Romanca na setu "Un camino hacia el destino"?


Meksički mediji već duže vrijeme šuškaju da je nova romanca na vidiku. Naime, protagonisti telenovele "Un camino hacia el destino", koja se emitira na televisinom Canal de las Estrellas u kasnoposlijepodnevnom terminu od 18:30 h, Horacio Pancheri(33) i Paulina Goto(24) imaju tako dobru kemiju (prema mišljenju fanova i medija) da su potakli šuškanja o tome što se događa kada se kamere ugase, tj. nastavlja li se i tada njihova romanca. Ulje na vatru dolijeo je i Horaciov prekid s Grettell Váldez, iako je do samo prije mjesec dana bilo priče i o vjenčanju.

4 komentara:

  1. nisu ni prvi ni zadnji,ali meni njih dvoje uopće nemaju kemiju,kemija im je 0 %,više mi izgledaju kao brat i sestra nego kao ljubavni par

    OdgovoriIzbriši
  2. Horacio Pancheri mi je super kao Carlos,ali mi je Paulina Goto grozna kao Luisa Fernanda,predjetinjasta mi je,Mariana Ochoa u originalu La hija del jardinero je puno bolje iznijela i odglumila lik Luise Fernande i nije uopće bila djetinjsta,ova Goto i njezina gluma Luise Fernande mi je katastrofa,predjetinjasta je,najgora glavna junakinja koju sam vidjela u nekoj telenoveli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Horacio Pancheri super a Paulina Goto ne znam nisam je nigdje gledala pa zasad nemam neko mišljenje.Ne gledam Un camino hacia el destino jer nisam baš obožavatelj serija Nathalie Lartilleux ali zanima me kakva je isplati li se započeti gledati i da li je dosadna kao La Gata i Corazon Indomable?

      Izbriši
    2. I meni je ovo prvi put da gledam Paulinu Goto u nekoj telenoveli, ali ovo što sam dosad vidjela u ovih 30 prikazanih epizoda,ta mala Goto užasno glumi, katastrofa, najgori lik u cijeloj seriji, još kad počne svirati onu violinu dode mi da bacim kompjuter kroz prozor, jer siluje više s tim sviranjem violine u gotovo svakoj epizodi, gledam najviše zbog Horacija Pancherija, Eugenije Cauduro i Renea Stricklera koji su mi super, čak i ostatak glumačke ekipe može proći, ali glavna glumica i njezin lik su mi grozni, sve scene Luise Fernande obavezno preskačem.

      Izbriši

Pokreće Blogger.