Poznati protagonisti "Inesperadamente Tú"


Iako su postojale indicije da producent Juan Osorio želio okupiti protagonistički par slavne "Otimačice" (orig. La Usurpadora), Fernanda Colungu i Gaby Spanic, vrijeme je pokazalo da se radilo samo o netočnim navodima, iako Osorio jest izjavio da bi želio raditi s Colungom, jer mu je on uvijek donosio sreću. Pomalo iz drugog plana iskočila su imena Danijela Arenasa, koji je netom završio "Despertar Contigo" i Zurije Vege, koja je nedavno postala majkom malene Lúe. Njih dvoje će igrati glavni par telenovele koja će zamijeniti "El Bienamado", kojoj je nedavno odobreno produživanje (u vidu još uvijek nejasnog broja epizoda). Zuria je jednom meksičkom tjedniku izjavila da će telenovela biti kratka, a da će se njezin lik zvati 'Victoria'. U glumačku postavu telenovele ušla je i Jessica Coch, pretpostavlja se na mjesto negativke. Time bi Coch ponovno zagorčavala život Vegi nakon uspješnice "Un refugio para el amor" iz 2012. godine. Snimanja "Inesperadamente Tú" kreću u travnju.


Broj komentara: 7:

  1. Daniel Arenas I Jessica Coch-odličan izbor,a Zuria Vega-tako-tako,niti mi smrdi niti miriši,ništa posebno,prosječna glumica,gledala sam ju u Mar de amor (More ljubavi)i nije me nešto pretjerano oduševila,onako ništa posebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika,kad bi mogla birati koji joj je bolji ljubavno- romantični partner,kojeg bi odabrala:
      a)Maria Cimarra,
      b)Gabriela Sotoa,
      c)Jaimea Camila,
      d)Marka Tachera i
      e)Daniela Arenasa?
      Napravi neku svoju ljestvicu.

      Izbriši
    2. Ajoj,i Gabriel Soto i Daniel Arenas su mi jednako dragi glumci,pa se ne mogu odlućiti koga da stavim na prvo mjesto,,uf,težak izbor za prvo i drugo mjesto jer volim i jednog i drugog,ali ajde neka bude ovako:a) Gabriel Soto,b) Daniel Arenas,c) Mark Tacher,d) Jaime Camil i e) Mario Cimarro (prva četri,svi su mi super,ok su glumci i nemam ništa protiv njih,ali Mario Cimarro mi je grozan i nikako ga ne volim kao glumca,a uz to je i dosta problematičan,nekoliko glumica ga je optužilo za nasilje i da je jako hladan.

      Izbriši
    3. Ne kažem da je Zuria Vega loša glumica (ipak je kćer legendarnog glumca Gonzala Vege R.I.P),ali nije niti nešto extra,ima puno boljih i ljepših glumica od nje.Iskreno,meni je puno draža i puno bolja glumica Marimar Vega (starija sestra od Zurie Vege),Marimar Vegu sam gledala kao Elisu u Emperatriz i bila mi je odlična u toj seriji.

      Izbriši
  2. Iznimno sam oduševljena zbog ovakvog razvoja situacije!Daniel Arenas i Zuria Vega će biti tako izvrstan par!Totalno sam ves3lq zbog njih dvoje!Što se Jessice Coch tiče,za nju se priča da će imati pozitivnu ulogu, najvjerojatnije starije protagonistice.A stvarno,bilo bi i vrijeme da ona napokon ima pozitivnu ulogu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Službeno potvrđeno od strane Formule espectacular:Jessica Coch i Yahir ko-protagonisti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel to prvi put da Jessica Coch glumi pozitivan lik?Ja sam ju dosad gledala samo kao negativku i odlična je negativka,a kakva će biti kao pozitivka,vidjeti ćemo.

      Izbriši

Pokreće Blogger.