broj komentara: 8:

  1. Ovo je gledanost samo u Mexicu,glavnom gradu...Ko zna kolika je u celoj zemlji.Tako da je ovo beznacajno postavljati

    OdgovoriIzbriši
  2. Po ovome,najbolje prolazi Simplemente Maria,a glavešine s Televise se još u usuđuju ukinuti termin u kojem se ta telenovela prikazuje,onaj u 16:30!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni je totalna glupost ukinuti taj termin nije samo Simplemente Maria uspješna bilo još uspješnih telenovela

      Izbriši
    2. Upravo tako!Ali ja sam navela Simplemente Maria kao zadnji primjer čisto reda radi.

      Izbriši
    3. Znam da si navela samo kao primjer.Evo ja ću navesti dva promašaja u tom terminu Amor de Barrio i Por siempre mi amor eto bilo je i neuspješnih telenovela u tom terminu ali ipak puno više uspješnih

      Izbriši
    4. Da,tako je.Potpisujem što kažeš,Antoneta.Ali to nije nimalo bitno glavešinama događaja dodjela nagrada Premios Tv y novelas zato jer oni ne nominiraju telenovele naspram postotaka gledanosti!

      Izbriši
    5. Istina dokaz tome je što je Pasion y Poder nominirana koja ima najlošiju gledanost u povijesti tog termina a Hasta el fin del mundo nije nominirana obje su fracaso ali Hasta el fin del mundo je ipak puno manji pa bi ja prije nju nominirala čak je i Lo Imperdonable manji fracaso a ni ona nije nominirana sve to mi je nepravedno

      Izbriši
    6. Upravo tako!A najveći broj nominacija ima Antes muerta que Lichita koja ima prosječnu gledanost ispod minimalne granice.

      Izbriši

Pokreće Blogger.