Poznat protagonist "En tierras salvajes"


Jedna od nadolazećih televisinih telenovela koje će ići u glavnom terminu (21 h), upravo je dobila muškog protagonista. Bez nekog pretjerivanja i cirkusa, producent Salvador Mejía Alejandre danas je izjavio da je za protagonista telenovele "En Tierras Salvajes" odabran Cristián de la Fuente, što i nije neko iznenađenje, budući da je De la Fuente otpočetka bio na probama, gdje su se izmjenjivala mnoga imena, poput Danne Garcíje, Mayrin Villanueve, Maríje Fernande Yepes, Alejandre Barros, Marlene Favele itd. To će biti već treća suradnja De la Fuentea i producenta Mejíe, a upravo je dotični producent bio prvi koji je Cristiánu otvorio vrata Televise ("Fuego en la sangre", 2008. godine). De la Fuente je izjavio da će se njegov lik zvati 'Daniel', podsjetivši nas pritom da se isto tako zvao i u "Prkosnoj ljubavi" (orig. Amor bravio), gdje mu je partnericu igrala Silvia Navarro. Prema jednom izvoru unutar Televise, za protagonisticu je odabrana Mayrin Villanueva, no još očekujemo službenu potvrdu. Snimanja bi trebala krenuti za mjesec dana, a "En Tierras Salvajes" zamijenit će "La doble vida de Estela Carrillo" (Ariadne Díaz, David Zepeda) u glavnom terminu, koja kreće nakon aktualne "La Candidata" (Silvia Navarro).






Protagonisti...?

Broj komentara: 11:

  1. ma može Mayrín Villianueva za protagonisticu,a može i Alejandra Barros,pa čak i ova María Fernanda Yepez (iako nemam pojma tko je ona,prvi put čujem za nju,ime mi je dosta nepoznato),sve one dolaze u obzir samo da ne bude Danna García (znam da je i ona bila na kastignu),meni nije jasno zašto je Salvador Mejía toliko opsjednut s tom Dannom García jer ona nije niti lijepa niti zgodna,uopće nema lijepo lice (Danna García mi niti sa šminkom nije lijepa),meni ona ima jako čudno lice,a i kao glumica nije ništa extra,ima puno boljih,talentiranijih,a i ljepših glumica od nje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maria Fernanda Yepes je glumila u Rosario Tijeras ta je serija bila na Domi prije nekoliko godina u kasno večernjem terminu

      Izbriši
  2. Danna Garcia nije lijepa? Jel mi pricamo o istoj osobi.. Super sam sretan ako Mayrin bude protagoniskinja,nabijam za nju. Marlene mi je vise za negativku ali pravu ne ono kao u pasion y poder, to nije vidjelo negativke. Alejandra Baros mislim da ne moze biti, ali bi volio da bude u seriji. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Danna lijepa ali o okusima sa ne raspravlja jer meni npr Mayrin Villanueva nije lijepa ona mi uopće nije za glavne uloge i ako ona bude zaobilazim ovo užas tko sve u zadnje vrijeme dobiva glavne uloge uopće se ne čudim što je televisa u ovakvom stanju

      Izbriši
  3. Slazem se da svatko ima svoje ali reci za jednu jako lijepu zenu,prirodno lijepu da uopce nije lijepa cudno ;(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi je jako lijepa a nekome nije Niki nije lijepa Danna i to je to meni to nije ni najmanje čudno meni nije lijepa Villanueva isto tako mi nije lijepa Boyer,Zuria Vega i Ariadne Diaz jednostavno ne vidim u njima ono što netko drugi vidi evo ja bi izdvojila Marjorie de Sousa,Adriana Louvier,Silvia Navarro,Livia Brito,Grettell Valdez,Claudia Alvarez ima ih još ali da ne nabrajam dalje one su mi prelijepe i ako ove 3-4 mogu s njima u isti rang onda stvarno nemam komentara

      Izbriši
  4. Nadam se da tko god će biti protagonistica , ta uloga biti u skladu sa njezinim godinama. Ipak, iako se ne vidi ,Mayrin ima već 46 .god. , Marlene ima 40, Danna 38.
    Inače , ne znam tko daje tom De La Fuenteu uloge . Čovjek je jedan od najvećih antitalenta kojeg Televisa ima. Uopće ne zna glumiti. Ali , neće se još dugo vaditi na ljepotu . I on stari.Ali bolje i tako. On i Mejia, krpa i zakrpa .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi su očito svi glumci koji su lijepi antitalenti imaš problema s ljubomorom

      Izbriši
    2. Da , priznajem . Star sam i ružan. Ali, mnogi današnji glumci su jednostavno loši . Ima i iznimki , poput Rullia, Cordobe , Oliveria , Medine , Camila .
      Najbolji su glumci ipak malo starija generacija iznad 50 , pout Penichea , Barreta , Solera , Evore , Goyria ili Salinas i Santamarina koji će uskoro u taj klub. To su glumci .Jednostavno nema mlađih glumaca koji me nekako inspiriraju.Šta ja znam, Brandon Peniche ili Jose Ron. Možda ovaj Carrera , ali još nema veliku kilometražu. To je tako. Glumci kao Dela Fuente , Zepeda , Arenas , Sanchez , Elias , Covarrubias , Meier su mi jednostavno loši. Ali to je moje mišljenje.

      Izbriši
  5. Danna García je prirodno lijepa?Pa i ona je sva izoperirana i izbotoksirana,ok nije postala plastična voštana lutka kao Gabriela Spanic jer se Gaby Spanic doslovce unakazila s botoxom i silnim operacijama,ona je baš pretjerala s operacijama,a i sama Gaby je priznala da se boji starenja,ali da je Danna García izoperirana,da.I meni je Christian de la Fuente odličan glumac,jedan od najboljih na Televisi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma svatko ima svoje misljenje, toje sasvim u redu. A gaby spanic se bas unistila tim operacijama sto kazes. I meni je christian jedan odlican glumac, jedan od najboljih. ;)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.