SAD: Što nakon "El hotel de los Secretos"?


Serija "El hotel de los secretos" ušla je u posljednje tjedne svog emitiranja na američkom Univisionu, gdje je najprije i počela s prikazivanjem. Po trenutnim planovima, finale bi se trebalo zbiti 20. svibnja, pri ukupno 80 epizoda, kako je i bilo planirano, iako se prije nekog vremena proširila informacija da se serija produžava za dodatnih 20 epizoda. Ono što muči većinu fanova telenovela i Univisionovih gledatelja jest pitanje - što slijedi nakon? Postoji nekoliko najizglednijih mogućnosti, koje smo Vam pripremili u nastavku:


1. "A que no me dejas" - telenovela producenta Carlosa Morena Laguilla, koja se prelama na dvije etape. Camila Sodi ostaje kao protagonistica obje, dok joj u prvoj etapi partnera igra Osvaldo Benavides, a u drugoj Argentinac Ignacio Casano. Ono što ovu mogućnost čini najizglednijom jest trijumf na dodjeli "Premios TV y Novelas", kada je dotična telenovela osvojila čak 7 nagrada (prije dva dana). Prošle godine, "Yo no creo en los hombres" također je trijumfirala na dodjeli istih nagrada, pa se Univision brzo pobrinuo staviti je u večernji termin. Istina je da se trijumf "Yo no creo en los hombres" duguje većinom onim manje važnijim nagradama "Favoritos del Publico", koje se ove godine nisu dodjeljivale, jer nije bilo ni potrebe - glavne nagrade raspodijelila je upravo sama publika. Stoga najviše vidimo "A que no me dejas" kao nasljednicu "Hotela tajni".


2. "Tres veces Ana (tan iguales, tan distintas...)" - nadolazeća nova telenovela producentice Angelli Nesme Medine. Telenovelu protagoniziraju Angelique Boyer, Sebastián Rulli i David Zepeda. Ova telenovela nikako da ugleda svjetlo dana. Nakon velikog broja odgoda, kako sada stvari stoje, prvu ćemo epizodu moći vidjeti tek 15. kolovoza, i to na meksičkom Canal de las Estrellas. Međutim, dosta puta tvrdilo se da će "Tres veces Ana" prvo na Univision, pa tek onda na Canal de las Estrellas. U prilog ovoj teoriji ide i današnja izjava Davida Zepede, da uskoro kreću na Univisionu. Neki izvori tvrde da producentica Angelli Nesma ima velikih problema sa snimanjima i (ne)organiziranošću, i da se upravo tome duguju tolike odgode. Međutim, ono što bi mogla biti prednost "Tres veces Ana" pred "A que no me dejas" jest borba protiv telemundove "El señor de los Cielos 4" u istom terminu, jer "A que no me dejas" nije se baš proslavila s gledanošću u Meksiku, pogotovo prva etapa (podsjećamo, riječ je o najslabijoj premijeri u povijesti Televise). Iako s druge strane, tko može jamčiti da će "Tres veces Ana" biti bolja...?


3. "Corazón que miente" - producentice MaPat, koja se trenutno emitira u terminu od 19:30 h, na meksičkom Canal de las Estrellas. Navodimo ovu telenovelu zbog činjenice da je dosta dobro prošla (barem početnih 30-ak epizoda) po gledanosti u Meksiku (koliko se dalo zaključiti po onim dostupnim rejtinzima). Prije su telenovele iz ovog termina na redovnoj bazi išle u terminu od 22:00 h na Univisionu, i to sve do neuspjeha "Mentir para vivir" (David Zepeda, Mayrin Villanueva), koja je iz 22:00 h pomjerena u 19:00 h, pa je na njezino mjesto uskočila komična "Que pobres tan ricos" (Zuria Vega, Jaime Camil), koja se inače emitirala u 20:15 h na Canal de las Estrellas. Zbog velikog neuspjeha "Libre para Amarte" (Gloria Trevi, Gabriel Soto, Eduardo Santamarina), Univision je odlučio preskočiti njezino emitiranje. Tako je nastala zbrka u terminu za komične telenovele (20:00 h), gdje je onda morala uskočiti "Por siempre mi amor" (Susana González, Guy Ecker), koja se u Meksiku emitirala u popodnevnom terminu (16:15 h).


4. "El color de la pasión" - još jedna produkcija Roberta Gómeza Fernándeza (producent "El hotel de los Secretos"), koja kao da je ukleta - nikako da ugleda svjetlo dana putem Univisiona. Nažalost, ova opcija ima vrlo malo šansi, jer osim što je isti producent (što je nevažno), također je u pitanju i isti protagonist - Erick Elías. Inače, da Vas podsjetimo, "El color de la pasión" emitirala se i u Lijepoj Našoj, i to putem HRT-a, pod nazivom "Boja strasti".

Broj komentara: 10:

  1. Meni se čini da sam negdje pročitala da umjesto El hotel de los secretos ide Corazon que miente jer se još nisu odlučili kad će ići Tres veces Ana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A Yago umjesto čega ide,počinje 2 svibnja bila sam sigurna da Yago ide umjesto hotela ali vidim da to nije točno

      Izbriši
    2. Yago je prvotno trebao ići u 10, ali su ga spustili u 9 (nakon Pasión y Poder), pa je sad pitanje što ide u 10 nakon Hotela

      Izbriši
    3. Ja pratim jedan slovenski portal koji je preko nekih svojih izvora to saznao, izgleda.

      Izbriši
    4. Ja sam pak pročitala negdje da dugo očekivana telenovela Tres veces Ana počinje sa prikazivanjem na Univisionu 23.svibnja, a što se ovih drugih telenovela tiče, El color de la pasión je meni bila odlična , radnja, glumci, lokacije , sve + 10, a gledala sam i A que no me dejas i isto mi je bila super iako mi je bilo jako glupo što su protagoniste druge etape spojili tek 2-3 epizode pred kraj jer su Valentina i Mauricio priznali da se vole i da su zaljubljeni tek na praktički samom kraju telenovele,nekoliko epizoda pred sam kraj serije, a u završnoj sceni posljednje epizode su već imali troje djece.

      Izbriši
    5. Meni su više postali dosadni koliko već odgađaju premijeru telenovele Tres veces Ana, za El canal de las estrellas;spominje se da Tres veces Ana počinje u kolovozu u terminu 20:30 nakon što završi Sueño de amor, a što se tiče ovog 23.svibnja i početka prikazivanja na Univisionu, vidjeti ćemo. Znam da će jednog dana prikazati tu telenovelu,hoće pa neće prikazati, pa daj, neka se već jednom odluče za konačan datum i termin.

      Izbriši
    6. Koliko sam ja dobro negdje pročitala,Tres veces Ana bi trebala imati oko 120 epizoda! Zar ne?Ako na canal de las estrellas doista počne u kolovozu kako se i pisalo onda tad već oko 1 mjeseca neće više biti snimanja te telenovele!A slična ili ista stvar je i s El hotel de los secretos i Yago,pasion y venganza koje su već pri kraju snimanja ili su se već možda i prestale snimati!

      Izbriši
  2. Na jednoj stranici sam našla informaciju da telenovela Tres veces Ana počinje 23.svibnja na Univisionu, a sad koja od svih gore navedenih telenovela će početi nakon što završi El hotel de los secretos, vidjeti ćemo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, za Tres veces Ana je planirano 120 epizoda i premijera je 23.svibnja na Univisionu, nakon što završi El hotel de los secretos, počeli su izbacivati promo materijale.Jedva čekam da počne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah,tako.Ali ništa još nije gotovo!I ja također!

      Izbriši

Pokreće Blogger.