Poznat "El Bien Amado"!


Poznat je protagonist, naslovni junak nove televisine telenovele, "El Bien Amado". Na veselje brojnih fanova, producent Nicandro Díaz-González upravo je izjavio u jutarnjoj emisiji "Hoy" da se radi o Jesúsu Ochoi, glumcu koji je od samih početaka zvučao vrlo glasno za naslovnu ulogu. Kažemo "veselje" iz razloga što naslovni lik ima i komične crte, a u komedijama se Ochoa snalazi odlično, pa je tako, primjerice, često bio istican kao jedna od najsvjetlijih točaka "Por Ella Soy Eva" (Lucero, Jaime Camil). Glumica koja će utjeloviti njegovu kćer još uvijek nije poznata, no mogla bi biti odabrana između Maite Perroni i Marilúz Bermúdez. Prema jednim (još uvijek postojećim) nagađanjima, mlađi ljubavni trokut trebali bi činiti Maite Perroni, Horacio Pancheri i Andrés Palacíos. Prema drugoj opciji koju također ne bi valjalo zanemariti, ljubavni trokut mogli bi činiti Marilúz Bermúdez, Mark Tacher i Horacio Pancheri. Snimanja kreću u studenom, dok se premijera očekuje tijekom veljače 2017. godine, u terminu od 20 sati, kao zamjena aktualnoj "Tres veces Ana" (Angelique Boyer, Sebastián Rulli). Kastingu su pristupili: Polo Morín, Gaby Platas, Santiago Raymundo, Ricardo Margaleff, Julian Gil, Paul Stanley, Ana Layevska, Salvador Zerboni i Claudia Martín. Potvrđeni su: Diego de Erice, Chantal Andere, Alejandra García, Andrés Palacios, Raquel Morell i Michelle Rodríguez,

Broj komentara: 17:

  1. Baš mi je drago zbog njega!Sviđa mi se sve ovo oko ove telenovele. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je odličan odabir , bar mislim za većinu fanova . Ochoa je bio fenomenalan u novelama u kojima sam ga gledao ( PVAA , PESE, YNCELH , EHDLS ). Ali brine to što meksički gledatelji nisu naviknuti da netko manje poznat kao Ochoa koji nikad nije imao glavnu ulogu bude protagonist. Jer Ochoa će biti alfa i omega ove novele.
    Ali želim da novela uspije. Ne zbog Nicandra , nego zbog Jesusa Ochoe .
    S druge strane raduje me što će u noveli biti i Chantal Andere i Mark Tacher .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je izbor užasan on je odličan izbor samo za komediju inače volim Nicandrove novele ali ovaj put mu želim jako lošu gledanost ovaj izbor me podsjeća na izbor Pedra Fernandeza za Hasta el fin del mundo izgleda da Nicandro na greškama ne uči

      Izbriši
    2. Anonimno slažem se da je pogodan za takvu ulogu.Ali odakle ti da će Mark Tacher glumiti u ovoj telenoveli?Kad nije ni potvrđen!

      Izbriši
    3. Antoaneta,zašto mu ne bi dala priliku?Ne možeš zbog pojedinca nekome željeti nesreću u telenoveli!To je ipak pomalo zločesto!S obzirom o kojoj se telenoveli radi,on je najprirodniji za tu ulogu uz Sergia Goyria,a pošto je Goyri nije dobio onda je on je jedini koji ju je mogao dobiti!Eduardu Yañezu i Ernestu Laguardi ta uloga jednostavno ne bi pasala!E da, jedna lasta ne čini proljeće.

      Izbriši
    4. Da malo je zločesto ali stvarno uopće me ne zanima ova serija pa joj ne mogu željeti sve najbolje jer mi je sasvim svejedno ja preferiram klasične serije s dva protagonista to ne znači da volim staromodne serije kakve radi Nathalie Lartilleux npr volim moderne ali s dva protagonista za mene je to glavno u nekoj telenoveli.Ne znam o kakvoj se točno telenoveli ovdje radi znam da će biti mladi protagonisti ali ne znam hoće li biti protagonistica a s obzirom kakav je protagonist nadam se da neće

      Izbriši
    5. Samo zato jer ti taj i taj tip telenovele ne voliš nećeš im poželjeti sve najbolje!Treba se željeti da upravo sa takvim i takvim tipom telenovele imaju takvu odgovornost da se potrude uliti još više tvoje povjerenje!

      Izbriši
  3. Diana slažem se . Glumci kao Yanez , Colunga , Salinas , Goyri, Lagzardia su prožvakani i već dosadni , a i neki drugi. Mora se dati prilika i nekim drugim glumcima i glumcima u glavnim ulogama koji do sada nisu imali glavne uloge , pa makar bili i kasnije životne dobi . A Ochoa je dokazao da je odličan glumac .
    Što se tiče Tachera imaš mnoge članke na internetu . Evo jedan :
    http://television.televisa.com/programas-tv/cuentamelo-ya/videos/2016-10-14/mark-tacher-telenovela-novela-bienamado-protagonista-andres-palacios/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to.Hvala najljepša na informaciji.

      Izbriši
    2. Ela Velden je već nakon jedno 3 ili 4 sporedne što mlađe koprotagonističke uloge dobila protagonističku ulogu.A i Paulina Goto nije imala puno prije ove protagonističke uloge neke druge uloge.

      Izbriši
    3. Ela Velden je imala samo 2 koprotagonisticke uloge u Muchaci italiani i drugoj polovici A que no me dejas ja se slažem da treba dati priliku i drugim glumicama a ne da budu uvijek jedno te isti ali samo ako zasluzuju meni je Ela Velden ništa posebno a Paulina Goto pogotovo ona uopće nije za glavnu ulogu od tih novih koje su tek nedavno dobile prvu glavnu super su mi Irina Baeva,Thelma Madrigal i Claudia Alvarez

      Izbriši
    4. Tako nekako.Ela Velden se nike usavršila.Kad sam vidjela na you tubeu klipić nje i Daniela Arenasa nakon prašenja imala sam osjećaj kao da je čovjek koji je tada imao 36 i pol godina,se prašio sa djevojkom 20 godina mlađom od sebe!Fuj fuj fuj!Bilo mi je lakše gledati Pedra Damiana kako puca po svojim neprijateljima u američkoj kriminalističko- akcijskoj komediji Showtime nego ovo odnosno gole Velden i Arenasa kako su slijepili jedno o drugo!Irina Baeva je meni baš odlična u Muchacha Italiana viene a casarse kao Katia,sestra od Josea Pabla Minora.Prvo zločesta,svima se petlja u sve,proračunata, iskompleksirana a onda nagla promjena!Dobra,draga,brižna i susretljiva.Taj njen lik me podsjeća donekle, ali samo donekle,na onaj Laure Zapate u Cuudado con el angel.Thelma Madrigal je ugodno iznenađenje.Dokazala da može glumiti i hladnokrvnu psihopatinju i romantičnu siroticu.Claudia Alvarez se kroz labirint uloga dokazala iskvarena luđakinja, dobroćutna romantičarka i brižna seljančica.E SAD!Mene zanima kako bi se Velden snašla kao antagonistica!

      Izbriši
    5. Meni su Daniel Arenas i Ela Velden super kao par imaju kemije po tvom komentaru vidim da se tebi ne sviđaju zašto zbog razlike u godinama? On ima 37 a ona 24 godine znači 13 godina je razlika to nije tako strašno bilo je i još većih razlika u godinama npr Irina Baeva je mlađa 18 godina od Gabriela Sota u Vino el amor i svjedno su dobar par

      Izbriši
    6. Dobro,kako kome!Ma ne zbog godina nego jer mi Ela Velden izgleda baš kao mala bebica! Recimo,Ana Brenda Contreras ima 29 i pol godina a izgleda kao da ima barem najmanje 5 godina više.Renata Notni ima 21 i pol godinu a izgleda kao da ima barem najmanje 4 godine više.

      Izbriši
    7. Da za Ana Brendu svi govore da izgleda starije a meni izgleda baš toliko koliko i ima ni manje ni više

      Izbriši
    8. Ma kako kome!Recimo,ja gledam naspram sebe!

      Izbriši
  4. Jesús Ochoa?Katastrofa,užasan odabir glavnog glumca,pa zar nisu mogli naći nekog boljeg i mlađeg glumca?

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.