Zeleno svjetlo za Giselle González


Producentica s dvije zvijezde svoje posljednje telenovele, Adrianom Louvier i Gabrielom Sotom.

Kako je prije kojih sat vremena rečeno u televisinoj jutarnjoj emisiji "Hoy", producentica Giselle González vraća se na male ekrane, nakon od kritike jako nahvaljene "Yo no creo en los hombres"(Adriana Louvier, Gabriel Soto). Njezinoj originalnoj telenoveli, koja trenutno nosi radni naziv "Amar despues de amar", dato je zeleno svjetlo.

Original je napisala Aida Guajardo, koja je inače adaptirala Gisellinu posljednju telenovelu. Priča je navodno smještena u svijet medicine i liječnika, a protagonist je već praktički potvrđen. Radi se o Marku Tacheru, kojeg je meksička publika imala priliku gledati još prošle godine, u njegovom protagonističkom debiju na Televisi, u telenoveli "Que te perdone Dios", producentice Angelli Nesme Medine, dok mu je partnericu igrala Zuria Vega. 

Partnericu u "Amar despues de amar" mogla bi mu zaigrati Adriana Louvier (koja trenutno radi na seriji "Realidad Aumentada"), ili Iliana Fox (što bi značio još jedan prelazak s Aztece na Televisu). Trebamo napomenuti da se dosta šuškalo da je Adriana Louvier namjerno odradila loš kasting za seriju "Yago, pasión y venganza" i za Mejíjinu telenovelu "Las Amazonas", samo da bi ostala slobodna za novu Gisellinu telenovelu.

Nije poznat termin u kojem bi "Amar despues de amar" trebala ići, no sasvim sigurno se radi o ili 18:30 h, ili 19:30 h. Jednako tako nepoznat je i datum premijere.

Broj komentara: 9:

  1. :-)Baš odlični potezi!Ja navijam da sa Markom Tacherom protagonistički par čini Iliana Fox.Ma sigurno će ta telenovela ići umjesto Las Amazonas negdje u cca. 9. mjesecu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakva Iliana Fox ok to je tvoje mišljenje meni je ona bezvezna u svakom pogledu i izgledom i glumom najbolji izbor je Adriana Louvier ona je odlična ima i izgled i talent što još da se traži tako da ako Adriana Louvier ne bude ništa od gledanja ali mislim da ona ima puno veće šanse Čitala sam negdje da se i Karyme Lozano spominje ona bi bila najgori izbor dobra je glumica ali u Quiero Amarte je pokazala da je jako neprofesionalna.Što se tiče protagonista može Mark Tacher on mi je super

      Izbriši
    2. Ma zbog prilike,reda radi!A Adriana je u 2 ili 3 godine u 2 telenovele glumila.A što se tiče tvog gkedanja ili negledanja,znaj da cijela telenovela ne ovisi samo o protagonistici,nego o cijelom pakovanju!Osim toga,ja sam negdje pročitala da se Adriana odrekla protagonističke uloge u ovoj telenoveli zbog serije Real aumentada u kojoj je jedna od protagonistica,tako da sumnjam baš da će ona dobiti protagonističku ulogu u ovoj telenoveli!Da,i ja sam čitala da je Karme kandidatkinja za tu ulogu.A što se to događalo s Karyme na setu Quiero amarte?Jer,koliko sam ja čitala,onaj tko je bio neprofesionalan na tom setu je Christian de la Fuente,čak je Moreno navodno imao teške probleme s njim!Za Marka Tachera se potpunosti slažem!

      Izbriši
    3. Ako je Adriana Louvier odradila loš casting za Las Amazonas i Yaga onda je valjda zainteresirana ali dobro ako ne bude ona nadam se da će biti onda neka druga meni draga glumica inače jedna manje za gledanje jer to je način na koji ja određujem koje telenovele ću gledati gledam one telenovele u kojima glume glumci koje volim zato i gledam Pasion y Poder kakva god bila a slažem se s ovim da serija ovisi o cijelom pakovanju ali stvar je u tome da se meni sviđa skoro svaka televisina i onda ću radije gledati npr Simplemente Maria gdje glumi Claudia Alvarez nego telenovelu gdje glumi Iliana Fox

      Izbriši
    4. Što se tiče Karyme Lozano i Cristiana de la Fuentea jednako su bili neprofesionalni i kao prvo sukob je započela Karyme jer nije htjela snimati Ljubavne scene i tražila dvojnicu to je bio razlog sukoba iako nije jedina Edith Gonzalez i Victoria Ruffo imaju iste takve zahtjeve u svakoj telenoveli i Pedro Fernandez isto nije htio snimati takve scene pa je morao napustiti telenovelu i to je meni krajnje neprofesionalno glumci su i ako im to smeta nisu se trebali time baviti to je meni isto kao da glumac koji dobije ulogu u horor filmu kaže da neće snimati scene sa puno nasilja i krvi

      Izbriši
    5. A tko će ga znati,Antoneta!Tko će skužiti više tu Adrianu! Jedno kaže-drugo napravi!Ali što i ako tvoja najdraža glumica i tvoj najdraži glumac budu zaista loše glumili ili zaista loše glumu ili su zaista loše glumili u pojedinoj ili određenoj telenoveli?Pa ja tebe razumijem,sigurno ti se sviđaju i glumci i likovi i priča u Pasion y poder!Evo, npr.svi znamo kakva je bila prosječna gledanost od Muchacha Italiana viene a casarse!Omanja!Jeli tako?Ali ja sam pred izvjesno vrijeme ipak glasovala za nju u većini kategorija na Televisinoj stranici za televizijsku dodjelu nagrada Premios Tv y novelas!A po čemu ti je Claudia Alvarez toliko dobra naspram Iliane Fox?

      Izbriši
    6. A tako dakle!Vidiš,takvu verziju ti ja nisam znala!Na kojoj si ti to stranici pročitala?Pitam tako da mogu i ja to pročitati.A otkud znaš za razmaženost svih ovih spomenutih?Ima li kakva stranica za pročitati?Koliko ja znam,za Pedra Fernandeza je stalno pisalo da je iz Hasta el fin del mundo otišao zbog zdravstvenih problema a iz Cachito de cielo nije ni odlazio,koliko ja znam!

      Izbriši
    7. Ja sam glasala za A que no me dejas jer me je ta telenovela stvarno oduševila a Muchaca mi je ok ništa posebno ali nije loša ali gledam jer tu glume Livia Brito i Jose Ron a i jedina je na televiziji ako ne računam blizanke koje idu rano ujutro.Claudiu Alvarez obožavam odlična je glumica super mi je bila u svakoj seriji u kojoj sam je gledala a i prelijepa je dok sam Ilianu Fox gledala nešto malo u Caminos de Guanajuanto i nije mi se svidjela

      Izbriši
  2. Pedro Fernandez nije otišao iz zdravstvenih razloga nego je to bila Nicandrova verzija za medije jer mu nije htio naštetiti ali su kasnije neki glumci kao npr Marjorie,Julian Gil izjavili da uopće nije bio bolestan a iz Cachito nije odlazio istina jer je u startu postavio uvjet da neće snimati ljubavne scene sa Maite a Giselle mu je to tolerirala a za Ruffo i Edith ako želiš pročitati upiši u Google Victoria Ruffo koristi dvojnicu i za Edith isto tako samo na španjolskom

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.