Marjorie de Sousa u "Sueño de Amor"


Nakon što su u užoj konkurenciji za ulazak u telenovelu "Sueño de Amor" s namjerom spašavanja iste, ostale Silvia Navarro, Elizabeth Gutiérrez i Marjorie de Sousa, ova potonja, inače rodom iz Venezuele, dobila je priliku. Tako se Marjorie jučer pridružila glumačkoj postavi Osoriove telenovele.




Nije poznato kada ćemo je vidjeti u telenoveli, ponajviše zbog mogućnosti rezanja već snimljenog materijala, koji nije uspio zainteresirati publiku, pa tako osim što je golemi neuspjeh u Meksiku (dosad još neviđen u terminu od 20:30 h), također je američki Univision promijenio termin emitiranja. Prije par dana, gledanost se u SAD-u spustila na čak 0.4, stoga mnogi odbrojavaju samo dane do trenutka kada će "Sueño de Amor" biti poslana u neki popodnevni termin. Telenovelu protagoniziraju Betty Monroe i Cristian de la Fuente. Pojedini fanovi smatraju da nije bila dobra odluka uvesti De Sousu u telenovelu zbog nedavnog skandala s Gabrielom Sotoom, čime si je Marjorie priskrbila dosta negativne "fame" po društvenim mrežama gdje je nazivaju svakakvim imenima, pa se tako strahuje da bi, umjesto da spasi telenovelu, Marjorie de Sousa zapravo mogla biti i finalni čavao u njezinom lijesu.

Broj komentara: 10:

  1. Jako mi je drago što se Marjorie pridružuje obožavam je i ovo će biti prva komedija koju ću gledati samo zbog nje i naravno od epizode u kojoj se pojavljuje i samo scene s njom ostalo me ne zanima

    OdgovoriIzbriši
  2. Totalno isto cu i ja napraviti;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je Marjorie de Sousa odlična glumica, a po onom što sam vidjela, iskreno, Betty Monroe (Esperanza) i Christian de la Fuente (Ricardo) nisu baš neki par, nemaju mi kemiju, nisu mi pretjerano zanimljivi, a koliko sam vidjela u videu više bi voljela da Cristina (lik koji će Marjorie de Sousa glumiti u telenoveli Sueño de amor, koliko sam shvatila, ona će biti psiholog u školi. ) i Ricardo ostanu zajedno na kraju, njih dvoje su mi jako slatki zajedno i vidim kemiju između njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sueño de Amor otkad su krenuli probe za uloge u ovo sapunici nadala se dobrom odabiru glavnog par očekivala sam dobar par s odabirom glavnog glumca sam zadovoljna a glavne glumice iskreno ne od svih glumica koji su spominjali za glavnu ulogu od Silvia Navarro , Adriana Louvier , Danna García i Marjorie de Sousa oni stave Betty Monroe koja nisam očekivala iskreno zato me ne čudi loši rezultati u SAD i u meksiku glavi problem je Betty Monroe koja kemiju s Christian de la Fuente nema ulazak Marjorie de Sousa očekivala sam i prije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nije dobila Betty ulogu, onda bi je svakako trebala imati Adriana Louvier.

      Izbriši
    2. Adrianu obožavam ali Marjorie je trebala dobiti ulogu od početka nekako imam osjećaj da bi bila odlična u paru sa Cristianom de la Fuenteom i da bi imali super kemiju iako Adriana je bila u paru sa Cristianom neko vrijeme u Quiero Amarte i imali su dobru kemiju

      Izbriši
    3. Adriana bi ovom tipu protagonistice najbolje pasala.Za ovu Bettynu ulogu Marjorie jednostavno ne bi pasala!

      Izbriši
    4. Imaš pravo ne bi pasala spomenula sam nju samo zato što mislim da bi bila super u paru sa Cristianom ali mislim da će Marjorie jako pasati ova uloga koju je dobila

      Izbriši
    5. Pa da!Kao ta neka školska psihologinja,kao što je već netko spomenuo da će biti,će biti ekstra super idealna!I još ovako odjevena,našminkana, isfrizirana,pa onda onakve poze,scene-ma kud će bolje!Još samo da joj i obuću pokažu i sve 5!:-)

      Izbriši

Pokreće Blogger.