Gledanost 4.-10. travnja | Meksiko (HR Media)


"Pasión y Poder" uspjela se malo podignuti i oprostila se kao vodeća telenovela po gledanosti...

Pasión y Poder 20.7
Simplemente María 19.0
Un camino hacia el Destino 18.4
Sueño de Amor 16.8
Corazón que miente 16.0


Broj komentara: 8:

  1. Pasion y poder bih jako voljela vidjeti u nas u hrvatskoj zbog colunge makar nije imala uspjeh na televisi makar se prica da hrt ima okupljeno pasion y poder vise mi je doma tv za ovu sapunicu mislim da bih na doma tv vise za sapunice tipa pasion y poder nego hrt misli hrt naginje tipa sapunici La vecina ili Amor de barrio nakon talijanske mlade da ce ici jedna od ovih 2 sapuice nego pasion y poder

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,slažem se s tobom.Meni je Amor de barrio nekako, valjda,više za rtl passion. Ja sam već mjesecima viđam na španjolsko jezičnoj wikipediji da će telenovela La sombra del pasado biti na hrt-u 1 a A que no me dejas na rtl-u 2.

      Izbriši
    2. Jos sumlja Rtl 2 ima novu morenovu sapunicu a mozda rtl 2 ce maknutini reprize americkih serija iz popodvenog pa napraviti prostor za latino serije

      Izbriši
  2. Po gledanosti je zapravo najbolje prošla Simplemente Maria jer ima 5 % više gledanosti od minimalne granice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da je Pasion y poder više za domu tv samo što ja tamo ne bi više nijednu telenovelu s obzirom da svaka završi u 6 ujutro.Kad bi Pasion y poder bila kod nas ne bi je gledala ne zato što je loša nego ne volim ništa gledati dva puta.Što se tiče La Vecine i Amor de barrio obje su predosadne.Ja bi najviše voljela nakon talijanske mlade Simplemente Mariu

      Izbriši
    2. Slažem se.A ja bih jednu te istu telenovelu uglavnom gledala 2 puta u vremenu 2 ili 3 godine.Ja mislim da bi ipak iz 2014. godine na hrt-u 1 nakon Muchacha Italiana viene a casarse mogla biti La sombra del pasado,ako bude neka iz 2015. godine onda bi mogla biti Lo imperdonable a ako bude iz 2016. godine onda bi mogla biti Corazon que miente.

      Izbriši
    3. Lo Imperdonable danas završavam tako da ako ona bude ne gledam iako sumnjam Hrt odavno nije kupio Mejinu seriju iako to nije pravilo a ako bude La Sombra ili Corazon que miente super njih nisam gledala ali imam u planu La sombru Corazon que miente zasad neću

      Izbriši

Pokreće Blogger.