Završila snimanja "Las Amazonas"


Pareja Tekila i Grettell Váldez na snimanju posljednje epizode...

Maločas prije, Televisa je na svom službenom kanalu na Youtubeu postavila snimku reportaže s zaključenja snimanja telenovele "Las Amazonas". Prevedene izjave donosimo u nastavku!


Victoria Ruffo: "Završilo je, gotovo je. Još jedan projekt zaključen, s mnogo ljubavi i zadovoljstva. Sretna sam što sam ponovno mogla raditi sa Salvadorom (Mejíom)".
César Évora: "S jedne strane sreća, s druge strane tuga... Ali što se može, sve što započne, jednog dana mora i završiti, ne?".
Danna García: "Jako sam tužna, ali opet s druge strane - i sretna zbog svega što smo postigli. Ali da, jako sam melankolična...".
Mariluz Bermúdez: "Projekt koji mi je donio toliko toga, naučila sam toliko novih stvari. Teško je reći zbogom, ali sam ipak zadovoljna".
Gaby Vergara (plačući): "Čudno je... S jedne strane, napokon se vraćam svojoj kući i svojim kćerima, ali opet s druge strane, jako će mi nedostajati sve ovo, ljudi... Provela sam se odlično!".
Salvador Mejía (producent): "Vrlo smo zadovoljni, jer ovo je bila odlična ekipa, svi smo bili jedna velika obitelj. Naravno da su nam nedostajali i naši pravi članovi obitelji, ali tako smo dobro živjeli i slagali se međusobno...".
Andrés Palacios: "Podijeljeni osjećaji, nakon upravo odrađene posljednje scene... Počinje oproštajno okupljanje, i treba reći hvala za ovaj, tako lijep projekt".
Grettell Váldez: "Podijeljeni osjećaji - uvijek je tako! Uvijek se čovjek raznježi kada se treba vratiti svojoj obitelji, ali... Čuj... Ne znam što da ti kažem... Ništa, uživajmo još posljednji dan!".
René Casados: "Kulminiraju različiti osjećaji. Ali sretan, zadovoljan i ispunjen".

Finale "Las Amazonas" zakazano je za 7. kolovoza. Tako će telenovela imati samo 62 epizode, iako su postojale brojne (dez)informacije kako je produžena na 82. Protagoniste su igrali Victoria Ruffo, César Évora, Danna García i Andrés Palacios.

1 komentar:

Pokreće Blogger.