David Zepeda protagonist "La doble vida de Estela Carrillo"?


Ne prestaje cirkus oko glumačke postave nadolazeće televisine serije "La doble vida de Estela Carrillo", koja će naslijediti seriju "La Candidata" (Silvia Navarro) u glavnom televisinom terminu. Nakon što smo doznali da je naslovna junakinja pripala Ariadne Díaz, na red je došlo definiranje muškog protagonista. Utrci za tu ulogu sad je se, kako izgleda, pridružio i David Zepeda. Naime, kako tvrdi novinarka Maxine Woodside, upravo je on već i odabran za tu ulogu, dok će negativca odigrati Danilo Carrera. Erika Buenfil već je službeno i potvrđena, dok će u seriji glumiti, ako je vjerovati Maxine, i César Évora te Delia Casanova, koji će igrati brata i sestru. Dodatnu sumnju pobudio je i jedan od posljednjih Zepedinih tweetova, u kojem pita pratitelje jeli bolje izgleda s bradom ili bez nje, uz hashtag #television i #serie. Podsjećamo, Zepeda je tek završio sa snimanjem telenovele "Tres veces Ana" (Angelique Boyer), koja će se na meksičkim malim ekranima zadržati sve do veljače, ili možda čak i do siječnja, budući da su se pojavili tračevi (potaknuti produkcijom "El bienamado", koja je na Twitteru napisala da kreću u siječnju) da će Televisa isjeći najmanje 10 epizoda dotične telenovele, kako bi "El bienamado" što je prije moguće došla na red.

Broj komentara: 15:

  1. obožavam David Zepeda i dragom mi je što je dobio glavnu ulogu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto drago mi je da ga jos netko voli na forumima ga bas ne podnose uglavnom citam negativne komentare tipa da je najveci antitalenat na televisi i takve stvari ali meni je od super

      Izbriši
  2. David Zepeda je odličan glumac odličan ko negativac u sapunicama i jako dobar ko glavni glumac volim njegove sapunice Abismo de pasión i Mentir para vivir ali mislim da je graška bila ulazak u Hasta el fin del mundo žao mi je što nije dobio glavnu ulogu Antes muerta que Lichita koliko patim bio je u igri da odigra glavni lik vidi se da producentica Rosy Ocampo volim s njim sređivati 2011 2013 i sada 2017

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i ja isto volim njegove sapunice jedino Mentir para vivir nisam gledala.Ja mislim da nije bila greška njegov ulazak u Hasta el fin del mundo bio je super u paru s Marjorie i telenovela je postala puno bolja kad je on ušao barem meni greška je bila što on nije izabran od početka

      Izbriši
    2. Zepeda je loš glumac i još lošiji pjevač. Jedino je bio dobar u Sortilegiu i podnošljiv u MPV .
      Ali tu je nešto drugo u pitanju . Ne znam kome on ljubi onu stvar na Televisi , ali ovo je već 4 put da nekome drugome prvo daju protagonico , a onda ga zamijene Zepedom. Svi oni koji dugo prate novele znaju :
      La Fuerza del destino - protagonico je trebao imati Gabriel Soto
      Abismo de pasion - protagonico je trebao imati Sebastian Zurita
      Hasta el fin del mundo - navodno nezadovoljni Pedrom Fernandezom i gledanošću zamijenili ga , ali gledanost je ostala ista
      i sada ga zamijenili sa Horacijem Pancherijem.
      Nisu ni ovi glumci nešto , ali su barem bolji od njega
      Ali Zepeda stari , kao i svi glumci i za par godina više neće dobivati lako uloge.
      Prije se je vrednovao talent , ali sada samo ljepota.
      Da se razumijemo , ja ga ne mrzim. Ali me bode u oči zašto on stalno dobiva glavne uloge, kad Televisa ima tako puno iskusnih i talentiranih glumaca koji ne mogu dobiti glavnu ulogu i svi oni su profesori glume za Zepedu : Diego Olivera , Marcelo Cordoba , Flavio Medina , Alfonso Dosal , Brandon Peniche ...

      Izbriši
    3. Meni je on ok glumac ne kažem da je neki vrhunski ali je solidan a ovo što uvijek nekoga zamjene s njim nije njegova krivnja tako da ako si neupućen bolje nemoj ništa komentirati jer Pancheria su zamijenili davno prvo su ga zamijenili s Danilom Carrerom a iz Abisma je Angelique Boyer otjerala Zuritu to barem svi znaju a Pedro Fernandez je izašao sam iz Hasta el fin del mundo jer nije htio snimati ljubavne scene s Marjorie a za La fuerzu del destino mi nije poznat razlog. Da baš je Alfonso Dosal profesor glume za Zepedu ovi ostali su ok osim što je Flavio Medina ružan do boli baš me zanima koji producent bi mu dao Glavnu ulogu s tim izgledom da je ne znam kakav talent

      Izbriši
    4. Znači ružni glumci ne smiju imati glavne uloge po tebi. Medina jest ružan , ali je bolji glumac.Arath de la Torre nije ljepotan pa je dobivao glavne uloge,pa i Pedro Fernandez i Osvaldo Benavides.I da Dosal mi je bolji glumac od Zepede.
      Veći antitalenti od Zepede su samo Cristian de la Fuente i Daniel Arenas.
      Inače ja sam rekao tko su trebali dobiti glavnu ulogu umjesto Zepede , a ne zašto. Čovjek se počinje pitati kud baš on.

      Izbriši
    5. Meni nije Dosal mi je katastrofa ne kažem da ne smiju imati glavne uloge ali ja takve serije zaobilazim u širokom luku jer volim ljepotane u glavnim ulogama radije bi trpila lošiju glumu nego gledala gabora a u latino serijama su oduvijek bili ljepotani i jednostavno sam navikla iako postoje rijetke iznimke kao sto su Arath de la Torre a Osvaldo Benavides nije uopće ružan a Cristian de la Fuente i Daniel Arenas uopće nisu antitalenti.Ako su ti svi oni antitalenti onda baš i nema telenovela za tebe jer su svi ti glumci stalno u glavnim ulogama svidjelo ti se ili ne a kada ne bude njih doći će novi antitalenti a ovi glumci koje bi ti htio u glavnim ulogama teško da će ikad biti jer odlučuju televisini producenti a ne ti ili ja ali evo imaš Antes muerta que lichita tamo ti je vrhunski glumac u glavnoj ulozi

      Izbriši
    6. Ja ne gledam novele zbog glumaca , nego zbog priče, radnje , scenarija , lokacija , režije. I gledao sam AMQL i većinu novela glumaca kojih sam nabrojao.Pa gledam barem 15 novela godišnje i valjda razlikujem loše od boljih glumaca.To što su neki lijepi , ne znači da su dobri. Ja gledam i loše i dobro i katastrofalno i predivno , ali su mi bolje i draže gdje gluma i dobar scenarij dolazi do izražaja.
      Vjerujem mi , veteran kao ja sa 20+god. gledanja novela znam razlikovati kvalitetu od kvantitete i loše od dobroga .

      Izbriši
    7. Ok svatko ima svoj ukus ne želim se svađati ja gledam zbog svega i priče,radnje,scenarija ali i zbog glumaca a ja ionako gledam puno manje 5-6 godišnje ali temeljito svaku epizodu ne znam kako ti ali znam da mnogi pogledaju prvih i zadnjih 20 i onda kao sve telenovele pogledaju i ja isto znam razlikovati kvalitetu i kvantitetu i razlikujem dobre od loših glumaca ali isto tako znam da gluma u telenovelama nije na razini kao gluma u filmovima i nitko se ne ističe baš toliko ja pratim novele od malih nogu od šeste godine a sad imam 24 dakle gledam ih 18 godina skoro kao i ti

      Izbriši
    8. Ja se također ne želim svađati , ali gledam sve tipove novela pa i nakon 23 god. znam prepoznati nešto valjda . Ako sam u nečemu dobar onda je to to.
      Znaš ponekad je gluma na visokom nivou i u novelama , ali najviše je za to zaslužan kvalitetan scenarij i režija.Ali u posljednje vrijeme Televisa ima sve manje i manje toga. Povećali su kvantitetu u odnosu na kvalitetu, ali ove se je godine nešto počelo micati.Valjda jer Mejia nije više glavni za novele na Televisi , nego je taj posao preuzeo RGF ove godine.
      Bok.

      Izbriši
  3. Pa što se to događa s Tres veces Ana?Zar im nije dovoljno što je Univision izmasakrirao posljednje epizode,sad ako ju još i Televisa skrati za čak 10 epizoda,to će biti stvarno bezobrazno.Šteta,Tres veces Ana je odlična telenovela (meni je postala omiljena telenovela),ali baš nema sreće sa prikazivanjem,prvo odgađanje premijere i na Univisionu i na Televisi,pa su onda na Univisionu izrezali pojedine scene i izmasakrirali posljednje epizode,Univision je izrezao ono vjenčanje gdje su svi u bijelom i to vjenčanje uopće nije prikazano u posljednjoj epizodi koju je Univision emitirao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika ako imaš POPtv onda ne bi trebalo biti problema, jer oni će ionako prikazati svih 122 epizoda i sigurno neće kratiti. Nikad nisu kratili ni jednu novelu barem do sada , pa valjda TVA neće biti iznimka. Danas ti je tamo 45 ep. , pa bi zadnjih 20ak nastavka koje i ja kanim pogledati , da vidim što su izrezali početi negdje od kraja 1 mj. , jer bi na POPtvu zadnja epizoda po mojem izračunu trebala biti 22.02.2017.
      Znaš i ja sam frustriran onime što rade TVA .
      Bok.

      Izbriši
  4. Meni je baš drago jer je David Zepeda protagonist!I cijela spomenuta postava je kao bombon! Ma ja ne vjerujem u to Televisino sjeckanje!Možda budu neko vrijeme dijelili termin,ono da svaka telenovela traje između 20 minuta i 22 minute.Pa ne bi bilo prvi put!Zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ipak je Danilo Carrera protagonist dok je službeno potvrđeno da je Africa Zavala antagonistica.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.