Poznata kompletna glumačka postava "Mi marido tiene familia"


Novi projekt producenta Juana Osoria, koji je sve do neki dan nosi naziv "Inesperadamente tú", promijenio je naziv i on sada glasi "Mi marido tiene familia". Na kratkom predstavljanju medijima koje se održalo u petak, potvrđeni su: Zuria Vega, Daniel Arenas, Jessica Coch, Ignacio Casano, Juan Vidal, Federico Ayos, Emilio Osorio, Rene Casados, Lola Merino, Laura Vignatti, Jade Fraser, Marco Muñoz, Marcos Montero, Rafael Inclán, Silvia Pinal, Diana Bracho, Olivia Bucio, Xavi Galan, Regina Orozco, Luz María Jerez, Gaby Platas, Bárbara Islas i José Pablo Minor. Kako se čini, Yahir nije ostao, pa je njegovo mjesto preuzeo Casano, čiju bi partnericu trebala zaigrati Coch (a ne negativku, kako se smatralo u početku). Jade Fraser i José Pablo Minor bi trebali biti mlađi protagonistički par (tzv. protagonistas juveniles). Snimanja bi trebala krenuti kroz dva do tri tjedna, a premijera se očekuje ili u drugoj polovici svibnja ili u prvoj polovici lipnja, a radi se o zamjenici aktualne "El Bienamado" (Jesús Ochoa, Mariluz Bermúdez, Mark Tacher).



2 komentara:

  1. Iznimno oduševljena sam! Glumačka postava je tip top, za 10!Najviše me veseli jer će Jessica Coch konačno glumiti pozitivnu!:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiva telenovela,lagana,humoristična obiteljska serija,a čula sam i da je gledanost dosta dobra,zadovoljavajuća,Jessica Coch mi je totalno čudna u pozitivnoj ulozi,definitivno joj puno bolje odgovaraju negativke,ali dobro je i da se malo odmori od toliko zlobe

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.