Poznate negativke "La Bella Lola"?


Prema još uvijek nepotvrđenim informacijama, poznate su negativke nadolazeće televisine telenovele "La Bella Lola", obrade kolumbijske "Lola Calamidades", koju priprema producent Ignacio Sada Madero. Zločestu protagonistovu tetu i rođakinju mogle bi zaigrati Ana Patricia Rojo i Paloma Ruíz de Alda. Vjerujemo da Anu Patriciju ni ne treba posebno predstavljati, a za poprilično nepoznatu Palomu spomenimo da je glumila u "Divljoj mački" (orig. La Gata) s Maite Perroni u glavnoj ulozi prije dvije godine, a nakratko se pojavila i u telemundovoj "El señor de los cielos" (Rafael Amaya). Iako se smatralo da će Patricia Navidad glumiti upravo tu zločestu tetu, ona će izgleda, biti pozitivka. Protagoniste igraju Renata Notni i Pablo Lyle, a premijera je najavljena za ponedjeljak, 16. siječnja, 2017. godine u 17 sati, dok će dan ranije završiti "Despertar contigo" (Daniel Arenas, Ela Velden).

Broj komentara: 5:

  1. Ana Patricia Rojo je odlična glumica i još bolja negativka,njoj savršeno odgovaraju uloge negativki,ona uopće nije za pozitivne uloge,nikako joj ne stoje pozitivne uloge,ali zato se u ulogama negativki snalazi kao riba u vodi,ona je rođena za uloge negativki.Ana Patricia Rojo se nikako ne snalazi u ulogama pozitivki,ali je zato kao negativka i više nego uvjerljiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam na jednom drugom portalu pročitala da još nista nije potvrđeno i da još uvijek kastinzi traju.Za antagonističku žensku ulogu uz Anu Patriciu Rojo su još kandidirane i Lola Merino, Martha Julia i Maya Mishalska a za mlađu antagonističku ulogu se uz Palomu Ruiz de Aldu još kandidiraju i Gema Garoa,Jessica Decote i Daniela Cordero.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uprabo sam citao a je Laura Carmine potvrdena za glavnu negativku. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam pročitala nema dugo i baš mi je drago!:-)

      Izbriši

Pokreće Blogger.