Kreću snimanja "Las Dianas"


Nova telenovela producenta Salvadora Mejíe Alejandrea, trenutnog naziva "Las Dianas", započinje snimanja sljedećeg tjedna. Prema trenutnim planovima, telenovela će naslijediti "Corazón que miente" u terminu od 19:30 h samim krajem svibnja, točnije 30. svibnja. Kako mediji i izvori izvještavaju, u biti se radi o preradi "Niña amada mía", kojoj će biti dodana radnja "Las dos Dianas", no samo za lik Victorije Ruffo, jer lik kojeg će ona igrati jest postojao u "Niña amada mía", ali nije imao toliko veliku važnost, pa će u ovoj novoj verziji, taj lik pratiti središnju radnju "Las dos Dianas".

Iako je prvotno potvrđena kao negativkom, Grettell Valdéz će ipak igrati onu "srednju" sestru (Mayrin Villanueva u NAM), dok će stariju igrati Danna García (Karyme Lozano u NAM). Najmlađa sestra pripala je Marilúz Bermúdez (Ludwika Paleta u NAM), iako je prvotno na to mjesto bila izabrana Gaby Mellado, koja se potom kasnije obratila putem Twittera, napisavši da ipak nije ostala na projektu. Za mjesto glavne negativke, koju je tada odigrala Mercedes Molto, najizglednija je Martha Julia. Partnera srednjoj sestri (Valdéz) igra veteran René Casados. Za adaptaciju su zaduženi Ricardo Fiallega, Katia Estrada i Enna Márquez. Telenovela će se snimati na lokacijama u saveznoj državi Morelosu.

Broj komentara: 6:

  1. jedino me veseli povratak Danna García u ovom projektu a ostalo ne

    OdgovoriIzbriši
  2. Čitam novosti vezano za ovu telenovelu, i navodno će Cesar Evora ponovno glumiti blizance (već je glumio blizance Gabriela (glavni junak) i Demiana (glavni negativac) u Mundo de fieras iz 2006.godine),Martha Julia je klasika,ako i uvijek-negativka (valjda ima ulogu Mercedes Molto koja je glumila glavnu negativku Karinu u Nina amada mia),a Victoria Ruffo će u prvoj etapi glumiti djevojku mlađu 20 godina,a ona ima u stvarnom životu već skoro 60 godina,katastrofa baba od gotovo 60 godina će glumiti djevojku od 20 godina,neka nađu neku mlađu glumiti,a ne stare glumce ići pomlađivati,užas,ovo definitivno preskačem jer će opet biti novi Mejijin cirkus.Telenovela Nina amada mia mi je bila odlična,obožavala sam tu telenovelu,jedna od najboljih Televisinih telenovela koje sam gledala,a poznavajući Mejiu,on će je unakaziti sa svojim glupostima i nebulozama sigurno,e pa želim mu još jedan fracaso iliti neuspjeh u karijeri.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ako želi ponovno snimiti uspješnu telenovelu,Salvador Mejia mora pod hitno na instrukcije kod svoje bivše kolegice Carle Estrade jer je ona bila jedina producentica na Televisi čije su sve telenovele bile jako uspješne i imale su više nego zadovoljavajuću gledanost i za sve njezine telenovele koje je snimila nikad nisam čula niti jednu lošu kritiku niti da joj je telenovela bila neuspjeh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Carla Estrada je savršena sve njene telenovele sam obožavala.E sada ovo da su sve njezine serije bile uspješne ne znam koliko je točno jer sam nedavno čitala da je zadnja njena jako gledana telenovela Amor real a zadnje 3 Alborada,Pasion i Sortilegio nisu bile pretjerano uspješne posebno Pasion koja je po gledanosti i komentarima kritičara najlošija Estradina serija.

      Izbriši
  4. Victoria Ruffo nema baš skoro 60 godina ima točno 53 ali slažem se s tim što si napisala u vezi nje ali ne slažem se s ovim što želiš Mejii fracaso ja ne želim nijednom producentu fracaso čak ni Mapatici koja je meni jedna od najgorih producentica na televisi.Ja ću ovo gledati sigurno ja Mejijine telenovele uvijek gledam i gledat ću ih i dalje dokle god budu kod njega glumili super glumci meni ne smetaju ni gluposti ni nebuloze ono što mi najviše smeta je kad je telenovela dosadna a njegove posljednje telenovele su bile dosadne nadam se da ova neće

    OdgovoriIzbriši
  5. Novi naslov telenovele je Las Amazonas

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.