Dobitnici "Premios TV y Novelas 2016"


Najbolji mlađi glumac: Brandon Peniche (Que te perdone Dios)
Najbolja mlađa glumica: Wendy González (Antes muerta que Lichita)
Najbolja adaptacija: Martha Carillo i Denisse García (A que no me dejas)
Najbolji rad kamere: Alejandro Frutos Maza i Jorge Amaya Rodríguez (A que no me dejas)
Telenovela s najboljom multimedijskom platformom: Antes muerta que Lichita
Najbolja režija: Fernando Nesme i Lili Garza (A que no me dejas)
Najbolja glazbena tema: Alejandro Sanz: "A que no me dejas" (A que no me dejas)
Najbolje muško glumačko otkriće: José Carlos Farrera (La Sombra del Pasado)
Najbolje žensko glumačko otkriće: Ela Velden (Muchacha italiana viene a casarse)
Najbolji sporedni glumac: Pierre Angelo (La Vecina)
Najbolja sporedna glumica: Fabiola Guajardo (Pasión y Poder)
Najbolja sporedna glumačka postava: Pasión y Poder
Najbolji stariji glumac: Arturo Peniche (A que no me dejas)
Najbolja starija glumica: Leticia Calderón (A que no me dejas)
Najbolji co-estelar glumac: José Pablo Minor (Pasion y Poder)
Najbolja co-estelar glumica: Susana González (La Sombra del Pasado)
Najbolji negativac: Fernando Colunga (Pasión y Poder)
Najbolja negativka: Laura Carmine (A que no me dejas)
Najbolji glavni glumac: Pablo Lyle (La Sombra del Pasado)
Najbolja glavna glumica: Maite Perroni (Antes muerta que Lichita)
Najbolja telenovela: Pasión y Poder

A que no me dejas: 7 nagrada
Pasión y Poder: 5 nagrada
Antes muerta que Lichita: 3 nagrade
La Sombra del Pasado: 3 nagrade
Que te perdone Dios: 1 nagrada
La Vecina: 1 nagrada
Muchacha Italiana viene a casarse: 1 nagrada
Amores con trampa: 0 nagrada
Lo Imperdonable: 0 nagrada
Hasta el fin del mundo: 0 nagrada
Amor de barrio: 0 nagrada

Broj komentara: 11:

  1. Može proći.Što je s ostatkom kategorija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tijeku je dodjela, nije još gotovo.

      Izbriši
    2. Ma nisam ti ja to odmah znala!

      Izbriši
    3. Fan,jeli znaš što to znači stara uzrečica "Kad na vrbi rodi grožđe!"?

      Izbriši
  2. Kao sto sam i rekao Laura Carmine apsolutno zasluzeno najbolja negativka, sve drugo ni bilo neocekibano i neslauzeno uz sav respekt prema svima. A qu no me dejas najbolja telenovela 2015 godine i ne samo to nego najbolja telenovela u posljednje vrijeme koje sam gledao.nikakva dodjela nagrada premiosynovelas to ne mize i nece promijeniti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se A que no me dejas je definitivno najbolja telenovela 2015 šteta što nije pobijedila što se tiče glavne negativke ja sam glasala za Alejandru Barros iako je bila nominirana za La Sombru a u A que no me dejas mi je bolja ali slažem se da je Laura Carmine zaslužila moje mišljenje je da je kategorija za najbolju negativku imala največu konkurenciju jer su i Barros i Carmine i Grettel Valdez bile dobre

      Izbriši
    2. Malo su čudni neki dobitnici,zar ne?

      Izbriši
    3. Koji dobitnici svi ili neki? Ja sam sa pola dobitnika zadovoljna a s drugom polovicom nisam

      Izbriši
    4. Recimo,Najbolja telenovela? Ovako po mnogim video klipovima od Pasion y poder koje sam gledala,ona meni je dobra,ali da je bilo boljih- bilo je!Ja sam se premišljala izmeđ La sombra del pasado i Muchacha Italiana viene a casarse da bih naposljetku ipak glasovala za Muchacha Italiana viene a casarse jer sam nešto više gledala nego ovu prethodnu!Njihove priče, njihovi scenariji,su mi bili nekako najviše kompletni!Tim više me neugodno iznenadilo da je La sombra del pasado osvojila samo 3 nagrade a Muchacha Italiana viene a casarse samo 1 nagradu!O nagradi Glavni negativac da ne govorim!Po meni,za tu nagradu je trebao biti nomiran Danilo Carrera koji je glumio Franca u Pasion y poder.Njegov lik se karakterno pokvario u toj telenoveli i ubio je Artura,a i zagorčavao je život Gabrieli!

      Izbriši
    5. A A que no me dejas ti se ne sviđa što misliš o njoj meni je najdraža ovogodišnja jer je jedina zanimljiva Muchacu Italianu gledam na Hrt-u i jednako mi je dosadna kao Pasion y poder La sombru ne bi komentirala jer nisam pogledala ni sekundu ali planiram uskoro

      Izbriši
    6. Gledala sam poneke klipiće sa početka telenovele i bili su mi dobri.Kakva je većinom, nisam kompetentna da to kažem jer zaista ne bi bilo to pošteno od mene!Ali,uvijek sam prata postotke gledanosti i često bi prelazila onih takozvanih zakonskih 18 % minimalne gledanosti!Imala je ona često 20-ak % gledanosti! To onda mora nešto značiti!Da je kojim slučajem bila u prva 2 termina,ma ona bi još i bolje prošla po broju gledanosti,ali,i ovo je predobro!

      Izbriši

Pokreće Blogger.