Salvador Mejía natrag u glavni termin



Iako je jedan od najneuspješnijih (možda i najneuspješniji?) televisinih producenata posljednjeg desetljeća, čim je Ocampo napustila svoju funkciju, producent Salvador Mejía Alejandre vraća se u glavni televisin termin. Ovog puta, kako prenosi Maxine Woodside, dopušten mu je remake još jednog televisinog klasika, ovog puta telenovele "El Maleficio" nadnaravnog karaktera, čiji radni naziv trenutno glasi "El Elegido". Mejía je trebao i sa svojom posljednjom telenovelom "En Tierras Salvajes" (Claudia Álvarez, Christian de la Fuente) dobiti natrag televisin glavni termin, međutim Ocampo ga je u tome spriječila spustivši ga u termin od 19.30 sati, što se pokazalo i više nego ispravnom odlukom, budući da je telenovela, pomalo i očekivano, postizala niske rezultate gledanosti.

Broj komentara: 5:

  1. Salvador Mejia slaze se u posljednjih 10 godina ubraja se u najgore televisine producente kada bih radili rezime njegovih projekata 2011 do 2017 nijedna njegova telenovela se nije proslavila cak njegova zena radi uspjesnije telenovele nego on ja neznan zasto mu daju jos uvijek temin kada ima producenata koji zasluzuju taj termin vise nego on ja smatra da on jos zivi na staroj slavi a od 2009 snima se gore projekte Da se mene pita ja bih ga spustala u termin 16 : 30 po meni ne zasluzuje bolji termin od toga termina

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam čula da je njegov najveći problem što se previše petlja u scenarij i u posao scenarista,navodno govori scenaristima što da pišu zato mu i jesu telenovele totalni fracaso.Koja je uopće bila zadnja telenovela koju je S.Mejía snimio i producirao,a da je bila uspješna,La madrastra (Maćeha,2005) i Ukleta Mariana (Mariana de la noche,2003),telenovela je bila puna gluposti i nebuloza,pretvaranje čovjeka je bila najveća glupost koju sam ja vidjela u nekoj telenoveli,debilana teška ,ali u ono vrijeme,ta telenovela je bila HIT i jedna od najpopularnijih telenovela.Ali nakon remake-a Corazón salvaje (2009) skroz se srozao,još kad se sjetim kako je Salvador Mejía u intervjuima isticao kako će njegova verzija Corazón salvaje biti najgledanija i najuspješnija,a serija je bila totalni fracaso,svi živi su ju popljuvali i telenovela je pokupila samo loše kritike i primjedbe na račun radnje,glumaca,kostimografije,glavni par je bio užas,radnja,uspio je uništiti jednu od najgledanijih i najuspješnijih telenovela svih vremena Corazón salvaje (1993)

    OdgovoriIzbriši
  3. Htjela sam reći scena pretvaranje čovjeka u sokola u telenoveli Ukleta Mariana (Mariana de la noche,2003),e to je bila najveća glupost koju je S.Mejía uspio napraviti u nekoj telenoveli,ja toliko glupu scenu nisam dugo bila vidjela.Od 2009 do danas,svaka nova telenovela koju je S.Mejia snimio i producirao bila je puno lošija i još neuspješnija od prethodne.Umjesto da nešto popravi i da naući na svojim greškama,ne moraju mu baš biti éxito,ali da mu telenovele imaju kakvu takvu zadovoljavajuću gledanost,Mejía iz lošeg ide u samo još gore,umjesto da se poboljša i da mu telenovele ne budu fracaso.Koliko godina već snima neuspješne telenovele koje imaju katastrofalnu gledanost,čudim se kako to da Mejíu još nisu potjerali s Televise.Bilo se nešto kao pričalo da će S.Mejía i E.Larrosa napustiti Televisu,ali od toga,očito na kraju nije bilo ništa.Svaki put kad ćujem da će S.Mejía poćeti snimati novu telenovelu,sve čekam kakvu novu glupost će ubaciti da nadmaši samog sebe,ali to se još nije dogodilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čitam nedavno na jednoj stranici da Mejía u svojoj novoj telenoveli želi opet spojiti Fernanda Colungu i Lucero ili Gabrielu Spanic 😧😞,šta je stvarno tolika kriza na Televisi da nema drugih gluposti.Lucero i Fernando Colunga su zajedno snimili već 3 telenovele (Mañana es para siempre,Soy tu dueña i Alborada),dok su Gabriela Spanic i Fernando Colunga snimili 2 zajedničke telenovele (La usurpadora i Soy tu dueña)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. šta je stvarno tolika kriza na Televisi da nema drugih glumaca kad Mejía opet u svojoj novoj telenoveli želi spojiti Fernanda Colungu i Lucero ili Fernanda Colungu i Gabrielu Spanic,baš me zanima hoće li mu to šefovi dopustiti jer znam da su Angelique Boyer i Sebastián Rulli dobili zabranu,nakon tri zajedničke telenovele (Teresa,Tres veces Ana i Lo que la vida me robó),šefovi su im naredili da više ne smiju zajedno snimiti telenovelu,znaći više neće glumiti zajedno.aš me zanima tko će biti novi partner i s kim će spojiti Angelique Boyer u novoj telenoveli Contracara,nadam se da će joj naći nekog dobrog glumca

      Izbriši

Pokreće Blogger.