Telemundo priprema "Silvana sin lana"


Američki Telemundo, koji je pružio jako dobru partiju svom suparniku Univisionu prošlom shemom telenovela ("Celia", "Bajo el mismo cielo", "El señor de los Cielos"), što se ne može baš reći za trenutnu ("Quién es Quién", "Eva, la trailera", "La Querida del Centauro"), priprema novu telenovelu. Radi se o preradi uspješne čileanske telenovele "Pituca sin Lucas", čija je prava na preradu Telemundo otkupio krajem 2015. godine. Kao protagonisticom, dugo vremena spominjala se Lucero, no nakon što je navodno prvo odbila "Eva, la trailera", pa zatim "Silvana sin lana", Joshua Mintz ju je "najurio", kako su neki izvori prenosili. Ova odluka ujedno je bila i posljednja Mintzova na Telemundu, jer je poslije prešao na meksičku Aztecu. "Pituca sin Lucas" imala je 153 epizode, i emitirala je se između 2014. i 2015. godine.

Priča prati bogatu ženu, koja nakon što izgubi sve svoje bogatstvo, biva prisiljena preseliti se u siromašni kvart i raditi fizički zahtjevne poslove - nešto s čime se nikad dosada nije susrela. Protagonisticu igra Maritza Rodríguez.



Njezine kćeri igrat će Marcela Guirado (protagonistica Aztecine "Asi en el barrio, como en el cielo"), Thalí García (koja je i nenamjerno otkrila glumačku postavu objavivši fotografije na Instagramu, koje je poslije obrisala, no kasno) i Alexandra  Pomales. Kasting za glavnu negativku odradile su Gabriela Vergara (koja je upala u Mejíjinu "Las Amazonas" na Televisi) te Carolina Tejera, koja se nedavno slikala ispred zgrade Telemunda, najavivši nove projekte pred vratima. Protagonista bi mogao odigrati Juan Soler, iako su on i Maritza već igrali bračni par u "Marido en Alquiler". Telenovela bi se na malim ekranima trebala naći po završetku trenutne "¿Quién es Quién?", koja se emitira u terminu od 8pm/7c.



Broj komentara: 6:

  1. "Quién es Quién" koliko će imati epizoda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ugodno sam iznenađena!Baš neko lijepo osvježenje!Maritza Rodriguez kao protagonistica,žena iz sirotinjske klase,teška radnica,majka triju odraslih kćeri-ma bolje ne može!Još kad se sjetim da je stalno sporedne ili glavne negativke igrala!E da,ona je supruga od Joshue Mintza s kojim ima blizance.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago zbog Maritze odlična je glumica,jedino mi je žao što nije dobila ulogu u nekoj boljoj telenoveli jer ova telenovela mi ne izgleda kao telenovela koja može ostvariti uspjeh isto kao i Eva la Trailera koja je teški smor nije ni čudo da je Lucero odbila.Jedino što me zanima od telemunda je La Dona i Senora Acero

      Izbriši
    2. I meni je isto drago.Slažem se da je odlična.A moramo dati priliku toj njenoj ulozi u toj telenoveli.Tko zna,možda nas i iznenadi!Nikad se ne zna!Eva, la trailera ionako nije prerada,odnosno verzija jedne te iste priče!A Luceroin angažman na Telemundu mi je ionako nešto previše čudan!La dona i mene također izuzetno zanima a jedino ne znam kakva je priča od Senora Acero jer nisam baš puno čitala to!

      Izbriši
    3. Ne znam ni ja jer nisam gledala nijednu sezonu od Senore Acero ali uskoro hoću s obzirom da volim Blancu Soto uglavnom Senora Acero je narko telenovela poput El senor de los cielo i La reina del sur jesi li gledala neku od te dvije

      Izbriši
    4. Dobro,vidiš,to ti je dobra ideja,i ja je volim!Da,to jedino znam,meni se čini da je ona tamo kao neka udovica koja se želi osvetiti obitelji pokojnog supruga!Ili se možda varam?Da,jesam,samo La reina del sur,i mogu reći da me dio te telenovele,a pogotovo njen sam kraj,dosta razočarao!

      Izbriši

Pokreće Blogger.