Snimanja "Corazón que miente" blizu kraja


Barem po gledanosti na području glavnog grada, uspješna telenovela "Corazón que miente", producentice MaPat, privodi snimanja kraju. Telenovela koju protagoniziraju, od kritike dosta ovim projektom nahvaljena Thelma Madrigal i Pablo Lyle, okončat će se 15. svibnja, u već tradicionalnom nedjeljnom finalu na programu televisinog Canal de las Estrellas. Tako je stigla i službena potvrda o nagađanjima koja traju već duže vrijeme - termin od 19:30 h bit će rezerviran za telenovele kratkog trajanja. Naime, tako će se producenti kraće zadržavati, ali će zato prije opet dolaziti na red. Primjerice, Carlos Moreno Laguillo, producent "A que no me dejas", koja je završila prije mjesec dana, već kreće s pretprodukcijom svoje nove telenovele, koja trenutno nosi radni naziv "Las tierras de tu amór". Navodno se radi o remakeu kolumbijske "La Dama de Troya", koja se već izvjesno vrijeme veže uz različite producente kao potencijalni nadolazeći projekt. Prije Morena, termin će preuzeti slavni producent Salvador Mejía Alejandre, i njegova "Las Amazonas", koja je već krenula sa snimanjima, a čija je premijera zakazana za 16. svibnja.

Broj komentara: 15:

  1. :-)Baš super informacije!Ali što je,je,Corazon que miente ima itekako dobru gledanost!Pa sasvim će pristojan broj vremena trajati!Oko 71 nastavak je sasvim dovoljno!Pa u neku ruku je dobro da su za taj termin stavili itekako kratke do nešto malo kratke telenovele.Baš je super potez da je Carlos Moreno Laguillo već krenuo sa pretprodukcijom telenovele Las tierras de tu amor.Ne znam kakva je telenovela La dama de Troya ali mogu barem malo,zasad, povjerovati,da je ekstra dobra,a dokaz je očiti,taj da su se za nju otimali mnogi ugledni Televisini producenti!Meni je izuzetno drago da prije Morena u baš u tom terminu ide baš Salvador Mejia Alejandre i to baš s preradom telenovele Nina amada mia koja je i prerada od Las dos Dianas,i k tome još u proljeće počinje!Dali se zna već sada tko ide nakon Morena i koji su se to sve producenti otimali La dama de Troya?

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se ne sviđa što će sve telenovele u tom terminu biti tako kratke 70 epizoda je nešto malo više od 3 mjeseca emitiranja meni je to premalo znam da sam sigurno jedina ali ja volim duže telenovele ne jako duge ali 120-130 epizoda to mi je idealno.Mislim da je i Nicandro Diaz bio zainteresiran za La dama de troya koliko je meni poznato zasad se ne zna tko ide poslje Morena možda Castro osim ako ne ostane u Horario Estelar ili možda Gissele Gonzalez ima dosta producenata koji čekaju red s obzirom da su zatvorili termin od 16 sati ne znam kad će doći svi na red

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa u neku ruku je i dobro da će sve telenovele u tom terminu biti tako kratke jer će tako kratkim epizodama biti ispričane kompletne i upotrebljive priče.Rečeno je da neće samo 70-ak epizoda u tom terminu biti nego od 70-ak do oko 90 ili 95.Meni je sasvim dovoljno 71 nastavak za Corazon que miente ako se sjetimo koliko je ih je imala prošla verzija Laberintos de pasion,bilo ih je,naime,80,volim i ja telenovele od oko 120 do oko 130 epizoda,ali samo, naravno,ako je priča kompletna i upotrebljiva. Pa mogu reći da bi možda i dobru produkciju telenovele La dama de Troya dobro obavio Nicandro Diaz Gonzalez.Dobro,hvala,a čuj, nikad se ne zna kad tko i može doći na red u tom terminu!Zar ne?A ne ide li Giselle Gonzalez Salgado u terminu u 18:30 sa telenovelom Amar despues de amar?Možda ode nakon Despertar contigo!?

      Izbriši
    2. Za corazon que miente je sasvim dovoljno ali bit će mi žao ako la dama de troya bude jako kratka jer će sigurno biti dobra ne sumnjam kad je riječ o Morenu a Giselle je trebala ići u 18:30 tako se pisalo prije nekog vremena a onda su počeli izmišljati gluposti da zatvaraju termin u 16,da komedije više neće biti u 20:30 nego 18:30 a da u 20:30 se sele drame iz 21:30 a u tom terminu će biti serije poput el hotel de los secretos i Yaga tako da sada više ne znam tko kad ide mislim da ni oni tamo ne znaju

      Izbriši
    3. moje je stav o ovome što se događa u Televisa ja bih to drukčije napravila .
      ostavila bih termin 16 sati jer je izašlo par jako dobri sapunica iz toga termina koje su bile uspjeh tipa Un refugio para el amor , Corazón indomable La gata one ostale termine 18 , 19 , 20 , 21 ostavila ne bih ih dirala ostavila bih ih tipa serija El hotel de los secretos bih otvorila termin 22 ; 25 što se prije pričalo ja mislim sa producenti bih trebali na neko vrijeme odustati od replika sapunica barem 2 do tri godine raditi nove priče koje nije još niko napravio kada pogledamo npr 2015 svaka njihova sapunica je obrada neke prijašnje sapunice osim Antes muerta que Lichita koja je priča original treba im osvježenje nove priče a ne same obrade sapunica . a što se tiče broja epizoda nije problem imali sapunica 200 epizoda ili samo 70 problem je kako radnja može biti zanimljiva uzmimo npr sapunicu De que te quiero, te quiero meni prve epizode bile dosadne radnja bezvezna i molila san boga da što prije bude kraj i kako su dolazili od Carmen bivši radnja je bila sve bolja i zanimljivija i sapunica ostavila jako dobra dojam jedna solidna 7 a imala je 186 epizoda

      Izbriši
    4. Slažem se s tobom u vezi svega osim što se tiče obrada meni ne smetaju obrade ako su dobro napravljene kao npr A que no me dejas i ta telenovela je obrada a meni je jedna od najboljih telenovela dok mi je s druge strane Antes muerta que lichita loša telenovela jako dosadna a i ona je bila poprilično neuspješna da publika želi originale onda bi imala bolju gledanost s obzirom da je jedini original među svim tim obradama

      Izbriši
    5. Da,Antoneta,to je istina,ali za Televisu bi bilo bolje, možda da La dama de troya ima od oko 70-ak do oko 95 epizoda zato jer bi tim epizodama priče bile kompletnije i upotrebljivije a i ja vjerujem da će,možda,biti dobra pogotovo kad je riječ o Morenu koji ima velike uspješnice poput Cuando me enamoro,A que no me dejas,En nombre del amor...!Da,znam da je trebala ići u taj termin ta njena najnovija telenovela,otpočetka se pisalo da će ta telenovela biti jedino u tom terminu,već je neko vrijeme potvrđeno da se termin u 16:00 h ukida,čak i jedan slovenski portal dulje vrijeme piše o tome,poznato mi je da komedije više neće biti u terminu u 20:30 nego u 18:30 a taj program počinje sa Despertar contigo i da se u termin u 20:30 sele drame iz 21:30 a njihov program počinje sa Tres veces Ana i Las raices de tu amor,a jedino znam da će u termin u 21:30 ići El hotel de los secretos dok za Yago, pasion y venganza nisam zasad sigurna iako se govori da bi ipak nakon El hotel de los secretos mogla ići Tres veces Ana.A upravo tako,imaš ti i pravo u neku ruku,iako i postoji mogućnost da su to sve samo tračevi iz Televisinih kuloara!

      Izbriši
    6. Da!?Da,Anonimno,slažem se,i ja bih ostavila taj termin zbog razloga koje si ih popisala a jedna lasta ne čini proljeće,u ovom slučaju ta lasta je Amor de barrio koja je po gledanosti bila fijasko,i ove ostale dosadašnje termine bih ostavila ja,ne bih ni ja dirala njih,da,i ja bih takve telenovele stavila u taj,novi termin.Ja se uopće ne slažem s time da se adaptirane telenovele na jedno 2 do 3 godine treba prestati snimati ali se i slažem da treba napraviti neke sasvim nove priče koje nitko dosad nije napravio ali ne po cijenu loše gledanosti i loše priče!Kad već spominješ 2015. godinu i obrade telenovela u njoj onda znaj da nisu sve nezapaženo i sa lošom gledanošću prošle. Primjer:La vecina,A que no me dejas i Simplemente Maria. Antes muerta que Lichita je original i to je pohvalno,ali je u konačnici prošla sa ispod minimalne granice iako ima najveći broj nominacija na dodjeli nagrada Premios Tv y novelas.Svakako da im treba osvježenje u vidu novih priča ali valjda su producenti preoprezni što se tiče njih! Da,za broj epizoda i zanimljivost radnji telenovela se ovdje totalno slažem! Primjer su Amor de barrio i La vecina.Amor de barrio ima između 107 i 111 epizoda a prošla je kao fijasko dok La vecina ima 176 ili 177 epizoda i prošla je dosta dobro.Eto vidiš,Anonimno,upravo tako!

      Izbriši
    7. Da imaš pravo možda su to samo tračevi ja bi voljela da jesu jer su mi ovi termini bili baš dobri i navikla sam na njih i voljela bi da ostanu jedino bi izbacila komedije ali i to netko voli pa neka ostanu a za mene jedna telenovela manje za pogledati s obzirom da komedije zaobilazim u širokom luku

      Izbriši
    8. Da,tako je,Antoneta.Ovi termini,u 16:30 su imali dosta dobre gledanosti i cjelovitosti.Meni su poneke komedije dobre,ovisi kako koje!A kad bi se baš morao izbacivati neki od termina, onda bih ja birala onaj u 21:30 zato jer ima najviše fijaska,a među njima su Pasion y poder,Lo imperdonable,Hasta el fin del mundo,La temoestad a to je samo mali broj!

      Izbriši
    9. Ja ne bi nikako izbacila 21:30 jer iako su fijasko po gledanosti meni su sve te telenovele bile dobre nije mi važno što su imale lošu gledanost meni su bile dobre posebno Hasta el fin del mundo.Meni je najdraži termin onaj u 19:30 tamo su mi najbolje telenovele rijetko koja mi se ne sviđa npr trenutna Corazon que miente mi se ne sviđa a drugi najdraži termin mi je u 21:30

      Izbriši
    10. Ovo je samo u slučaju ako.

      Izbriši
    11. Točno iako ga oni ne bi nikako ukinuli jer je njima taj termin najvažniji iako ima puno neuspjeha

      Izbriši

Pokreće Blogger.