Poznat datum finala "Simplemente María"


Popodnevna televisina telenovela, "Simplemente María", bliži se polako svome kraju. Etapu po etapu, do kraja je ostalo još samo mjesec dana. Finale je zakazano za nedjelju, 1. svibnja. Tako će telenovela, koju protagoniziraju Claudia Álvarez, José Ron i Ferdinando Valencia, imati u konačnici 127 epizoda. Kako sada stvari stoje, to je posljednja telenovela u terminu od 16:30 h na televisinom Canal de las Estrellas, barem za neko vrijeme.

Broj komentara: 7:

  1. Napokon i ona završava!Ma kud prije?!Tako brzo je došlo to vrijeme!Sasvim pristojan broj epizoda za tu telenovelu!Po meni je sasvim preglupo taj termin ukinuti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Simplemente María meni se ova serija sviđa jako i nadam se ako doma tv dođe pameti voljela da je okupe i voljela bih jako da nakon inspektora rexs kad završi vidjeti latino serije u terminu 18 do 20 sati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa u pravu si!A tko zna hoće li se to dogoditi a i ja bih voljela slične termine za latinoameričke telenovele!Jedino,po meni je Simplemente Maria više tip za hrt 1 nego za domu tv!

      Izbriši
    2. Meni se jako sviđa ova telenovela svakako ću je pogledati ako ne bude na tv-u onda ću preko interneta a što se tiče dome mislim da bi najbolje bilo da prestanu kupovati serije kad svaka završi rano ujutro zadnji primjer su Blizanke tu su me jako razočarali jer je serija super

      Izbriši
    3. Slažem se s tobom,Antoneta,i meni se baš sviđa.A baš,imaš potpuno pravo!

      Izbriši
  3. ko zna priča se da krim serije isto imaju lošu tv gledanost da sve ukupno doma tv ima jako lošu gledanost nadam se da će imati još goru da budu prisiljeni vratiti latino seriju

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.