Zuria Vega očekuje kćer


Već smo saznali spol i čak ime djeteta kojeg nosi Zuria Vega, protagonistica HRT-ovog "Mora ljubavi" (orig. Mar de amor). Zuria i njezin suprug, Alberto Guerra (također glumac, nama poznat iz aztecine "Emperatriz" s Gaby Spanic u glavnoj ulozi), očekuju djevojčicu, kojoj su već dali ime - Lúa! Prije četiri dana, Zuria je putem svog profila na Instagramu, svojoj kćeri posvetila dirljivu objavu:

Me parece increíble y a veces me cuesta creerlo todavía , mientras más crece mi panza más crece mi amor por ti. Volver a conocer ,aceptar ,querer y reconectar con tu cuerpo desde un lugar desconocido, nuevo, muchos cambios que asimilar que emocionan y asustan . El embarazo me ha conectado de forma aún más fuerte con mi género, femenino, poderoso y valiente. Me siento plena ,feliz y emocionada, a veces perdida pero ahí está mi esposo maravilloso que me apoya, me ama y comparte todo este proceso conmigo que es tan suyo como mío , mis amigas han jugado un rol importantísimo también, sobre todo con las que estoy compartiendo esta etapa, nos contamos, desahogamos y reímos juntas . Me siento afortunada, más plena y fuerte que nunca . Gracias por elegirnos como tus papas, te esperamos con ansias Lúa hermosa 💕👶🏻
Fotografiju objavljuje ↠zuriavvega↞☪ (@zuriavvega)

Čini se nevjerojatno i još uvijek mi je teško povjerovati, da dok sve više raste moj trbuh, tako raste i moja ljubav prema tebi. Ponovno upoznati, prihvatiti, voljeti i spojiti se sa svojim tijelom iz jednog takvog, nepoznatog i novog mjesta - puno je to promjena i emocija koje treba prihvatiti. Trudnoća me je spojila na jedan još jači način s mojom moćnom i hrabrom ženskom spolnošću. Osjećam se ispunjeno, sretno i uzbuđeno, ponekad i izgubljeno, ali tu je moj divni suprug koji me podupire, voli i dijeli sa mnom sav ovaj proces, koji je koliko moj, toliko i njegov. Moje prijateljice također igraju jednu vrlo važnu ulogu, pogotovo one s kojima dijelim ovu etapu; pričamo, jadamo se i smijemo zajedno. Osjećam se sretnom, ispunjenijom i jačom nego ikada. Hvala što si nas izabrala za tvoje roditelje, očekujemo te s nestrpljenjem, prelijepa Lúa.

Nema komentara

Pokreće Blogger.