Angelli Nesma priprema "Me declaro culpable"


Čini se kako je dolaskom Rosy Ocampo na jedno od vodećih mjesta u Televisi napokon zaživjela era kratkih telenovela. Tako se istodobno više producenata nalazi u fazi pripremanja svojih nadolazećih projekata. Jedna od njih je i Angelli Nesma Medina. Ona priprema remake još jedne argentinske telenovele "Por amarte así" (producentica Giselle González priprema remake "Amar después de amar"), čiji je trenutni radni naziv "Me declaro culpable". Neuobičajeno tiho, gotovo u tajnosti prolazi definiranje glumačke postave. Nakon što su Angelli redom odbijale Maite Perroni, Angelique Boyer, navodno i Kimberly Dos Ramos, izgleda da će za protagonisticu Angelli (morati) uzeti Irinu Baevu, protagonisticu nedavne "Vino El Amor". Nakon što je protagonističku ulogu odbio José Ron, kao vrlo izgledni kandidat za to mjesto spominje se Juan Diego Covarrubias. Uloge starijih protagonista mogli bi dobiti Daniela Castro i Guy Ecker. Na kastingu su se pojavile Mayrin Villanueva i Susana González, a za jednu od uloga spominje se i neumorni Diego Olivera (navodno ako ne uspiju pridobiti Eckera), iako je najavio da se po završetku "En Tierras Salvajes" vraća u Argentinu. U glumačku postavu ušao je još jedan neumorni, Alejandro Ávila, koji je jedva tek završio "Mi adorable maldición" (Renata Notni, Pablo Lyle), a još će u međuvremenu odigrati i jednu kraću ulogu u seriji "La Bella y las bestias". U glumačku postavu ušla je i, za Nesmine produkcije pomalo već standardna, Sabine Moussier. Ulogu je dobio i Ramiro Fumazoni, koji je s Nesmom prvi put surađivao na njezinom prošlom projektu, "Tres veces Ana" (Angelique Boyer). Maxine Woodside navodi da su u glumačku postavu ušli Enrique Rocha i Pedro Moreno. Na kastingu su se pojavile i Ximena Herrera, Marjorie de Sousa i Alejandra Barros. Nesmu je odbio i Arturo Peniche, navodno zbog toga što se već obećao producentici MaPat. Nije poznat datum početka snimanja (iako se može zaključiti da kreću vrlo skoro), kao ni datum premijere, a niti termin emitiranja.

3 komentara:

  1. Za Angelique Boyer sam pročitala da planira dužu pauzu i da se u telenovele namjerava vratiti tek polovicom iduće godine i da joj ugovor koji ima s Televisom vrijedi još 5 godina (navodno je demantirala da više nema ugovor)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve bolje od boljeg!Jedino,ja sam čitala da su izgledni stariji protagonisti Susana Gonzalez i Guy Ecker a izgledni stariji antagonisti Daniela Castro i Ramiro Fumazzoni.:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To bi bilo super ja bi više voljela Susanu za protagonisticu a Danielu Castro kao antagonisticu jedino mi se Baeva baš ne sviđa lijepa je i simpatična ali je loša glumica a o Covarrubiasu da ne govorim on mi užasan u svakom pogledu ali dobro kad nemaju koga stavit svi ih odbijaju

      Izbriši

Pokreće Blogger.