Gledanost: 25. travnja - 1. svibnja (Meksiko)


Protagonisti telenovele "Un camino hacia el Destino" (Paulina Goto, Horacio Pancheri) na promoviranju iste u Los Angelesu.


Un camino hacia el destino 18.9


Simplemente María 18.3


Corazón que miente 15.0


Sueño de amor 14.3


El hotel de los secretos 13.3

Broj komentara: 12:

  1. Jesu li to njih dvoje u Disneylandu ili Disneyworldu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Un camino hacia el destino se itekako dobro drži,Simplemente Maria je dosta časno otišla, Corazon que miente,primjećujem, ima znatan pad,Sueno de amor je itekakav debakl a El hotel de los secretos je preteško za komentirati,sa samo dvije riječi- najveće razočaranje!Ona je svojim gigantskim fijaskom prešišala čak i Lo imperdonable i Pasion y poder!Da 10.7 ispod minimalne granice gledanosti!O braćo moja mila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diana primjećujem da si naučila sve u vezi s gledanosti u odnosu na prije godinu dana.Svaka čast

      Izbriši
    2. Pa da,naravno da jesam!Samo nisam bila informirana jer mi tada ama baš nitko nije objasnio!U međuvremenu mi je 2 puta,pošto nisam drugi put bila sigurna jeli se pravilo minimalne gledanosti promijenilo,objasnila ta pravila o minimalnoj granici gledanosti jedna predivna žena koja se zove Sonja a na portalu Svet telenovel Slovenija joj je umjetničko ime kao glavne admninistratorice bilo Brenda! Zahvaljujem joj najiskrenije, od srca na tome!Na žalost, zbog tamo nekih obaveza ona se morala odreći svojih glavnih administratornih poslova!Tebi, draga Antoneta,također zahvaljujem najiskrenije,od srca!

      Izbriši
    3. Nema na čemu.Mislim da ti je i fan objašnjavala nekoliko puta ovdje na ovom blogu.Ja također čitam Svet telenovel ne komentiram jer ne znam Slovenski nešto razumijem ali ne bi mogla pisati

      Izbriši
    4. Upravo čitam da je telenovela UCHED produžena za 10 epizoda, meni je telenovela odlična, gledala sam i original La hija del jardinero (Tv Azteca,2003),ali mi je Un camino hacia el destino puno bolja, glumci su mi puno bolji nego u LHDJ, jedino mi je Mariana Ochoa puno bolje odglumila Luisu Fernandu od Pauline Goto, ova Goto mi je malo predjetinjasta i iritantna, a ostatak glumačke ekipe u UCHED mi je puno bolji od LHDJ.

      Izbriši
    5. Moje zadovoljstvo!Fan je nešto objašnjavala,jedino ne toliko detaljno ali nema veze!Aha, razumijem.Ja i pratim Svet telenovel Slovenija i pišem komentare po Svet telenovel Slovenija i to na hrvatskom jeziku a ostatak ekipe me razumije.

      Izbriši
    6. Koliko ja znam,Un camino hacia el destino će imati 127 epizoda i tako nekako je od samog početka planirano a to što nisu odmah napisali 127 nego 127,pa oni uvijek tu okruglu brojku napišu koja označava cca. nekih 6 mjeseci. Ja još nisam isječke ni epizode od Un camino hacia el destino gledala.

      Izbriši
  3. Drago mi je za Un camino hacia el destino,od početka ima dosta dobru gledanost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika,ta kvazi gledanost u biti ništa ne znači jer oni u cijelom glavnom gradu i nigdje drugdje ispitaju samo cca. 300 ljudi,a sam glavni grad ima oko 100000 puta stanovnika više!Ako već idu ispitivati samo stanovnike glavnog grada neka onda ispitaju cca. 300000 stanovnika!

      Izbriši
  4. Sueño de amor ima groznu gledanost,ali svejedno će biti produžena i imati će 7 epizoda više od planiranog,točnije imati će 127 epizoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znači da je produžena!Za svaku telenovelu koja traje cca. 6 mjeseci napišu kako će imati 120 epizoda,ne napišu točno koliko.Tako su pisali i za La gata-valjda, Lo imperdonable,Un camino hacia el destino pa ovu a i za Simplemente Maria.

      Izbriši

Pokreće Blogger.