HRT: Sutra kreće "Voli me zauvijek"


Sutra, 22. ožujka započinje premijerno emitiranje televisine telenovele "Voli me zauvijek", ili originalno "A que no me dejas". Telenovelu protagoniziraju Camila Sodi, Osvaldo Benavides i Ignacio Casano. Glavne negativke utjelovljuju Laura Carmine i Alejandra Barros. Kako smo već rekli, glumačka postava grca od poznatih imena. Izdvojimo Artura Penichea, Leticiju Calderón, Ceciliju Gabrijelu, Alfreda Adamea, Eriku Buenfil, Césara Évoru, Lisset i Salvadora Zerbonija. Prva etapa telenovele odvija se tijekom '90-ih, a druga se nakon 72 epizode seli u sadašnjost. Telenovela je snimana između 2015. i 2016. godine, i to na lokacijama prekrasnog Cancúna, u meksičkoj saveznoj državi Quintana Roo. U nastavku Vam donosimo sadržaj sutrašnje epizode.

Priča je ovo o Paulini i Adriánu. Upoznali su se, zaljubili, ali imaju vrlo nezgodne sestre. Paulinina sestra Nuria oduvijek zavidi sestri na dobroti i inteligenciji. Mrzi je. Paulinina mama Inés priređuje slavlje jer joj je kći diplomirala kao turistička menadžerica. Edgar im je rođak. Dolazi s dražesnim dječakom Mauriciom kojega zlostavlja. Edgar je alkoholičar i kockar koji uvijek treba novca. Alfonso i Raquel s veseljem dočekuju sina Camila koji se vraća iz inozemstva. Nuria pokušava zavesti Adriána, ali on je odbacuje. Njegova sestra Julieta bolesno je zaljubljena u brata. Adrián je ljubomoran na bivšega Paulininog dečka Camila. Na proslavi pred svima Adrián zaprosi Paulinu. Na to Julieta doživi histerični napadaj.

Broj komentara: 7:

  1. Baš sam bila jako sretna kad sam u 12:25 na HRT-u 1 ponovno nakon dugo vremena vidjela znak i čula onaj slavni zvuk:Televisa presenta...Naslovna pjesma (A que no me dejas-Alejandro Sanz) mi je prekrasna,jedna od najljepših pjesama iz telenovela,a i druga pjesma je isto odlična,naslovna pjesma drugog dijela Pero tú-Alejandro Sanz isto je odlična

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah,Nika,kako to predivno zvuči!Televisa presenta!Uf! A sad ih imamo dvije iako je ova ponoćna opetovana!:-)

      Izbriši
    2. Nika,nego što ti misliš o ideji da u ovom ponoćnom terminu na HRT-u 1 nakon El color de la pasion ostanu latinoameričke telenovele ali isto opetovane koje su se prikazivale na HRT-u 1? Misliš li da bi bilo lijepo prisjetiti se starih dobrih vremena kad smo gledali mnoge dobre telenovele poput Stočar,Naša zemlja,I bogati plaću,Moj grijeh, Uvijek ću te voljeti,Moja sudbina si ti,Laž (1998.), Izvor,Opijeni ljubavlju i druge?

      Izbriši
    3. A que no me dejas je baš odlična pjesma i definitivno je zaslužila nagradu Premios Tv y novelas iako ja za nju nisam uopće glasovala!Za drugu sezonu glavnu pjesmu nisam ni čula!:-)

      Izbriši
    4. Odlična ti je ideja Diana za reprizu starih serija voljela bi se prisjetiti nekih starih šteta što je Doma to ukinula.Mislim da su prije telenovele bile puno bolje ima i sada iznimaka ali jako rijetko

      Izbriši
  2. Iznenadila sam se kad sam videla da počinje repriza telenovele El color de la pasión na HRT-u 1 jer HRT dosad nikad nije reprizirali telenovele koje su prikazivali,sve dosada,ovo im je prvi put da repriziraju već viđenu telenovelu.Joj,kad se samo sjetim Uvijek ću te voljeti,bila sam luda za tom serijom i obožavala sam Uvijek ću te voljeti u ono vrijeme dok se prikazivala na HRT-u 1 u tradicionalnom terminu 12:30,a kad se sjetim one babe i njezinog grubog i hrapavog glasa,bilo me strah kad bi se ona proderala sa tim svojim jakim glasom,Izvor i Moja sudbina si ti su mi isto bile odlične telenovele,kratke,a zanimljive.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.