SAD: Regularan oproštaj "Tres veces Ana"


Telenovela je općenito uvijek imala vjernu publiku na društvenim mrežama, pa je tako postala inspiracijom brojnih zafrkancija, gifova i memova.

Prošlu noć od američke publike oprostila se telenovela "Tres veces Ana", producentice Angelli Nesme Medine. Telenovela od koje se toliko očekivalo, a dobilo tako malo, u svojoj finalnoj epizodi privukla je nešto više od 2 milijuna i 800 tisuća gledatelja u ciljanoj skupini, čime je nastavila tendenciju opadanja gledanosti telenovela na Univisionu, budući da je prethodna "Pasión y Poder" (Fernando Colunga, Susana González) išla preko 3 milijuna i 100 tisuća gledatelja u svojoj finalnoj epizodi. Ako joj nije išlo baš odveć dobro s gledateljima pred malim ekranima, za utješit je činjenica da su društvene mreže gorjele. Tako se hashtag #3VecesAnaFinal pojavio na Trending Topic ljestvicama u Brazilu, Španjolskoj, Argentini, Kolumbiji i Dominikanskoj Republici.

Broj komentara: 9:

  1. Nek je zavrsila, hvala Bogu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super koliko ima točno epizoda znam da su na univisionu jedno vrijeme išle dvije epizode

      Izbriši
  2. Gledala sam neke isječke na you tubeu.Od sestrinskih krajeva najveće razočaranje ono Ane Leticie,najugodnije iznenađenje ono od Ane Laure a od Ane Lucie li-la.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne dosadno, neralno, previse nerealno kao i sve od angeli nesme. Previse nebitnih stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Leticijin kraj me podsjeća na onaj od Barbare/Rebecce u Mañana es parasiempre i onaj od Cynthie u La que no podia amar.

      Izbriši
  4. Kraj nije bio loš,ali bio bi još bolji da nisu izrezali ono vjenčanje gdje su svi u bijelom,da su prikazali to vjenčanje gdje su svi u bijelom kraj bi bio puno bolji,ne sviđa mi se to što je baka Ernestina umrla,ali kraj Ane Leticie mi je bio odličan i veliki plus-sve tri sestre su preživjele na kraju,niti jedna od tri sestre nije umrla na kraju i to mi se jako sviđa što su sve tri sestre ostale žive na kraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam rekla,gledala sam Tres veces Ana u dijelovima na you tubeu. Meni je od svih triju sestara najgori kraj od Ane Leticie jer je toliko neuvjerljiv i toliki je copy paste od Cynthie u La que no podia amar i Barbare/Rebecce u Mañana es para siempre.Trebali su je ili skroz izroštiljati ili joj napraviti demenciju, nešto u tom stilu!Ali ovako je skroz neprirodan taj njen kraj!

      Izbriši

Pokreće Blogger.