Daniel Arenas protagonist nove telenovele Lucero Suárez



Televisina producentica Lucero Suárez, čija se posljednja telenovela "Zaljubljena u Ramona" (orig. Enamorándome De Ramón) upravo prikaziva na Prvom programu HRT-a, priprema svoju novu telenovelu. Prema dosad nepotvrđenim informacijama, radi se o remakeu (još jedne!*) argentinske uspješnice "Sos Mi Hombre", koja se emitirala između 2012. i 2013. godine. Kako se navodi, telenovela već ima protagonista. Radi se o Danijelu Arenasu, jednom od najučestalijih televisinih protagonista posljednjih godina, koji je tek prije mjesec dana završio sa snimanjima "Mi Marido Tiene Familia", gdje mu je partnericu igrala Zuria Vega.




* "Me Declaro Culpable" i "Caer En Tentación" su prerade argentinskih originala. 

1 komentar:

  1. Čekaj šta će Daniel Arenas onda snimati dvije telenovele istodobno ili šta?Jer sam čitala da bi početkom 2018.godine trebala početi snimanja Mi marido tiene familia 2,a Daniel Arenas je glavni protagonist u toj seriji.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.