Završila snimanja "Tres veces Ana"


Iako prvotno zamišljeno početkom rujna, snimanja najnovije televisine telenovele, "Tres veces Ana" završila su jučer. Telenovelu su protagonizirali Angelique Boyer, Sebastián Rulli i David Zepeda. Radi se o obradi jedne od telenovela, kojih se publika i dan-danas sjeća, no u slučaju "Ljubavnih veza" (orig. Lazos de amor), ne zbog nekog odveć prevelikog uspjeha (prema tadašnjim standardima), nego više zbog vrlo intrigantnog finala o kome se i danas, 20 godina poslije raspravlja. U ponedjeljak, 24. listopada saznat ćemo što je ekipa producentice Angelli Nesme Medine pripremila za ovu verziju.


"Tres veces Ana" nije naišla na odobravanje publike, unatoč ogromnim očekivanjima. U Sjedinjenim Američkim Državama, putem Univisiona oprostit će se kao najneuspješnija telenovela termina od 21 sat. U Meksiku, ako je suditi po dostupnoj gledanosti, također joj ide vrlo loše. U Kolumbiji jednako tako. U Perúu ju prelaze "Un camino hacia el destino" i turska serija "Elif". U Portoriku je snizila gledanost termina u odnosu na prethodnu seriju (vrlo hvaljena brazilska biblijska serija "Os Dez Mandamentos", koju je kreirao Rede Record) za čak tri puta (od 12% "Os Dez Mandamentos" do 4% "Tres veces Ana"). Prije par dana krenula je s emitiranjem u Dominikanskoj Republici. Jedino joj kako-tako ide u Španjolskoj, gdje je tek krenula s emitiranjem, iako joj je gledanost vrlo nestabilna. U SAD-u će je zamijeniti Castrova "Vino El Amor" (Gabriel Soto, Irina Baeva) 25. listopada, a u Meksiku Nicandrova "El Bien Amado" sljedeće godine.

Broj komentara: 10:

  1. mene zanima koliko će epizoda imati Vino el amor u petak je bila 40 epizoda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nitko ne zna, ali Lucero Suárez je krenula s kastingom za svoju novu telenovelu, a kako se ukinuo onaj termin od 18 h gdje je ona dosad obično išla, pretpostavljam da onda ona ide umjesto Castra, mada se već odavno spominju i MaPat i Nathalie...

      Izbriši
    2. Potvrđeno je da Vino el amor završava 29.siječnja.2017.godine sa 127 epizoda,protagonisti i producent su potvrdili na twitteru.

      Izbriši
  2. Trebale su se i nasnimati sve te puste trostruke Boyerske scene! Nije to nimalo lagan posao!Da,i meni je ovo zadnje finale malo nejasno iako to može značiti i da Guadalupe i Fernanda imaju iste pokrete i poze baš kao i Paula. Fan,ja sam na promu na you tube od Tres veces Ana vidjela da je kraj na univisionu 17. listopada.Fan,džaba nama slaba, srednja ili odlična gledanost kad se ovi glavešine iz TV y novelas u kombinaciji s publikom odluču za telenovelu koja je njima po priči odnosno sadržaju epizoda i inih stvari skladna.Primjer: Pasion y poder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U petak je bila 105. ili 106. epizoda (pogubila sam se), a imat će negdje oko 120-122, tako da su još tri tjedna ostala (3x5=15). Valjda... :/ Jeli može link tog promosa?

      Izbriši
    2. To je nekih cca. 2 tj. pa je taman negdje tada toliko epizoda.Vidjeti ću hoću li moći prenijeti pošto sam na smarthphoneu.

      Izbriši
  3. Tres veces Ana će imati 122 epizode (na Univisionu završava krajem mjeseca,24.10,a na Televisi negdje u veljaći 2017.godine),a što se tiće broja epizoda za Vino el amor,prvo sam pročitala na početku kad su počeli snimati da su rekli da će imati samo 80,a onda sam negdje bila pročitala da će imati 125 epizoda,tako da nisam sigurna,vidjeti ćemo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika,ako imaš facebook profil onda odi na profil of Ivane Mihoč.Na facebooku sam označila jedan promo za Tres veces Ana na njeno ime odnosno Ivanu sam označila. Na tom,Univisionovom promu piše:"Gran final del 17 se octubre.".Tako nešto.

      Izbriši
  4. Tres veces Ana završava 24(tu ti je potvrda;https://pp.vk.me/c636317/v636317086/2914d/rzv2QoCpD0M.jpg),a ne 17.10,već je potvrđeno da Vino el amor počinje 25.10 (nakon što u ponedjeljak,24.10) završi Tres veces Ana na Univisionu.A danas sam naišla na podatak da je Tres veces Ana prodana u čak više od 90 zemalja svijeta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam na smarthphoneu.Koja je to stranica ili koji je to portal?Što piše tamo? Odakle ti podatak o prodaji u 90 zemalja?

      Izbriši

Pokreće Blogger.