Komentiramo ishode "Premios TV y Novelas 2016"


Glamuroznom sinoćnjom ceremonijom, nagrađena su najbolja ostvarenja u prošloj godini na meksičkoj televizijskoj sceni. Danas se dotičemo pobjednika u svakoj kategoriji, i to kroz perspektivu Vaše urednice, a od Vas očekujemo da nam se pridružite svojim dojmovima u komentarima nakon redova koji slijede. Pa krenimo redom:


NAJBOLJI MLAĐI GLUMAC: BRANDON PENICHE (Que te perdone Dios)

Prva nagrada večeri (ali ne i posljednja) otišla je u obitelj Peniche. Nasljednik nama daleko poznatijeg Artura, Brandon, osvojio je nagradu za svoju ulogu u Nesminoj "Que te perdone Dios". Iskreno, da je kojim slučajem bio nominiran za "A que no me dejas", bilo bi daleko pravednije nego za spomenutu telenovelu, u kojoj mu je uloga trajala tek epizodu-dvije i to na samome početku. Mislim da dotičnu nagradu više zaslužuje Afonso Dosal, čija je smrt nešto prije kraja prve etape "A que no me dejas" izazvala pravu lavinu komentara i tuge na društvenim mrežama.


NAJBOLJA MLAĐA GLUMICA: Wendy González (Antes muerta que Lichita)

Osvajanje nagrade za najbolju mlađu glumicu tima #AMQLichita, nagovještalo je sjajnu večer za telenovelu s najviše nominacija te noći - "Antes muerta que Lichita". Generalno, bila je ovo dosta dobra kategorija i na neki način, sve nominirane zaslužile su osvojiti nagradu. No, kako na vrhu ima mjesta samo za jednog, u ovom slučaju jednu - najbolje je prošla Wendy González. Ona je u "Antes muerta que Lichita", po nekoj važnosti, činila drugi najvažniji par (zajedno s kolegom Diegom de Ericeom).


NAJBOLJA GLAZBENA TEMA: Alejandro Sanz - A que no me dejas (A que no me dejas)

Nagrada za najbolju glazbenu temu bila je već četvrta nagrada za telenovelu "A que no me dejas" te večeri (preskočili smo nagrade za najbolju adaptaciju, režiju i kameru). Po mom mišljenju, ovo je već prvi veliki fail te večeri. No, zli jezici navode da je Alejandro Sanz nagradu osvojio zbog toga što je jedini tu bio (iako je i Mijares također bio prisutan) i zbog svoje velike internacionalne slave. Inače, ako niste znali, upravo je Sanz jedan od mentora nadolazeće nove sezone meksičke inačice showa "The Voice", koju organizira, pogađate - Televisa. Ponavljam, prvi veliki fail prošle noći.


NAJBOLJE MUŠKO GLUMAČKO OTKRIĆE: José Carlos Farrera (La Sombra del Pasado)

Nakon faila s glazbenom temom, uslijedilo je ogromno, ako ne i najveće iznenađenje noći - José Carlos Farrera odnosi nagradu za "Najbolje muško glumačko otkriće". Zaista zvuči nevjerojatno podatak da dotični glumac uopće nije izazvao nikakvu pažnju tijekom prikazivanja telenovele "La Sombra del Pasado", producentice MaPat. Na društvenim mrežama nema čak niti 10.000 pratitelja (preciznije, 7.144 u ovom trenutku), stoga se s punim pravom pitam kako je mogao odnijeti nagradu pred Ignaciom Casanom, protagonistom druge etape "A que no me dejas", ili pak pred Danilom Carrerom, koji je više puta istican kao jedna od najboljih i najpozitivnijih točaka telenovele "Pasión y Poder". Ogromno, ili još bolje rečeno - sumnjivo iznenađenje.


NAJBOLJE ŽENSKO GLUMAČKO OTKRIĆE: Ela Velden (Muchacha italiana viene a casarse)

Za "Talijansku mladu", koju pratimo na Prvom programu Hrvatske radiotelevizije, nagrada za "Najbolje žensko glumačko otkriće" bila je prva i jedina nagrada prošle noći. Vrlo simpatična i nježna Ela Velden tako je svoje lansiranje među glavnu glumačku postavu jedne telenovele počela vrlo uspješno, ili kako bi Meksikanci rekli: con el pie derecho. Po mom mišljenju, jedina konkurentica Eli u ovoj kategoriji, bila je Ruskinja Irina Baeva, inače problematična 'Daniela' iz "Pasión y Poder", čija je smrt u posljednjim epizodama spomenute telenovele također izazvala veliku pozornost na društvenim mrežama.


NAJBOLJI SPOREDNI GLUMAC: Pierre Angelo (La Vecina)

Jednako kao i prethodna "Muchacha italiana viene a casarse", tako je i "La Vecina" osvojila samo jednu nagradu, i to za najboljeg sporednog glumca, koja je otišla u ruke Pierra Angela. On se zahvalio publici koja je glasovala za njega te podsjetio da je na istom mjestu i istim nagradama prije 30 godina, osvojio nagradu za najbolje glumačko otkriće.


NAJBOLJA SPOREDNA GLUMICA: Fabiola Guajardo (Pasión y Poder)

29-godišnjoj Fabioli, ovo je već druga godina u nizu da osvaja neku nagradu. Prošle godine bilo je to za koprotagonističku ulogu u "Yo no creo en los Hombres", a ove godine za najbolju sporednu glumicu glavne televisine telenovele "Pasión y Poder". Nije loše, no smatram da bi bilo pravednije da je nagrada otišla u ruke Luz Elene González, Raquel Garze, ili pak pogotovo Jessice Coch, koja je briljirala u popodnevnoj "Amor de Barrio".


NAJBOLJA SPOREDNA GLUMAČKA POSTAVA: "Pasión y Poder" (José Alberto Casto)

Nagrada za najbolju sporednu glumačku postavu otišla je u ruke producenta José Alberta Castra (na fotografiji u društvu kćeri), i njegove "Pasión y Poder". Ovo i nije neko veliko iznenađenje, budući da je dotična telenovela imala zaista jaku glumačku postavu, ispunjenu vrlo poznatim i relevantnim imenima iz svijeta telenovela.


NAJBOLJI STARIJI GLUMAC: Arturo Peniche (A que no me dejas)

Nagradom za najboljeg starijeg glumca, nastavila se noć iz snova za obitelj Peniche. Arturo je često istican kao najsvjetlija točka telenovele "A que no me dejas". Njegovu transformaciju od negativca prema pozitivcu, pritisnutom silnim životnim nedaćama, fanovi su odlučili nagraditi velikim priznanjem. Sasvim zasluženo! Prva kategorija s čijim se pobjednikom apsolutno slažem.


NAJBOLJA STARIJA GLUMICA: Leticia Calderón (A que no me dejas)

Ako se može živjeti na račun stare slave i duge te iznimno uspješne karijere, onda je nagrada za najbolju stariju glumicu, koja je otišla u ruke Leticije Calderón opravdana. No, ako ćemo uzeti u obzir samo "A que no me dejas", onda je ova nagrada otišla u pogrešne ruke. Calderón se u "A que no me dejas" često gubila u preglumljavanju i nadasve iritantnom otezanju riječi. Mišljenja sam da je, koja god od preostalih natjecateljica osvojila nagradu, bilo bi kudikamo pravednije. Inače, treća suradnja Calderón i producenta Morena, koja biva nagrađena s "TV y Novelas".


NAJBOLJI KOPROTAGONISTIČKI GLUMAC: José Pablo Minor (Pasión y Poder)

Ako bi postojala nagrada koja bi se dodjeljivala najsmješnijoj kategoriji+pobjedniku, onda bi bez ijedne sumnje to otišlo ovoj kategoriji i njezinom dobitniku. Najbolji pokazatelj zašto možda fanovi (kojih José Pablo Minor ima tek 70-ak tisuća) ne bi smjeli imati odluku potpuno u svojim rukama. Zar dečko, koji je isfeminiziran do bola, s nekontroliranim "Osss.. Osss... Osseaaa", "A ver, a ver, a ver, a ver...", s još nekontroliranjim "šijanjem" rukama kao da pati od Tourettova sindroma (...) bude nagrađen za takvo nešto? Svatko tko ga je vidio barem 10 sekundi u "Pasión y Poder" složit će se s napisanim. Mada, ruku na srce, ni ostatak konkurencije nije se iskazao, ali bez ijedne sumnje - svatko bi bio bolji izbor od Minora. Čak i sama nominacija vrijeđa zdrav razum.


NAJBOLJA KOPROTAGONISTIČKA GLUMICA: Susana González (La Sombra del Pasado)

Nakon (epic) faila s prethodnom kategorijom, došli smo do kategorije u kojoj su opet sve kandidatkinje na neki način zaslužile osvojiti nagradu. Sve su one briljirale u svojim telenovelama, no jedna je ipak bila razinu iznad svih - Susana González i njezina 'Roberta' iz "La Sombra del Pasado". Ne pamtim kada se dogodilo da je jedna glumica u statusu specijalnog gostovanja, koje je trajalo tek 18 epizoda, uspjela toliko pažnje svrnuti na sebe. Čak je i njezina kolegica iz iste telenovele, veteranka Cynthia Klitbo, svojedobno javno izjavila da im je svima u glumačkoj postavi laknulo kada je Susana završila svoje gostovanje. Koliko ju je publika obožavala, najbolje pokazuje i gledanost koja je krenula opadati nakon što je 'Roberta' umrla, a protagonistički teret stavljen na leđa mlade i neiskusne Michelle Renaud. Druga kategorija s čijom se pobjednicom u potpunosti slažem.


NAJBOLJI NEGATIVAC: Fernando Colunga (Pasión y Poder)

Očito idemo nekim sistemom cik-cak, u kojem ide kategorija sa smiješnim pobjednikom, pa uslijedi odličan, pa opet smiješan... Tendenciju nastavlja Fernando Colunga i njegov 'Eladio Goméz-Luna' iz "Pasión y Poder". Mada iskreno govoreći, nisam iznenađena, ovo sam očekivala od onog trenutka kada su izašle službene nominacije. No, u meni je tinjala nada u postojanje barem minimalne objektivnosti kod fanova ovog kralja telenovela. Zar u konkurenciji, koja je obilovala strašnim negativcima pred kojima bih zadrhtala (Ayala, Ávila, Santamarina), pobjedu odnese glumac koji je jedino pokušavao biti negativac stiskanjem vilice i škripanjem zubima? Zar da pobjedu odnese lik, čija se psihologija mijenjala iz dana u dan? Jedan dan janje, sutradan vuk - no samo po riječima, jer na kraju bi bila ona, dobro nam poznata - tresla se brda, rodio se miš. Nema što, Colungini fanovi su se iskazali (a rekla bih da su i u drugim kategorijama umiješali svoje prste).


NAJBOLJA NEGATIVKA: Laura Carmine (A que no me dejas)

Cik-cak tendenciju opet nastavljamo; ovaj put s Portorikankom Laurom Carmine, inače protagonisticom "Blizanki", koje se trenutno emitiraju na programu Dome TV. Očekivanu pobjedu dočekala je u društvu svog mlađahnog dečka, 13 godina mlađeg Adriana Zendejasa, o čijoj su vezi brujali meksički mediji tjednima. Zanimljiv je podatak da su njih dvoje u "A que no me dejas" igrali majku i sina. Inače, isto tako zanimljiv je podatak da je ovo već treća negativka producenta Carlosa Morena Laguilla, koja osvaja ovu nagradu (Calderón za "U ime ljubavi", te Rocio Banquells za "Kad zavolim, vrijeme stane"). Zamjetna je tendencija velike važnosti koju Marta Carillo i Denisse García (scenaristice Morenovih ostvarenja) pridaju negativkama, tako je od 2008. godine u svakoj njegovoj telenoveli (osim "Prkosne ljubavi"), upravo bila negativka ta koja je zasjenila protagoniste. Iznimka nije bila ni "A que no me dejas", stoga još jedna kategorija s čijim se pobjednikom slažem u potpunosti. Kod Morena je bolje dobiti ulogu negativke, nego protagonistice.


NAJBOLJI GLAVNI GLUMAC: Pablo Lyle (La Sombra del Pasado)

Pablo Lyle kao najbolji glavni glumac, još je jedno, ali ipak ne toliko veliko, iznenađenje prošle noći. Promukli Lyle tako je pobijedio Osvalda Benavidesa, tihog favorita iz telenovele "A que no me dejas", a na pozornici se zahvalio producentici, supruzi, svojoj djeci te partnerici iz dotične telenovele, Michelle Renaud. Što se mene tiče, Lyle puno bolje glumi u trenutnoj "Corazón que miente", ali čini mi se da ima još dosta prostora i potencijala za napredovati. U svakoj slučaju, ogroman poticaj za karijeru 29-godišnjeg Lylea.


NAJBOLJA GLAVNA GLUMICA: Maite Perroni (Antes muerta que Lichita)

Ako je postojala kategorija u kojoj se pobjednik znao čak i prije samih službenih nominacija, onda je to "Najbolja glavna glumica", koja je otišla u ruke Maite Perroni. I da je kojim slučajem ostao stari sistem odlučivanja, opet je vrlo izvjesno da bi Perroni bila pobjednica jer ju je kritika obožavala za njezin rad u telenoveli "Antes muerta que Lichita", dok fanove nema potrebe ni spominjati, jer je u tom polju daleko iznad svih televisinih zvijezda današnjice. Kao da sâmo osvajanje ove nagrade nije bilo dovoljno da se pretvori u zvijezdu večeri, Maite je također izvela "Yo te extrañaré" (fotografija), tijekom čije su se tužne i melankonične izvedbe na velikom video-zidu smjenjivale fotografije zvijezda meksičke televizijske scene, koje su se ugasile proteklih godinu dana. Četvrta i posljednja kategorija s čijom se pobjednicom slažem u potpunosti. Maite nije imala konkurencije.


NAJBOLJA TELENOVELA: "Pasión y Poder" (José Alberto Castro)

Što reći, opet su se Colungini fanovi iskazali. Zasigurno nikada jedna godina nije bila gora od ove (po kvaliteti telenovela), ali da "Pasión y Poder" bude okrunjena najboljom telenovelom? Zar da najneuspješnija (u povijesti glavnog termina), najdosadnija, najkritiziranija (...) telenovela bude okrunjena naslovom najbolje? Zar da najveće razočarenje u dosta zadnjih godina bude okrunjeno najboljom telenovelom? Zar da telenovela, koja nije praktički ni imala jasno definirane negativce bude proglašena najboljom? Zar da telenovela, u kojoj su likovi plesali po granici između dobra i zla; gdje su jedan dan bili loši, sutra dobri (...) bude proglašena najboljom? Čak se i sam producent Castro vidno iznenadio kada je "Pasión y poder" proglašena najboljom, a kad vlastiti producent ne vjeruje u svoj projekt, onda je jasno koliko je sati. Kao i u slučaju Minora, sama nominacija vrijeđa inteligenciju. Doista ne vidim ništa dobro u budućnosti ako i dalje fanovi budu ti koji odlučuju. Mada, prošle godine "stručna" je komisija proglasila "Mi corazón es tuyo" najboljom telenovelom, tako da su ovakve gluposti očito nešto s čime se moramo naučiti nositi. Jeli dogodine "Sueño de Amor" najbolja telenovela?

Izvor fotografija: Twitter

Broj komentara: 12:

  1. I onda komentirati poslije Fan? Pa kako? Slažem se sa svime.Svaka čast. Ja sam jedino navijala za Michelle R.(iako sam znala da nema šanse).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se slažem s fan iako ne u svemu jako cijenim fan i njezino mišljenje ali ipak sam morala komentirati jer pratim taj svijet već više od 20 godina i smatram da imam neko znanje

      Izbriši
    2. Da ja nisam željela čuti ničije tuđe mišljenje nego samo svoje gurati u prvi plan, bila bih onemogućila komentare. Ali nisam. :) I ja cijenim Vas, Antoneta, i drago mi je što ste nam dali svoje mišljenje. Meni i svim čitateljima.

      Izbriši
    3. Ja se slazem s Fan u svemu u ovom komentiranju,stvarno je jako dobro(po meni obrazlozeno).Eto samo sam navijala za Michelle..Pa naravno da trebate komentirati svatko ima svoje mišljenje.Uh više od 20 god..E ja toliko tek imam. :D ali Fan mi je vrh.Da bar malo više ovako komentira. :D

      Izbriši
    4. Također sam navijala za Michelle dobro i za Esmeraldu nisam se mogla odlučiti između njih dvije dobro što nisu bile nominirane i Marjorie de sousa i Camila sodi onda tek ne bi znala za koga navijati.Ovo za više od 20 godina mislim da sam malo pretjerala pošto imam 24 godine a telenovele sam krenula pratiti s 5-6 godina dakle skoro 20.I također bi voljela da fan malo više ovako komentira.

      Izbriši
    5. Jao, cure moje, ne vidite to, ali se crvenim... :D I meni je ponekad žao što ne mogu, ali jednostavno moram zadržati objektivnost koliko god je to moguće. Kad sam tek krenula u ovim, bilo je jako teško, ali s vremenom se jednostavno naučiš nositi s time. Dobro je ovako jednom godišnje ispuhati se (iako imam ja još toga za reći, hmmm...); taman onoliko koliko mi treba! :) Pozdrav!

      Izbriši
  2. Evo moje viđenje stvari Maite iako volim totalno sam razočarana s njezinom pobjedom jer je bila u najgoroj mogućoj seriji, po meni više zaslužuju Esmeralda Pimentel i Michelle Renaud za glavnog glumca je najviše zaslužio Osvaldo Benavides pobjeda Ele Velden je katastrofa potpuno nezasluženo gledam je u Muchaci Italiani i kriminalna je a nije ništa bolja ni u A que no me dejas, Irina Baeva je puno bolja za negativku sam navijala za Alejandru Barros iako i Carmine je bila odlična to je zasluženo za novo muško ime moj favorit je bio Ignacio Casano nikako Carrera ili ovaj koji je pobijedio ne znam mu ni ime.Telenovela godine po meni je zaslužila A que no me dejas.Najviše mi je drago zbog Leticie Calderon,Artura i Brandona Penichea,Fabiole Guajardo i glazbene teme to je u potpunosti zasluženo Što se tiče Jose Pabla Minora loš glumac slažem se ali meni je zgodan i simpatičan i drago mi je zbog njega.Zbog Colunge se također veselim iako ono je bio sve samo ne Villano.S odabirom Susane Gonzalez se slažem iako smatram da nije trebala biti u kategoriji Co-Estelar i to je ugavnom to što se mene tiče.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve pohvale na komentarima autorke. Svako od nas ima svoje favorite u zavisnosti o tome ko nam je više ili manje drag, ali ono što je suština jesu činjenice o kvaliteti određenog projekta ili glumca/ice. Ova dodela nagrada svake godine pada na sve niže grane. Najveći promašaj je ubedljivo nagrada za telenovelu godine. I pored jake glumačke ekipe „Pasion y poder“ je totalni fijasko, serija nema radnju, glavni negativac kako su ga predstavili, završi u hapy end-u. U skladu sa tim i nagrada za najboljeg negativca koji u konačnici to i nije. Zatim Jose Pablo Minor. Može on nekome biti drag i simpatičan, ali čovek nema veze sa glumom, mene je sram dok ga gledam kako se muči da iznese neku scenu. Pa da li je moguće da su to nagrađeni?! Drago mi je zbog njih par, Susana Gonzalez, Pablo Lyle, Ela Velden, Brandon Peniche..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vam. :) Slažem se u potpunosti s Vašim komentarom.

      Izbriši
  4. Ima jedna pjesma od hrvatske grupe iz Istre,Gustafi.Stihovi idu ovako:
    Nebo je žuto
    a sunce je blue!
    E,pa takav je moj komentar za ovogodišnju dodjelu televizijskih nagrada Premios Tv y novelas!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka cast Fan na tekstu. Stvarno se malo toga jos moze reci poslije tebe. Ali evo prvo zgrozen sam pbjedom PYP kao najboljom telenovelom uzas. To je sve sto cu reci za tu telenovelu. Sljedece Laura Carmine je jedna od mojih najboljih i najomiljenih glumica i aspolutno je zasluzeno dobila nagradu, to sam i ocekivao. Colunga za negativca dobii nagradu zbog publike ne zbog uloge, Maite Perroni zasluzeno iako sam ja radije za Liviu Brito naravno ili Esmeraldu Pimentel s tim da Maite definitivno ne zasluzuje to zbog ive serije koja ju meni osobno uzas ko i sve komicne ali Maite to zasluzuje. Pablo Layle po meni je dobar glumac i drago mi je zbog njega, zasto bi Salinas morao osvojiti nagradu,ali mi nije jasno kako ni Ivan Sanchez ni Jose Ron nisu oupce nominirani a njihove serije su puno bolje od PYP. Tvpremiosynovelas nisu vise sto su bile. To je sve postalo negledljivo. I jos jedna stvar koja nema previse s dodjelom nagrada. Citao sam da Laura Carmine, Leticia Calderon, Arturo Peniche, Cecilia Gabriela i Alfredo Adame imaju eskluzivni ugovot s Carlos Morenom i to mi je nesto fantasticno jer je on najbolji producent na Televisi i Meksiku( moje misljenje). Fan i jedan prijedlog ako si za da cesce ovako stavljas neke clanke, ili ankete gdje mozemo svi razgovarati, komentirati itd. Pozz ;)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.