Maite Perroni - Adicta (Teaser)


Na večerašnjoj dodjeli "Premios Juventud", na čelu koje je Univision, Maite Perroni predstavit će pjesmu "Adicta", kojom otvara svoj drugi studijski album. Kako je i obećala, novi materijal donosi potpuni zaokret u odnosu na bachata ritmove s prvog albuma "Eclipse de Luna". Videospot za pjesmu "Adicta" snimao se ranije ovog tjedna (galerija na dnu). U nastavku poslušajte kratki teaser.





AŽURIRANJE:



Službeni cover singla.

Maite je osvojila nagradu za "Najdražu protagonisticu" za, sada već epsku 'Lichitu' iz telenovele "Antes muerta que Lichita". Podsjećamo, za istu ulogu Maite je trijumfirala i na "Premios TV y Novelas" kao najbolja glavna glumica.

Broj komentara: 6:

  1. Ne znam zasto al' nju bas ne voliim

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja da,jako,ona mi je omiljena bivša RBD-ovka,super mije i kao glumica i kao pjevačica i ona je jedna od rijetkih koje i bez trunke šminke na licu izgledaju prekrasno,meni je onai bez šminke prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja je isto volim ali ljepša mi je sa šminkom bez šminke mi izgleda ok ali da je prekrasna bez šminke ne bi se baš složila iako meni sve televisine glumice izgledaju skroz u redu bez šminke sve osim Zurie Vege i Boyer njih dvije su mi užasne bez šminke

      Izbriši
    2. Pa za razliku od Anahí i Dulce Maríje,Maite prekrasno izgleda bez šminke jer Anahí i Dulce María izgledaju užasno bez šminke.

      Izbriši
  3. Kad izlazi cijela pjesma?Poslušala sam dio i jako mi se sviđa,jedva čekam da izađe cijela pjesma.

    OdgovoriIzbriši
  4. Našla sam i skinula cijelu pjesmu.Pjesma je zarazno dobra,bravo Maite!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.