Gledanost 26.9.-30.9. Meksiko


Vino el Amor 16.3

Tres veces Ana 13.0

Mujeres de Negro 11.7

Despertar Contigo 11.6

Sila 10.6

Broj komentara: 11:

  1. Vino el amor je naljboja televisina sapunica Castro si dao truda nakon kritika nakon Pasion y poder Irina y Soto su zanimljivi kao par makar se pricalo da je Castro dao prilku Irini jer jako posljeca na Boyor ostala glumacka postava zanmljiva


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su njih dvoje baš ekstra odlična kombinacija! Onako kao strastven par me podsjećaju na Anu Brendu Contreras i Jorgea Salinasa u La que no podia amar.<3

      Izbriši
  2. Mujeres de Negro je najbolji televisin projekt ove godine, iako ima slabu gledanost. Ali znamo kakav loš ukus imaju gledatelji Meksika. Ni jedan projekt ove godine ne može se niti približno uspoređivati sa Mujeres de Negro. Jedino što bi ga moglo premašiti je La Candidata.
    Vino el amor je najviše gledana, jer je to tipična rosa telenovela i gledatelji Meksika jedino padaju na takav tip novela . Ne uvijek , ali da u većini slučajeva.
    Uostalom ovo je gledanost samo za područje glavnog grada Meksika , jer je jedini potpuno prešao na digitalni sistem.Za ostale dijelove Meksika ne postoje podaci ili ih ne žele objaviti .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. TV y novelas očito voli nagrađivati telenovele sa lošom gledanosću jer je sadržaj epizoda njima očito,dobar.

      Izbriši
  3. Mujeres de Negro je najbolja Televisina serija/novela godine i niti jedna druga se niti približno ne može mjeriti s njome.
    Druga je stvar što Meksikanci i dalje padaju samo na tipične rosa novele, jer ih samo zanima taj tip novele. VEA je dobra novela , ali niti nije među prva 3 projekta ove godine od Televise.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je najbolja serija ove godine A que no me dejas ta mi je bez konkurencije pa tek nakon nje Mujeres de negro koje je isto dobra Morenove serije su mi oduvijek bile najbolje

      Izbriši
    2. Koliko se ja sjećam,telenovela A que no me dejas je iz prošle godine.

      Izbriši
    3. Da imaš pravo završila je ove godine ali uglavnom je bila prošle ali ja sam je gledala ove godine pa sam malo pogriješila

      Izbriši
    4. Ma tko bi više brojao i sjetio se toga!Razumijem te.

      Izbriši
  4. Slazem se da je vinobel amor dobra telenovela, ali puno bolja je bila u pocetku. Sad je malo dosadnjikavo. I sve ostale mi nisu bas cak ni Mujeres de negro koje sam ocekivao puno vise. tres veces ana uzas.nedostajubmi serije kao AQNMD, LI, ECDP. Jedva cekam La Candidatu. Valjda ona nece razocarati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fan,ja ne znam jeli se SAD promijenilo pravilo minimalne granice gledanosti pogotovo nakon ukidanja termina za telenovele 16:00 h i 18:00 h i dodavanja termina u 17:00 h i 22:00 h.Znaš li ti te podatke i ako znaš,kakvi su sad?

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.