Rosy Ocampo odlazi s Televise?


U posljednje vrijeme, u slučaju Televise, češće u fokus dolaze producenti negoli glumci i telenovele. Dugoj listi producenata koji odlaze, a ne odu, pridružila se i Rosy Ocampo. Naime, kako navodi "El Universal", producentica uspješnice poput "Ružne ljepotice" (orig. La fea más bella), koja je čak četiri puta mijenjala termin na televisinom kanalu (započela u 16, završila u 20 sati) zbog ogromnog uspjeha, zahvaljujući kome je i krenula epoha komičnih telenovela u 20 sati, nije (još uvijek!) obnovila svoj ugovor, i serija "La doble vida de Estela Carrillo" mogla bi biti njezin posljednji projekt za Televisu. Time realizacija telenovele "Un padre a toda madre" dolazi pod upitnik. Naime, kasting spomenute telenovele trebao je biti održan ovog mjeseca, i telenovela je trebala zamijeniti "Despertar contigo" (Ela Velden, Daniel Arenas) u terminu od 17 sati, no iz vedra neba producent Ignacio Sada Madero uskočio je s "La Bella Lola" (Renata Notni, Pablo Lyle). Snimanja "La doble vida de Estela Carrillo" navodno bi trebala krenuti sljedećeg tjedna.

Broj komentara: 16:

  1. Možda nije netko toga mišljenja , ali za mene je Rosy Ocampo trenutno najbolja i najsposobnija producent/ ica na Televisi.Od kada Carla ne radi novele 2010 . ona je takoreći preuzela palicu kao najbolja u tom rangu .Ona je jedina koja želi raditi nešto drugačije , originalnije i bolje od drugih producenata.Ne vjerujem da bi se tako glasno govorilo o tome ,kao u primjeru Mejie i Osoria za koje se također govorilo da idu. Ne vjerujem da bi ona sama to pustila u javnost i tako se blamirala. Ona jednostavno sa svojim postignućima i rezultatima to ne treba.
    Možda je netko uvidio te njene sposobnosti , pa joj je ponudio bolje uvjete.
    A možda se još nije odlučila na novi ugovor i želi razmisliti. Uostalom još je premlada za mirovinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s Vašim mišljenjem, uz Giselle i Roberta najbolje što Televisa ima. Možda će ovo na kraju ispasti kao i s Castrom... Možda padne tu i tamo podikoja "ucjena", pa dobije i neke dodatne povlastice preko pregovora. Isto je tako bilo da Castro odlazi, pa na kraju odmah dobio glavni termin, i odmah po završetku te (PyP) dan-dva kasnije već krenuo s pripremom nove telenovele (VEA), znači dok drugi čekaju mjesecima ili čak godinama, on je čekao par dana. Ne vjerujem ja da će Televisa pustiti Ocampo, nisu ludi.

      Izbriši
    2. Meni je od Ocampo jedina vrijedna telenovela La fuerza del destino jer ove njezine komedije su katastrofa a s obzirom da radi samo komedije ne bi mi uopće bilo žao da napusti televisu

      Izbriši
    3. Možda i jesu ludi, jer se ona ipak ne uklapa među tom ekipom. Primjer je samo da su većina njezinih novela , pa i ova Estela Carrillo originali , a ne nove verzije originalnih novela. Ima producenata koji nisu sposobni raditi originale ili ne žele ili u životu nisu to napravili. Zato mi je i ona nakon Carle i najdraža producentica. Mislim da za nju glavni termin i nije važan , pa većina njezinih novela je išla u 20h , ova sada će ići slijedeće godine u taj glavni terminu 21h.
      A ovaj Castro je iz godine u godinu sve lošiji i dosadniji. I VEA i PYP su adaptacije . U zadnih 15 god. jedini original mu je La Malquerida.
      A RGF i Giselle su za sada odlični i možda jedina nada za nešto kvalitetno uz Morena u budućnosti.
      Ma većina tih producenata iam velike veze na Televisi. Zato se i ne boje otkaza, a Rosy i njezin talent bi valjda željele mnoge TV kuće koje rade telenovele .

      Izbriši
    4. U zadnjih par godina cijenjenije i nagrađivanije su adaptirane nego originalne telenovele i to u mnogim kategorijama.Evo nekih:Pasion y poder,A que no me dejas, Amores verdaderos,Teresa,La que no podia amar...I time mislim na mnoge dodjele!Što se tiče telenovele La Malquerida, ona nije original nego adaptacija filma ili telenovele iz 1950. godine.

      Izbriši
    5. Zato jer je nekim producentima lakše adaptirati , negoli napraviti novonapisanu originalnu novelu.
      Time se razlikuju bolji od loših producenata.Ali bi se time više vrednovalo autorstvo, kako je to slučaj na brazilskome Globu gdje je u prosjeku samo 1 novela godišnje adapatacija , a sve ostalo su originali.
      Svi mi ljubitelji novela govorimo o noveli ovog ili onog producenta , a kada se govori o scenaristims, odnosno autorima pola nas nezna napamet tko su zapravo scenaristi. Jedino što se glasno spominje i zna su original Blanco-Pena i original Marie Zarattini .
      Što se tiče dodjela ne pobjeđuje uvijek najkvalitetniji. Evo ove godine na TVYNOVELAS pobjednik je trebao biti AQNMD, a ne PYP.Prošle godine trebala je pobjediti YNCELH , a ne MCET.A kad je pobjedio AV to nije bilo nezasluženo , ali je za mene te godine najkvalitetnija novela bila Mentir para vivir.Teresa je dobila nagradu samo za glumicu te godine , a LGNPA samo J.Salinas i J.Ron.

      Izbriši
    6. Potpisujem sve ali u zadnje vrijeme su nekako bolje napravljene adaptirane nego originalne telenovele!Kad je publika ove godine glasovala na Televisinoj stranici za dodjelu nagrada Premios Tv y novelas ja sam svoj glas za najbolju telenovelu dala telenoveli Muchacha Italiana viene a casarse.Nezasluženo je dobila samo jednu nagradu!A što se tiče telenovele Pasion y poder,po meni je,barem što sam u jednim dijelovima isječaka vidjela,lik Franco od Danila Carrere puno veći negativac od Eladia tako da je trebao za najboljeg antagonistu iz te telenovele biti nominiran upravo Danilo.

      Izbriši
    7. Upravo je to i razlog. Originalne je puno teže napraviti , jer imaš tekst koji prije nisi upotrijebio. A adaptacije ja lakša ,jer vidiš kao je u originalu napravljena i onda je samo poboljšaš i izmijeniš da bi bila bolja. Tu su te razlike. A Televisa i originali su ti 2 različita pojma. Ako i prave onda su to cirkusi kao Sueno de Amor i Dos Hogares ili imaju slabu ili prosječnu gledanost . Zato ih Televisa i producenti ne rade , jer se boje da bi bila slabija gledanost . Bolje i provjereno , nego nepoznato.Zadnji dobri original je bio El color de la pasion .
      A što se tiče nagrada znalo se je čim se je pojavio na dodjeli da će Colunga dobiti nagradu, jer je kao osoba pun sebe i ne pojavljuje se ako nije siguran da će ju dobiti. Nije bio ni kad je dobio nagradu za Soy tu Duena .A morali su ga valjda staviti u tu kategoriju , jer je napravio veći utisak kao negativac , nego pozitivac. A Danilo Carrera je mlad i novi glumac pa su ga nominirali kao muško otkriće . Valjda kužiš da je to i za očekivati.

      Izbriši
    8. Ma imaš pravo!El color de la pasion je dobra serija iako su lik od Claudie Ramirez u njenim starijim godinama mogli napraviti onakvim kakav je bio i u njenim mladim godinama!A što se tiče originalnih telenovela,što kažeš na Antes muerta que Lichita?Pa kako određeni pojedinci mogu tako utjecati na to vijeće od Premios Tv y novelas?Što oni to napravu da to vijeće tako poklekne kao miš pred mišomorom?

      Izbriši
  2. Ma sve je to patka kao kod navodnog odlaska Salvadora Mejie Alejandra i Nathalie Lartilleux Nicaud!

    OdgovoriIzbriši
  3. Antoneta poštujem tvoje mišljenje , ali zanima me što onda kažeš na komedije Juana Osoria i Larrose ako su ti Rosyne loše. Istina jest La Fea mas bella je i za mene bila katastrofa, ali LTNVAC ,PESE , QPTR i AMQL su odlične . Ali LFDD i MPV su njezine 2 najbolje novele , jer su i originali , a još najvažnije pisani rukom najbolje autorice novela - Marie Zarattini.
    Što se mene tiče od svih Televisinih producenta mogu ostati : Ocampo , Moreno , RGF , Giselle , Angelli i Carla , pa ajde i Castro , a svi ostali na dugogodišnju meditaciju u planine .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još gore su mi komedije od Osoria a pogotovo Larrose ja općenito ne volim komedije nikako mi ne leži taj meksički humor već jako dugo nisam gledala neku komediju ne kažem da su sve loše ali ja volim melodrame zato mi je žao što Ocampo radi samo komedije jer mi je La fuerza del destino bila odlična

      Izbriši
    2. Jesi gledala pokoju humoristićnu telenovelu nakon La fea mas bella ili ovakvo mišljenje temeljiš na samo toj jednom telenoveli?

      Izbriši
    3. Da Porque el amor manda kad je bila na Domi ali vrlo brzo sam odustala otada sam odustala u potpunosti od komičnih novela kao što sam već rekla ne volim taj meksički humor i takve novele mi ne leže pa sad pratim samo melodrame jer to najviše volim a ti koje si ti sve humoristićne gledala?

      Izbriši
    4. Jeste li gledali PESE. To je i najbolja komična novela koju je Televisa napravila,bar za mene.
      Gledao sam sve komične od Rosy. Od Larrose ACT. Od Osoria MCET , SDA , PEAM , a od Angelli Llena de Amor .Rosyne su najbolje . Jedino je LFMB živi užas i horor, ali sve ostale njezine su odlične. Problem je što neke tzv. komične novele od Televise i nisu uopće komične, nego neštole drugo. Više su drame sa malo elementa humora. Tako su i novele od Lucero Suarez kao DQTQTQ I LV navedene kao drame , ali isto imaju dozu humora, možda još više od nekih tzv.komičnih.
      I imaš pravo Antoneta , ni ja ne shvaćam taj meksički humor , ali ne gledam da li su novele komične ili drame , nego ih samo gledam.

      Izbriši
    5. Tu jedinu si gledala nakon La fea mas bella ili?Da,slažem se da Porque el amor manda nije baš najbolja!Nekako je preglumljena!Kao da je sva nekako,metaforički rečeno,u pederluku!Ja sam tu i tamo bacila pogled na Porque el amor manda,pa sam tu i tamo preletijela na Mi corazon es tuyo.

      Izbriši

Pokreće Blogger.