Gaby Spanic seli na daske koje život znače


Nakon par šuškanja po kuloarima, koja se, kako je vrijeme ipak pokazalo, nisu konkretizirala pa ni bili čak približno tome, Venezuelanka hrvatskog podrijetla, Gaby Spanic odlazi u kazalište, odnosno, na daske koje život znače. Potvrdio je to 91-godišnji veteran meksičke glumačke scene, Ignacio López Tarso. Gaby će zamijeniti Aracely Arambulu u predstavi naziva "Un Picasso", koja se bavi zgodom iz života jednog od najvećih umjetnika svih vremena, španjolskog slikara Pable Picassa (1881.-1973.). Radnja ovog kazališnog komada, kojeg režira Salvador Garcini, zahtijeva samo dvoje glumaca, i opisuje događaj prilikom njemačke okupacije Francuske, gdje Picasso biva uhićen i suočen s jednom službenicom kulture, koju on, malo-pomalo u igri živaca i nadmudrivanja, zavodi te je od početnog skepticizma dovodi do potpune idolatrije njegovog lika i djela.

Podsjetimo da je Gaby s malih ekrana udaljena od 2014. godine, kada je imala vrlo kratko specijalno gostovanje u aztecinoj telenoveli "Siempre tuya Acapulco". Zadnji put protagonizirala je još 2012. godine još jednu aztecinu telenovelu, vrlo neslavno propalu "La otra cara de Alma".


Službeni poster predstave.

Broj komentara: 10:

  1. Gaby na ovoj prvoj,gornjoj slici izgleda prejezivo,izbuljila oči,nakezila zube,na ovoj slici izgleda kao da je izašla iz nekog smiješnog horor filma,sva je izobličena i izoperirana,najljepše je izgledala 1999.godine kad je glumila Cielo u telenoveli Por tu amor,u toj telenoveli je meni najljepše izgledala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da mi je trebalo duže nego inače, da pronađem koju ću fotografiju odabrati. Jedina fotografija na kojoj je ispala dobro posljednjih godina, jest jedna gdje kuha na plaži, sva uznojna i premorena, ali barem se nije vidjelo toliko što je učinila od sebe...

      Izbriši
    2. Fan AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA (Y)

      Izbriši
  2. Da slazem se sto je napravila od sebe nije mi jasno zena ima 42 godine i tako izgleda ima glumca koje imaju 42 godine koje izgedaju ljepo Susana gonzales ima toliko godina stvarno ljepo izgleda

    OdgovoriIzbriši
  3. Za vašu informaciju koliko ja znam uopće se nije operirala, Gabriela je uvijek držala do sebe, a da ju i malo pratite znali bi vrlo dobro koliko drži do svog izgleda i da između ostalog ima svoj beauty bussines, tj.kreme koje sama proizvodi i to je rezultat njene ljepote, kome smeta njen izgled ne treba niti stavljat ovakve neistinite komentare (prljave) i radit klevetu od nekoga (Gabriele) koju uistinu niti ne poznajete! Zavist očito nema granica!!
    P.S. Didi

    OdgovoriIzbriši
  4. Unakazila?? Halo!! Očito tu netko ima vrlo slabu moć zapažanja... Koliko ja znam a vrlo dobro znam da se Gaby nije operirala, a to što od uvijek drži do svog izgleda očito nekima vrlo jako smeta!! E pa, Gaby je lijepa i biti će još dugo godina lijepa obzirom da koristi svoje prirodne kreme koje sama izrađuje, a da ju uistinu pratite znali bi vrlo dobro čime se ona bavi, a još bolje koliko je puta govorila u medijima o rezultatu njezinog izgleda... Evidentno je da uvijek postoje zli jezici i osobe koje su iskompleksirane i onda svoje komplekse liječe na način da komentiraju nešto "loše" o drugima.. Zavist i zloba stvarno nemaju granica.. Sramota.
    P.S. Didi ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Za ova dva komentara ispred mene - savjet: kupite nove naočale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam puno puta pročitala da se Gabriela Spanic izoperirala za Dannu Garciu također moje mišljenje je da je to istinito meni su obje lijepe bez obzira jel su se operirale ili ne i ne smeta mi njihov dobar izgled uopće

      Izbriši
    2. Antonela, pa pogledaj slike iz npr. Por tu amor i ove novije na IGu. Pa žena se totalno unakazila.

      Izbriši

Pokreće Blogger.